Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste speedervaring

eerste speedervaring

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga binnekort mijn eerste lijntje speed leggen samen met een vriend
nu wil ik weten wat mijn ervaringen zullen zijn en gevolgen.
bedankt alvast
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je gaat meer praten dan in je openingspost.
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee inderdaad niet,
rook enkel weed maar dat wordt een heel verschil he
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet enkel dat denk ik? :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Je gaat zweten, je gaat idd veel lullen, je gaat voelen dat je een hart hebt.
Doe het slim, ervaar het zelf en lees je in .... want je hebt er nog geen kaas van gegeten lees ik
Klik om te vergroten...
En wederom een advies van niveau, vlammetje! Lekker bezig!

Je gaat het naar je zin hebben. Laten we het daarop houden. Mits je je spul laat testen en verantwoord gebruikt. Maar dat mag voor zich spreken, hoop ik.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
google even:

amfetamine risico's
speed werking
speed drugs
speed drugs info
amfetamine info



ect.


en kijk hier even rond...


en dan doen (of toch maar niet)
s
sodamnhighLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok bedankt
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste keer pep ging ik grasmaaien op zo´n zit ding.
Hele gras verneukt omdat ik telkens volgas trap maar de ´spin´ je het kapot terwijl je maar 8 kmpu kon.
Volgende dag oke dit is een echte kater,best leuk om te zien toen ik langs het gras fietste toen had er zo´n plezier in gehad met heerlijke nasporen.

Dus regel een grasmaaier en wat hoger gras,leg je lijn en maai de lijn ook recht met ze 2e desnoods met 2 grasmaaiers.
There you go !! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke :sunglasses:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen. Dan komen er weer nadelen, weer voordelen, en tegen dan heb je hopelijk door hoe het werkt en kan je probéren ermee om te gaan zonder verslaafd te raken. Wees voorzichtig en 't komt wel goed, maar probeer het niet als hulpmiddel te zien :) Je zal merken waarom.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Oh? Ik ken niemand die dat ooit heeft verteld. Mijn eerste ervaring speed was erg goed, ook al was ik wel kapot de volgende dag. Gewoon eten, drinken, vitamientjes innemen en een lekker stuk fruit is ook fijn. Nou kan ik nog vrij veel op speed doen, ik ken er een paar die geen hap door hun keel krijgen of gelijk flippen als ze blowen. Ik eet eigenlijk continue, om 't uur een boterhammetje of een appel.

Wat zul je ervaren de eerste keer? Je gaat om het half uur naar de WC. Je zult vast ook een droge mond krijgen of droge lippen dus misschien is labello wel handig. Let op hoeveel je wel niet drinkt, je zou niet de eerste zijn die water vergiftiging krijgt omdat ie zoveel dronk met speed op.

En sja, al die effecten kun je zoals al is gezegt wel googlen. Energie, euforie, veel praten, snellere hartslag, hogere bloeddruk, etc etc.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Als zo'n voordeel een andere dealer is die je geen bagger geeft, ja. Als je het niet aangenaam vond, waarom bleef je het dan doen? :confused:

In het begin maak je misschien nog wat fouten, zoals niets eten en dat merk je dan achteraf. Na verloop van tijd kan je daar beter mee omgaan en merk je minder snel negatieve effecten, maar als de positieve er niet gelijk waren (het effect!? :grin: Is volgens mij ook het enige positieve aan drugs..) kan je volgens mij lang wachten. Wat voor voordelen komen er na een paar keer dan wel bovendrijven? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik geloof best dat er mensen zijn die het niks vonden de eerste keer hoor, alleen heb ik ze nog niet ontmoet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.
Klik om te vergroten...
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Oom Klaas zei:
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik wel, me myself and I, en nog vele anderen met mij.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht, omdat ik daarvoor al wel is XTC had gebruikt. Maar een paar uurtjes verder en een paar lijntjes verder maakte mij 't niks meer uit. Ik heb als een debiel staan dansen op de muziek uit iemand's mobiel terwijl we in de achtertuin een jointje rookte haha :rock:.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn eerste lijntje was heerlijk....het was eigenlijk de lekkerste
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Irezz zei:
Ik ken weinig mensen die pep aangenaam vinden de eerste keer/keren, tot de voordelen bovenkomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk niemand die het niet aangenaam vond de eerste keer.
Klik om te vergroten...

eerste keer was niet egt chill ik voelde veel minder als verwacht was de voor de eerste keer zo moe maar kon niet slapen dusja de eerste keer was niet egt geweldig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."