#1
Bigguy zei:Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger.
Je maakt een grapje hoop ik.. :P Het effect is wel degelijk langer bij minder directe (en minder efficiënte) administratiemethodes. Puur een kwestie van smaak, ik heb nog nooit speed in een cap of een bom gedaan, snuif het altijd. Heerlijk hoe het na een aantal minuten al opkomt. Zowiezo vind ik de werkingsduur al lang genoeg bij snuiven, en naast roken (wat niet mogelijk is bij sulfaat) en IV zorgt dat ook nog eens voor een snellere opname dan oraal of pluggen (Al bespaar je daar wel bijna een kwart, maar goed, speed kost toch niks..) en dus heftigere rush. En snuiven is gewoon leuk!
Over amfetamine:
Wikipedia zei:Pharmacokinetic data
Bioavailability (opgenomen hoeveelheid):
Oral 20-25%
Nasal 75%
Rectal 95–99%
Intravenous 100%
Heb wel eens een keertje pillen gehad die mij verkocht werden als speedpillen maar achteraf bleek dat daar een piperazine in zat, BZP of mCPP.

