Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

Wie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
Heb van iemand een pilletje gekregen om te testen, bruine pil met witte spikkels erin zonder logo. Vannavond maar is proberen.
Klik om te vergroten...

Dude wtf. Het is midden in de week.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lavalamp zei:
atbboy zei:
Heb van iemand een pilletje gekregen om te testen, bruine pil met witte spikkels erin zonder logo. Vannavond maar is proberen.
Klik om te vergroten...

Dude wtf. Het is midden in de week.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem?, dat jij omvalt na een nacht geen slaap...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://album.partyflock.nl/79984930.jpg ... e;55650395

Uur geleden een halve pil genomen, zonder logo en met een vage breeklijn.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
M'n dealer heeft me vandaag verteld dat ie speed pillen heeft, maar ik hou 't toch bij 't poedertje. Als ik 't oraal in wil nemen maak ik wel een bommetje.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
ENJOY :hearteyes:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb mijn ernstige twijfels bij het beter opgenomen worden via de maag
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar laat ons binnen 2 uurtjes wel es weten hoe je je voelt ok? :mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...

Waarom zou je willen snuiven? slikken is de bom.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou medeboarders,
Hij is onderweg naar me maag....

To be continued :hearteyes:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#10
Immo zei:
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...

Waarom zou je willen snuiven? slikken is de bom.
Klik om te vergroten...

nou mijn maag is al naar de ruk na 2 koppen koffie, ik wil niet weten wat een S bommetje doet...
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok :grin:
Ja...
Beukend gewoon, is behoorlijk hard ingeslagen, heb de ouderwetse rillingen over me helelijf.
Een flinke rush, en ook nog eens een knikkers die ik allang niet zo groot heb gezien in me kop.
Begin ook al goed te kouwen ervan.
Wat me opvalt is dat hij toch erg hard geslagen was deze pil maar toch heel snel inwerkt.
Ik ben tot op dit moment heel erg content hiermee. :tearsofjoy:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt als MDMA, geen speed. :P
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sadpanda zei:
Klinkt als MDMA, geen speed. :P
Klik om te vergroten...

Haha, nee!
Dit is degelijk speed, en tevens getest door de kliniek :wave:
Erg goed, krijg zin om iets te gaan doen:(
Hmm wie doet er mee? :rock:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet je anders naar medische grijpen?

Vind je hier in de omstreken geen pillen zoals adderal? Gemixte amfetaminezouten. Dus gewoon speed maar dan in pilvorm. Medisch. Dus je bent écht zeker :)

Of gewoon dex in pilvorm.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou het is me in ieder geval een zeer goede ouderwetse speedpil:)
Ben nog steeds wakker heel wat uren later.
Nee ik ben niet moe, en voel me ook niet op.
Heb net heerlijk gegeten en ga zo lekker even paar uurtje het vondelpark in:)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liesette zei:
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
Klik om te vergroten...

Holy fak

hebbe hebbe

meth versterkt die serotogene werking zoiezo, wat een krachtige stimulantenpil :hearteyes:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Liesette zei:
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
Klik om te vergroten...

Holy fak

hebbe hebbe

meth versterkt die serotogene werking zoiezo, wat een krachtige stimulantenpil :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ik heb ook me handen op dat spulletje kunnen leggen.
Alleen nog niet de ballen gehad om het uit te testen:)
Ziet er wel erg goed uit.
:grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damn you guys :grin:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#20
wie heeft deze big guy ooit gezien ?
is dit een fantast ?
een undercover ?
een oplichter ?

want het was ff up up up maar nu is ie down down down

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."