#1
Het is toch waar wat hij zegt, als ik pep wil nu dan haal ik +60%, weet nog de eerste keer dat ik het nam toch een beter gevoel gaf dan alles wat ik daarvoor had, minus de pep waarmee ik begon, vooral het feit dat er geen caffeïne in zat! Dat maakt echt zo veel verschil, het gevoel is anders, de para komt veel minder snel (als hij er toch komt, wel veel heftiger moet ik zeggen), niet zo snel nerveus, opgefokt, geen hallucinaties...
Ook een heus verschil met 35% geteste caffeïne-vrije pep, maar dat was dan ook dex, die was minder vond ik zelf.![:grin:]()
Ook een heus verschil met 35% geteste caffeïne-vrije pep, maar dat was dan ook dex, die was minder vond ik zelf.
