misschien dat ik hier een beetje en bijdrage kan leveren, heb namelijk zelf afgelopen vrijdag voor het eerst speed gebruikt.
ik heb in totaal 4 sleutelpuntjes gepakt. (niet laten testen, slecht ik weet het) en moet zeggen dat het eigenlijk wel meeviel. ik had gehoord dat het heel erg zou branden en dat ik snel wat zou willen drinken vanwege de gore smaak maar dit viel allemaal redelijk mee. een lichte irritatie in de neusholtes en een beetje een chemische smaak maar dit was te verwaarlozen.
vervolgens naar de vaste cafe's geweest en wat gedronken (moet erbij vermelden dat ik wel redelijk beschonken was toen ik het pakte). ik merkte al dat praten een stuk vlotter ging en dat het leuk was om nieuwe mensen aan te spreken. ook werd de alcohol enigzins geneutraliseerd en desondanks dat ik het voelde kon ik me gewoon nuchter gedragen.
eenmaal in het drukste cafe waar iedereen stond te dansen kwam ik dan ook los en moet zeggen dat dit goed beviel. je hebt jezelf goed in de hand maar geniet wel heel erg. je bent daarbij ook nog lang niet moe en stapt gemakkelijk op anderen af. het beviel mij eerlijkgezegd beter dan coke (niet dat arrogante gedoe).
naderhand wel balend in bed gelegen en niet kunnen slapen terwijl ik dinsdag tentamen heb. en plots bedacht ik me dat ik misschien wel alvast wat aan school kon werken. heb uiteindelijk nog 5 paginas van een samenvatting gemaakt waar ik nog veel aan heb gehad en daarna het licht uitgedaan en een beetje aan mijn vriendinnetje liggen denken.
heb de speed gepakt rond half 11 en viel rond half a 7 uur eindelijk in slaap. dan tot 10 geslapen en zaterdagavond ook vroeg naar bed.
kort tripreportje maar hoop dat t enigzins n idee geeft. men kan t dus echt niet vergelijken met t gevoel van coke of mdma maar het is zeker ook aangenaam (mits je weet wat je te wachten staat). ik had me gelukkig goed ingelezen.
![:)]()