Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en school

speed en school

53 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het vorige week een paar dagen gedaan sochtends voor school .. en moest maandag avond werken. had daarvoor een paar lijnen gedaan .. werkte wel heel snel maar werd echt paranoia .. dacht dat iedereen het over mijn ogen had en dat ik strak stond enzo .. terwijl niemand het achteraf doorhad volgens mij .. kwam donderdag op m'n werk en niemand deed raar tegen me ofzo.

heb het ook een paar keer voor school gedaan. gewoon een klein beetje om wat actiever en wakkerder te worden. dat beviel niet slecht maar om nou te zeggen dat ik er echt beter door ging luisteren en sneller ging werken ..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
flash kieke zei:
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? :confused:
Klik om te vergroten...
Je had toch ook al pillen op school geslikt :confused:
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
je ziet het niet als je niet zoveel doet (bij mij niet in ieder geval)
dus zullen leraren en klasgenoten niets merken ..
en als je er gaar uitziet zeg je gewoon dat je moe of ziekjes bent ofzo ..
kan je natuurlijk niet zeggen als je een hele strakke kop hebt!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar wat eigenlijk het allerbelangrijkste is. Zou loop je wel snel kans op verslaving oid. Zou je dat wel deon überhaupt door de week gebruiken??
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
slipperman zei:
flash kieke zei:
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? :confused:
Klik om te vergroten...
Je had toch ook al pillen op school geslikt :confused:
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.
Klik om te vergroten...

wie heeft er gezegt dat heel de school het wist dak pep op had?? :confused:
D
DrumnBassLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed en School is de beste combi ook, Sinds ik met mijn nieuwe opleiding ben begonnen heb ik pas 3 dagen niet gebruikt als ik les had ofzo.. Als je bijv. een kut opdr. krijgt vind je het in een keer leuk en de dag gaat sneller en is veel leuker. Je hoeft niet super veel te gebruiken. De ene dag als het heeel saai is gebruik ik ook meer dan een andere dag ofzo.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedzo!
d
dennis87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zit nu nog op school, heb 2 jaar gelede voor het eerst gesnove, was me toen goed bevalle dus deed ik het elk weekend, ben der toen 20 kg mee afgevalle (woog 90 kg toen) een 9tal maande begon de miserie, kvoelde me gewoon voortaan zo slecht, dat ik elke dag begon te snuive, en ik voelde me der goed bij, in het school snoof ik soms ook een lijntje as de leerkracht op het bord aant schrijve was, ma ik besefte meer en meer da ik gewoon moes stoppe, kvoelde me gewoon depressief en ni goe in men vel as ik ni gesnove had smorges as men wekker afliep! mja :) to the point :tongueout: as ge gesnove hebt voort school ga het gewoon bangelek goe, ge kunt beter volge in de klas, ge weet de antwoorde op alles, en tijdens de exames => :grin: bangelek goeie punte :tongueout:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
De hoeveelheid speed die je gebruikt is dus erg omgevingsafhankelijk :)
M
MidniteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem het alleen voor mn examens & mondelinge presentaties .. en ik zeg u .. ik lul iedereen onder tafel .. ik kan een tafelpoot intressant maken met een lijntje pep :tongueout:

Gisteren nog maar een half uur aan het lullen geweest over een domme boom die voor mn kot stond .. En guess what ? mn vriende vonden het hilarisch :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zo vaak een lijntje genomen inde Wc van de school
ze letten dr toch niet op :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook wel een paar keer een paar lijntjes genomen voor ik ging werken. Na een zwaar weekend kon ik dat wel gebruiken. Niemand die er wat van gemerkt heeft.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe ja speed en lullen gaan goed samen
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo hard gaat dat niet opvallen.
heb het al eens gedaan en xtc ook eens op school om tijd sneller om te krijgen.
had toen die dag nog een kleine toets waar ik niks voor had geleert.
moogt het toen 10 min nakijken :grin:
kon echt heel goed concentreren en sneller leren.
alleen ik dacht dat ik alles heel goed kende ook al had ik dit echt heel snel geleert.
tijdens toets toch een deel vergete wat ik dacht dat ik kende maar toch heel goede punten :openmouth: .
alleen lulkicks wel irritant tijdens school moet je daar heletijd inhouden.
en door al die irritanten mensen daar kun je wel eens rap agressief worden :( .
en heletijd dorst en naar toilet is ook hennig irritant.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?
Klik om te vergroten...

kwe ni,kan van wel,maar ik heb het gwn van een site :mrgreen:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik werkte eerder op een callcenter waar ik 500 x hetzelfde gesprek moest naluisteren (en checken op fouten).. verder moest ik getalletjes invoeren (ook erg slaapverwekkend)
je kan je misschien wel voorstellen dat je daarbij inslaap valt als je niet al te wakker bent :P
toen nam ik wel es een lijntje pep om niet inslaap te vallen..
int begin werkt t prima.. maar na een tijdje (=na ong 2mnd) kreeg ik er alleen koppijn van, en werd ik er steeds verrotter van (maar ja ik was ook elk weekend 2dagen wakker, anders had ik t nogwel veel langer volgehouden :P)
t isdus geen echte oplossing.. alleen in sommoge gevallen kan t je wel ff helpen :grin:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#18
en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??
Klik om te vergroten...
nee dat valt iemand die er niet op let echtniet op hoor..
(of je moet een halve gram in 1x wegsnuiven en wat poeder onder je neus laten zitten :P)
van een klein lijntje zie je iig nix aan je ogen..
maar ik ben toch tegen door de weeks gebruiken, omdat het te verslavend werkt, en je te weinig oplevert
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou ritalin beter zijn?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flashing Moments zei:
en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??
Klik om te vergroten...
nee dat valt iemand die er niet op let echtniet op hoor..
(of je moet een halve gram in 1x wegsnuiven en wat poeder onder je neus laten zitten :P)
van een klein lijntje zie je iig nix aan je ogen..
maar ik ben toch tegen door de weeks gebruiken, omdat het te verslavend werkt, en je te weinig oplevert
Klik om te vergroten...
pfff,wat the fuck heb je aan 1 klein lijntje????
ik zal het je ff zeggen

N O G VEEEEEL M E E R ZIN!!!!!!!

pfff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."