#1
Ik zou in jouw situatie als een blok in slaap vallen ! ![:tearsofjoy:]()
Ites zei:geen alcohol, geen wiet ter beschikking.. ma ik kan uit mijn eigen ook ongelooflijk lang wakker blijven. mss speelt da ook mee?
Sublimo zei:Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine.![]()
Dan blijf jij een week wakker. :P
kaasbaas zei:Sublimo zei:Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine.![]()
Dan blijf jij een week wakker. :P
Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.
...Niet dat pep nou zo duur is...:P
Sublimo zei:Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
kaasbaas zei:Sublimo zei:Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."