#1
Doe dat. ![:)]()
Sublimo zei:Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine.![]()
Dan blijf jij een week wakker. :P
kaasbaas zei:Sublimo zei:Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine.![]()
Dan blijf jij een week wakker. :P
Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.
...Niet dat pep nou zo duur is...:P
Sublimo zei:Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
kaasbaas zei:Sublimo zei:Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
Ites zei:rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.
ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan![]()

brutus420 zei:soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."