Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang wakker blijven?

Hoe lang wakker blijven?

53 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begin toch aan methamfetamine te denken...
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen alcohol, geen wiet ter beschikking.. ma ik kan uit mijn eigen ook ongelooflijk lang wakker blijven. mss speelt da ook mee?
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben ook nog wakker, ik kan ook niet slapen van speed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ites zei:
geen alcohol, geen wiet ter beschikking.. ma ik kan uit mijn eigen ook ongelooflijk lang wakker blijven. mss speelt da ook mee?
Klik om te vergroten...

Dan ligt het misschien daar aan.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#5
waar ik mij vooral zorgen over maak zijn de neveneffecten door zo weinig slaap. na hoeveel tijd begint het slecht te worden?
kdenk wel dak binne 2;3 uurtjes ga kunnen slapen, of hoop ik tenminste :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb al sinds vrijdag middag niet meer geslapen, maak je niet zo veel zorgen.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, bedankt. zal morgen wel laten weten hoe het is verlopen :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe dat. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine. :)

Dan blijf jij een week wakker. :P
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#10
praat juist met iemand die ook 2.5 dagen wakker bleef van +- 1gr ... ben nu ni moe genoeg om te slapen, ma ik heb voor de eerste keer honger
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan nooit de eerste 24 uur na een lijn slapen zonder hulp middelen (andere drugs dus). Ook als 't maar 1 klein lijntje.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine. :)

Dan blijf jij een week wakker. :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.

...Niet dat pep nou zo duur is...:P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine. :)

Dan blijf jij een week wakker. :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.

...Niet dat pep nou zo duur is...:P
Klik om te vergroten...

Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klik om te vergroten...

Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klik om te vergroten...

Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
Klik om te vergroten...

Bij methamfetamine heb je daar geen last van, totdat je niet meer bijneemt.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#16
rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ites zei:
rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)
Klik om te vergroten...

Een beetje slaap kan al wonderen doen, ik heb ook vaker wakker gelegen 6 uur na het lijntje ofzo.
Hoort erbij vind ik, als je pep neemt weet je dat je niet gaat slapen :tongueout:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stuitteren!!
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#19
soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
brutus420 zei:
soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Onmogelijk ... dan ben je dood

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."