Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

Wie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bigguy zei:
Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger.
Klik om te vergroten...

Je maakt een grapje hoop ik.. :P Het effect is wel degelijk langer bij minder directe (en minder efficiënte) administratiemethodes. Puur een kwestie van smaak, ik heb nog nooit speed in een cap of een bom gedaan, snuif het altijd. Heerlijk hoe het na een aantal minuten al opkomt. Zowiezo vind ik de werkingsduur al lang genoeg bij snuiven, en naast roken (wat niet mogelijk is bij sulfaat) en IV zorgt dat ook nog eens voor een snellere opname dan oraal of pluggen (Al bespaar je daar wel bijna een kwart, maar goed, speed kost toch niks..) en dus heftigere rush. En snuiven is gewoon leuk! :grin:

Over amfetamine:

Wikipedia zei:
Pharmacokinetic data
Bioavailability (opgenomen hoeveelheid):

Oral 20-25%
Nasal 75%
Rectal 95–99%
Intravenous 100%
Klik om te vergroten...

Heb wel eens een keertje pillen gehad die mij verkocht werden als speedpillen maar achteraf bleek dat daar een piperazine in zat, BZP of mCPP.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Petrovic zei:
73% is de max en boven de 50% is makkelijk te vinden, en als het eronder ligt neem je toch gewoon wat meer. Een minder percentage hoeft niet te betekenen dat je een minder effect krijgt, gewoon iets meer net als bier en rum. En je slikt toch dus dan maakt percentage nog minder uit.
Klik om te vergroten...

Pure speed geeft toch een veel beter effect. Als je rommel hebt waarvan minstens de helft caffeine is en je gaat telkens bijnemen voor het speed effect dan spelen de effecten van de versnijdingsmiddelen een belangrijke rol. Het gejaagde gevoel en extreme desorientatie en wazigheid komen van de toegevoegde caffeine. Ook hoofdpijn komt van caffeine, van goede pep zul je nooit hoofdpijn krijgen ook niet als het uitwerkt.

ik vraag me ook af wat het bijdraagt aan een caffeineverslaving. Iemand die de hele week koffie drinkt en in het weekend speed snuift met veel caffeine, misschien krijgt hij na verloop van tijd wel een extra trek in speed in het weekend terwijl het veroorzaakt wordt door de caffeineverslaving.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kwam zowaar weer wat tegen deze week, en vorige week ook al.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is toch waar wat hij zegt, als ik pep wil nu dan haal ik +60%, weet nog de eerste keer dat ik het nam toch een beter gevoel gaf dan alles wat ik daarvoor had, minus de pep waarmee ik begon, vooral het feit dat er geen caffeïne in zat! Dat maakt echt zo veel verschil, het gevoel is anders, de para komt veel minder snel (als hij er toch komt, wel veel heftiger moet ik zeggen), niet zo snel nerveus, opgefokt, geen hallucinaties... :grin:

Ook een heus verschil met 35% geteste caffeïne-vrije pep, maar dat was dan ook dex, die was minder vond ik zelf. :grin:
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
ik vraag me ook af wat het bijdraagt aan een caffeineverslaving. Iemand die de hele week koffie drinkt en in het weekend speed snuift met veel caffeine, misschien krijgt hij na verloop van tijd wel een extra trek in speed in het weekend terwijl het veroorzaakt wordt door de caffeineverslaving.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt best wel logisch aangezien het ook zo is met wiet puur roken of een joint.
z
zeeuwsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goedemiddag allemaal,

Ik ben net verhuisd naar nederland, zeeland en heb hiervoor in het buitenland gewoond waar de kwaliteit speed eigenlijk redelijk goed was. Hoe is dat in nederland? en klopt het dat het vrijwel niet te verkrijgen is?...ik kan het namelijk nergens vinden en dat verbaasd me wel een beetje.
Klopt dat in nederland alles makkelijk verkrijgbaar is, coke op elke hoeke van de straat, maar speed lijkt wel iets wat ze niet eens kennen hier in zeeland. heeft iemand hier andere ervaringen mee?
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ondertussen ben ik toch benieuwd of andere ze al zijn tegen gekomen?
Het lijkt wel weer goed aan te slaan want ben nu alweer een nieuwe soort tegen gekomen.
namelijk de rode maantjes.
Deze week testuitslag ervan, al heb ik mij afgelopen weekend er prima op vermaakt.
:mrgreen:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeeuwsmeisje zei:
Goedemiddag allemaal,

Ik ben net verhuisd naar nederland, zeeland en heb hiervoor in het buitenland gewoond waar de kwaliteit speed eigenlijk redelijk goed was. Hoe is dat in nederland? en klopt het dat het vrijwel niet te verkrijgen is?...ik kan het namelijk nergens vinden en dat verbaasd me wel een beetje.
Klopt dat in nederland alles makkelijk verkrijgbaar is, coke op elke hoeke van de straat, maar speed lijkt wel iets wat ze niet eens kennen hier in zeeland. heeft iemand hier andere ervaringen mee?
Klik om te vergroten...

subtiel komen vragen om drugs is tegen de forumregels hoor :grin:
s
snats4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed is goedkope chemische troep voor junkies die snel dood wilen.

Sossa is de shit voor de echte big spenders die tenminste een beetje geld overhebben voor hun gezondheid.

Als ik zoveel speed had gesnoven in mijn leven als sossa had ik allang geen neus meer waarschijnlijk.

Speed keer of twee gedaan, niks voor mij. Ik wil alleen de echte shit.
H
HiddeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed is goedkope chemische troep voor junkies die snel dood wilen.

Sossa is de shit voor de echte big spenders die tenminste een beetje geld overhebben voor hun gezondheid.

Als ik zoveel speed had gesnoven in mijn leven als sossa had ik allang geen neus meer waarschijnlijk.

Speed keer of twee gedaan, niks voor mij. Ik wil alleen de echte shit.
Klik om te vergroten...
Gedaan:

Tien jaar lang durende tienertijd waarvan vier gezeten.

Honderden uren werkstraf.

Alles gemept van allochtonen tot wijven.
Klik om te vergroten...

Ja, van jou ga ik wel wat aannemen! Ook echt voor je gezondheid :grin: Wat een onzin.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
ENJOY :hearteyes:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb mijn ernstige twijfels bij het beter opgenomen worden via de maag
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik neem de meth pas als ik bijna dood ga ...
dan neem ik de rest namelijk ook meteen in

:mrgreen:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste medeboarders.

Nou ben ik de laatste jaren eigenlijk alleen en uniek overgestapt op de coke.
Vroeger hield ik wel van een lekker pilletje op ze tijd, maar was een echte liefhebber van sterke speedpillen.
Vroeger waren ze er zat, en ik kon mij daar echt dagen achter één op vermaken.
Goede voobeelden zijn: Blauwe Supermans, Witte Puntjes, Witte Boedhas, Roze Sjes, Platte Kroontjes etc etc..
Nu na al die jaren kreeg ik enkele weken terug de melding dat er weer goede speedpillen de rondte ingaan.
Na een kleine maar erg hardnekkige zoektocht heb ik ze gevonden, maar voordat ik ze tot mij wilde nemen wilde ik eerst weten of het wel echt speedpillen waren.
Dus een kort bezoekje Amsterdam naar de testgelegenheid was wel zo gepast.
Nu heb ik de resultaat ontvangen en er zit maarlieft 110mg Amphetamine in.
Dat is dus zover mijn inteligentie niveau komt, best een flinke dosis.
Maar nu mijn vraag:
Loop ik gewoon zover achter of is het toch weer een opkomend iets goede speedpillen.
In ieder geval vanavond zal ik mij dus weer na al die jaren verwennen met deze mooi oranje knallertje.

To be continued! :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wie is ze alweer tegen gekomen?

Zover ik weet zijn speedpillen zeldzaam en dit is al jaren zo, volgens mij heeft het trimbos nog wel grafieken van hoeveel % van de pillen amfetamine zitten. Waarom zo hard op zoek gaan naar pillen die amfetamine hebben? Je kunt veel beter gewoon amfetamine poeder halen, testen en het dan gewoon in een capsule doen.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wie is ze alweer tegen gekomen?

Petrovic zei:
Je kunt veel beter gewoon amfetamine poeder halen, testen en het dan gewoon in een capsule doen.
Klik om te vergroten...

Je hebt een hele goede punt.
Echter heb ik vaak ondervonden dat de maat van kwaliteit van de speed die ik kon krijgen heel erg beneden peil is.
Nu ben ik dan ook wel iemand die zeg maar uit de goede oude tijd komt, en dus niet snel content is met iets,maargoed.
Ik heb dan nu deze weten te vinden, en neem aan dat als de testcentrum mij verteld dat er 110mg amphetamine in zit, dat er dan ook echt 110mg amphetamine inzit.
En niet zoals bij de meeste straatspeed 7% amphetamine en 40% caffeiné.
Mischien bekijk ik het vanuit een ander perpectief, maar ik speel dan liever op veilig dan steeds maar hopen dat deze wel goed is en dan weer een ander niet en ga zo maar lijstenlang door.
Vanavond of mischien deze nammidag al zal ik een testreportje plaatsen.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beanhead zei:
ENJOY :hearteyes:
Klik om te vergroten...

I hope so after all these years!
Maar dat zal zeker wel goedkomen:)
Toch benieuwd of er meer liefhebbers zijn van dit hier :wave:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb eens paar pilletjes gekregen van een toenmalige vriendin (witte euro'tjes) met vooral amfetamine in en mdma.

Vind ik overheerlijk en was overigens de énigste keer dat ik een pilletje heb genomen (gebruik liever speed om te snuiven of mdmakristallen om in te nemen)
h
hennyLid
01-01-2024, 00:00
#19
coke is echt voor watjes, als je hard wilt gaan is pep t beste
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#20
henny zei:
coke is echt voor watjes, als je hard wilt gaan is pep t beste
Klik om te vergroten...

Of Coke is voor diegene wat geld hebben, want hard gaan op Coke is ook mogelijk, alleen kost het een stuk meer :) Tenzij je op curaçao woont of ergens op die eilanden, dan is het allemaal voor een goedkope prijs mogelijk .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."