Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en school

speed en school

53 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Neej ben laat, heb dit weekend speciaal verlof om weer eens een extreem lang weekend te vieren!
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
fneawognfkgln zei:
tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt
Klik om te vergroten...

Jups...

Ik vind het bijna een normale bezigheid om voor het werken en wat erin te pompen, nu is dat niet veel oid. Maar ja, echt handig qua lichaam is het niet, maar het werkt wel fijner. Een keer echt teveel gehad voor het werk, deed ineens 1,5 keer meer werk dan normaal.. Tja.. De werkgever zal je niet horen klagen :wink:

maar ja.. het is wat anders dan sgool he.. Als ik met muziek bezig ben werk ik wel intenser & geconcentreerder.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Klik om te vergroten...
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?
Klik om te vergroten...


ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
heb es een lijn gesnoven voort school en ook regelmatig tijdens de schooluren :rolleyes: nuja kben al wat meer gewend dan 1 lijn dus goed kon je het niet zien, maar ja mijn leerkrachten zijn ook gewoon oliedom, men vrienden zagen et wel toen ek uit het wc kwam en lekker strak men neus optrok :P , bij mij was het gewoon, als er iets niet lukte in de les, dat ek echt een mega uitleg deed hoe en waarom ik iets niet snapte, dus meer babbelen ..
probeer het gewoon es.. maar klein beginnen, en als je van jezelf weet dat je ogen wijd zullen openstaan, jah dan maar niet proberen .. en verwijde pupillen zou je normaal niet hebben, bij mij is dat toch zo, in klaarlichte dag heb ek nooit grote pupillen, wel hele kleine pupillen maarja valt niet zo op
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar ik ga het wel op ne woensdag doen,das bij ons in belgie ne halve dag?kwe ni in nederland .maar ja.ik ga ook eerst een mini lijntje doen ze,om te zien oe het is dus,maar eerst speed hebben :mrgreen:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kben ook van belgie hoor :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fat Freddy's cat zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Klik om te vergroten...
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?
Klik om te vergroten...


ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jaja, tuurlijk ziet iemand die minstens in het zelfde zchuitje heeft gezeten het ook, mja boeien...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het dus gedaan: een klein lijntje smorgens en een klein lijntje smiddags in de wc's

ik voelde het effect wel niet zo goed(speed was ook wel al 2 weken oud)maar voor dat ik het besefte was ik een strever in de klas :mrgreen:

normaal gezien zit in de praktijk schrijnwerkerij met dingens te gooien naar elkaar en veel te praten , maar toen was ik hard aant werken :P

hopelijk heb ik goeie punten die dag gekregen voor praktijk :mrgreen:


:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed blijft heel erg lang goed, dus die 2 weken zouden niets uitgemaakt moeten hebben :wink:.
x
xBlondieeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook weleens een lijntje voor of tijdens school genomen,
de ene keer kun je beter concentreren/werken en de andere x word je er alleen maar chagrijniger en agressief van en heb je echt nergens zin in
verschild per keer en of ik die nacht wakker ben geweest of niet
goed gegeten heb enz..


:wave:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ik vaak gedaan toen ik op school zat. veel over mijn oren gehad dat ik stil moest zijn :)

Ik neem het alleen voor mn examens & mondelinge presentaties .. en ik zeg u .. ik lul iedereen onder tafel .. ik kan een tafelpoot intressant maken met een lijntje pep
Klik om te vergroten...

pep en mondelinge proeven of voorstellingen = gegarandeerd succes :grin:

grtzz :wave:
D
DubbowhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed en school is zeker een supergoede combinatie,
ik gebruikte zo wel eens speed, en besloot ook eens een paar lijnen te nemen op school, vooral ook omdat mijn opleiding praktijk gericht is.
Nog nooit zoveel complimenten gekregen over mijn prestaties, je hebt zin om alles te doen/

Maar,

Ik zou het toch niet doen, want na een paar maanden speedgebruik op school besloot ik even rustig aan te doen, en dan word het plots weer een stuk moeilijker.
Oververmoeidheid, snel geirriteerd , je kent het wel als je lange tijd speed gebruikt en daarna een tijd stopt. En die nadelige dingen zijn zeker niet goed voor je school prestaties, en zoieso weet ik ook dat speed gewoon slecht is.

Denk er goed over na, het is lollig voor af en toe een keertje, maar maak er geen gewoonte van.
Maargoed dat vertelden ze mij ook en ik besloot ook niet te luisteren, daardoor heb ik vorige week van mijn leraar de vraag gekregen of ik nog wel door wil gaan met deze opleiding omdat ik er gewoonweg geen zin meer in heb zonder speed.
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
lijntje pep + onverwachte toets + effe cursus checke = 10/10
goeie bal, maar na langer gebruik begin je veel te vergeten en dale die punte wel :tongueout:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed + school was bij mij altijd een groot succes (netals speed + werk).

Pas wel op, want je bent verslaafd voor je het door hebt.

Is met mij ook gebeurd. 1x in de week gebruiken word al snel meer.
Ik heb hulp gezocht en ben er een half jaar vanaf geweest. Durf het sinds een tijdje weer heel af en toe te gebruiken omdat ik het gevoel heb het nu onder controle te kunnen houden, en dat lukt ook heel erg goed, maar pas er dus wel mee op :wink:!

Een gewaarschuwd mens teld voor twee :wink: !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."