#1
ik heb het vorige week een paar dagen gedaan sochtends voor school .. en moest maandag avond werken. had daarvoor een paar lijnen gedaan .. werkte wel heel snel maar werd echt paranoia .. dacht dat iedereen het over mijn ogen had en dat ik strak stond enzo .. terwijl niemand het achteraf doorhad volgens mij .. kwam donderdag op m'n werk en niemand deed raar tegen me ofzo.
heb het ook een paar keer voor school gedaan. gewoon een klein beetje om wat actiever en wakkerder te worden. dat beviel niet slecht maar om nou te zeggen dat ik er echt beter door ging luisteren en sneller ging werken ..
heb het ook een paar keer voor school gedaan. gewoon een klein beetje om wat actiever en wakkerder te worden. dat beviel niet slecht maar om nou te zeggen dat ik er echt beter door ging luisteren en sneller ging werken ..

