Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste speedervaring

eerste speedervaring

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga binnekort mijn eerste lijntje speed leggen samen met een vriend
nu wil ik weten wat mijn ervaringen zullen zijn en gevolgen.
bedankt alvast
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je gaat meer praten dan in je openingspost.
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee inderdaad niet,
rook enkel weed maar dat wordt een heel verschil he
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet enkel dat denk ik? :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
Klik om te vergroten...
En wederom een advies van niveau, vlammetje! Lekker bezig!

Je gaat het naar je zin hebben. Laten we het daarop houden. Mits je je spul laat testen en verantwoord gebruikt. Maar dat mag voor zich spreken, hoop ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
Of je leest het weer eens half.
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb het helemaal gelezen. Maar ik reageerde alleen op dat stukje.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
Of je leest het weer eens half.
Veel mensen die voor het eerst nemen verwachten totaal verkeerde effecten. Die zeggen dan "Ik heb het wel eens geprobeerd en ik was alleen maar de hele nacht wakker." Terwijl als je het wat vaker gebruikt merk je toch wel duidelijk dat allerlei andere effecten bijkomen zoals het super geconcentreerd/gemotiveerd zijn, en het constante tevreden gevoel.
Klik om te vergroten...

Speed moet je leren waarderen, en onthoud less is more!
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eloooo iedereen
Ik heb gisteren voor het eerst mijn 1e ervaring gehad
Nog nooit heb ik zo hard gefeest!! Ik had 3 sleutelpunten op om mee te beginnen en opeens kon ik dansen als een mafkees :sunglasses: :sunglasses:
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey k ga sins kort vaak naar acid en ....core Feesjes
heb wel aal een paar keer MDMA gebruikt dus en pepmiddel kende ik al wel
he hebben met 2 vrinde 1G md gekocht en wat laater op de avond kon ik speed koppen maar ik stont al veel te strak dat ik niet eens de vochtige speed uit mij zakje kreeg dus dacht ik voor de eerst keer zal ik het thuis eens proberen maar jha ik kon niet slapen dus ik was all heel moe maar door de md merk te ik er niet veel van dus ik pak die speed mijn md werk uit en mijn speed had ik al net gesnoven en toen merkt ik pas dat ik all helemaal naar de klote was en zou moet slapen
nu wat ik met speed wel heb is jhe heb 1gevoel een sterk opgepept gevoel dat had ik van md veel minder ik heb wel graag dat euforisch gevoel dat vond ik prettiger
de speed begon te werken naa nee klein kwartiertje het viel best nog wel mee maar op sommige momenten plakte ik bijna tegen de grond en werd para van kleine beweging in het gordijn of mij eigen schaduw maar dat lukt wat ik we rar vond is toen de speed uit gewerkt was ben ik meteen in slaap gevallen en heb nu ongeveer 2uurtje geslapen ik wreed goed gezind wakker voelde mij wel terug wat frisser maar toen ik de trap af liep begon de speed weer te werken enzelfs soms intenser als ervoor keek in de spiegel en mijn puilen wrede terug wat groter na 10min ging ik weer naar die spiegel en mijn pupillen ware alle net zoo groot als 1dag geleed op het feestje toen snel daar naa werd mij hooft zeer zwaar het leek wel of de speed daar nog zat te w8 tot ik weer wakker werd :openmouth: :P snel tandgeklapper maar niet zoo hard net als of je in de kou staat te w8 op je buss
heb het nu nog steeds xD zou dat kunne om dat ik nog maar amper heb geslapen en mijn hooft nog vol md zat en de speed dus moest w8en tot de md uit mij lijf was en dan pass is zwaar beging werken speed is zkr niet slecht dnk maar ik had miss beter wat langer na gedacht voor ik die 1/3 van mijn gr der bij instak ik ben tenslotte nog maar 17 en zeer klein van gestalten

een paar tips voor in de toekomst zou handig zijn niet allen voor het gebruik van speed maar in het algemeen eigenlijk :wink:
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#11
veel lullen van speed das waar
maar die van onder die zegt niet veel meer ze :cry:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
knolselderij zei:
Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
Speed is als wijn

dit moet je leren waarderen ^^
Klik om te vergroten...
Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.
Klik om te vergroten...

nahh ik had precies t zelfde, je moet de effecten van speed leren waarderen want nu is het mn nummer 1 drugs terwijl het op het begin ergens onderaan stond in mn lijstje
Klik om te vergroten...

Mischien heeft dit te maken met ervaring die je had met andere drugs? Ik had namelijk ervaring met XTC toen ik voor het eerst speed nam en daardoor verwachte ik veel meer effect. Mischien is dat bij jullie ook zo?

En er mee leren omgaan houdt dus in dat je niet als een debiel een gram weg moet snuiven en rekening moet houden met wanneer je wil slapen?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ dreuge, is ook idd zo omdatk eerder mdma en xtc had gedaan. Ik verwachte daarom ook net zo een overweldigend gevoel terwijl pep de kleine dingen het zo heerlijk maken. je moet de effect leren herkennen. geweldig vaag en nucter zijn te gelijk.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zomer van 2009 had ik voor het eerst en enige keer speed gedaan. 2 sleutelpuntjes op fusion in Duitsland. Het was m'n verjaardag dus ik had me voorgenomen alles te nemen wat op mijn pad kwam (wiet, cocktails, xtc, 2C-B en speed dus).

Ik voelde wel de effecten, duidelijk meer energie en lulkicks, alleen voelde het emotioneel totaal vlak, beetje robotachtig. Tja ik weet echt niet of dat ook zo is als ik het nog is doe, maar ik houd niet zo van die robotshit, vond ik ookal met 4-fluo, best kut.

Maar ben ik iemand die het gewoon niets vind of moet ik het 'leren waarderen'?
Ik denk dat ik het gewoon niets vind want ik voel echt 0 impuls om het nog te proberen..
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
nahh ik had precies t zelfde, je moet de effecten van speed leren waarderen want nu is het mn nummer 1 drugs terwijl het op het begin ergens onderaan stond in mn lijstje
Klik om te vergroten...
Bij mij hetzelfde. :)
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
misschien dat ik hier een beetje en bijdrage kan leveren, heb namelijk zelf afgelopen vrijdag voor het eerst speed gebruikt.

ik heb in totaal 4 sleutelpuntjes gepakt. (niet laten testen, slecht ik weet het) en moet zeggen dat het eigenlijk wel meeviel. ik had gehoord dat het heel erg zou branden en dat ik snel wat zou willen drinken vanwege de gore smaak maar dit viel allemaal redelijk mee. een lichte irritatie in de neusholtes en een beetje een chemische smaak maar dit was te verwaarlozen.
vervolgens naar de vaste cafe's geweest en wat gedronken (moet erbij vermelden dat ik wel redelijk beschonken was toen ik het pakte). ik merkte al dat praten een stuk vlotter ging en dat het leuk was om nieuwe mensen aan te spreken. ook werd de alcohol enigzins geneutraliseerd en desondanks dat ik het voelde kon ik me gewoon nuchter gedragen.

eenmaal in het drukste cafe waar iedereen stond te dansen kwam ik dan ook los en moet zeggen dat dit goed beviel. je hebt jezelf goed in de hand maar geniet wel heel erg. je bent daarbij ook nog lang niet moe en stapt gemakkelijk op anderen af. het beviel mij eerlijkgezegd beter dan coke (niet dat arrogante gedoe).

naderhand wel balend in bed gelegen en niet kunnen slapen terwijl ik dinsdag tentamen heb. en plots bedacht ik me dat ik misschien wel alvast wat aan school kon werken. heb uiteindelijk nog 5 paginas van een samenvatting gemaakt waar ik nog veel aan heb gehad en daarna het licht uitgedaan en een beetje aan mijn vriendinnetje liggen denken.

heb de speed gepakt rond half 11 en viel rond half a 7 uur eindelijk in slaap. dan tot 10 geslapen en zaterdagavond ook vroeg naar bed.



kort tripreportje maar hoop dat t enigzins n idee geeft. men kan t dus echt niet vergelijken met t gevoel van coke of mdma maar het is zeker ook aangenaam (mits je weet wat je te wachten staat). ik had me gelukkig goed ingelezen. :)
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ooit aan speed begonnen zonder dat ik wist wat het ging doen enzo. Een leuke ervaring, maar de dag erna was ik lichamelijk helemaal kapot en mentaal toch ook wel.
Pas geleden voor de 3e keer speed gebruikt en zeker, met alle voorbereidingen die ik kon treffen omdat ik nu wél wist wat ik kon verwachten en hoe mijn lichaam erop zou reageren, was het echt perfect!
Ik was wel erg van het plannen en in de gaten houden dat ik niet teveel zou nemen, maar dat was voor mij echt geweldig op die manier en heb er voor mn gevoel alles uit kunnen halen wat ik wilde bereiken die nachten. Ik heb samen met mn vriend 2 nachten doorgehaald, in het begin om het uur gesnoven, dun lijntje, en daarna toen ik mn tijdsbesef kwijtraakte, om de paar uur, soms zelfs tussenpozen van 5 uur, omdat we dan 5 uur lang met elkaar non-stop in gesprek waren geraakt. De rest van de tijd hebben we alleen maar liggen vozen.
Mijn eigen grens is, als mn hartje enorm snel klopt, even niet meer bijnemen totdat mn lichaam bedaard is, anders ga ik veel te hard. En zo moet denk ik iedereen voor zichzel beetje uitvinden hoeveel en om de hoeveel tijd je wat bij kunt pakken, om het meest positieve effect ervan te hebben, zonder al te veel vervelende effecten omdat je lichaam na 2 nachten niet slapen en fatsoenlijk eten, toch echt wel roept dat het een keer genoeg is.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
google even:

amfetamine risico's
speed werking
speed drugs
speed drugs info
amfetamine info



ect.


en kijk hier even rond...


en dan doen (of toch maar niet)
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#19
ok bedankt
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste keer pep ging ik grasmaaien op zo´n zit ding.
Hele gras verneukt omdat ik telkens volgas trap maar de ´spin´ je het kapot terwijl je maar 8 kmpu kon.
Volgende dag oke dit is een echte kater,best leuk om te zien toen ik langs het gras fietste toen had er zo´n plezier in gehad met heerlijke nasporen.

Dus regel een grasmaaier en wat hoger gras,leg je lijn en maai de lijn ook recht met ze 2e desnoods met 2 grasmaaiers.
There you go !! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."