Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"euh, ik heb al veel pille gehad en euhm ik zoek terug oranje stierkopjes en groene vrijheidsbeeldjes, da zen de beste die ik ooit gehad heb!!! die blauwe mitsu's zen ok wel goe tschent, ma kan er moeileker en moeileker aangerake alleen nog slechte pille en da wil ik ni dus n u pak ik speed, maar as het school terug begint wilek da nimer pakke want dan hebek zondag ni genoeg slaap om maandag terug in orde te zijn voor school, dan steek ik er nog te hard aan en voelek me rot! dus pfff en vloeibare kan ik ook al ni meer aan gerake! kword er depri van! en euhm... als ge da pilleke rapper wilt doen opkome => gewoon kapotbijte tot poeder en dan inslikke => werkt veel rapper maar duurt wel minder lang.... das het nadeel grtz"
"ik zit nu nog op school, heb 2 jaar gelede voor het eerst gesnove, was me toen goed bevalle dus deed ik het elk weekend, ben der toen 20 kg mee afgevalle (woog 90 kg toen) een 9tal maande begon de miserie, kvoelde me gewoon voortaan zo slecht, dat ik elke dag begon te snuive, en ik voelde me der goed bij, in het school snoof ik soms ook een lijntje as de leerkracht op het bord aant schrijve was, ma ik besefte meer en meer da ik gewoon moes stoppe, kvoelde me gewoon depressief en ni goe in men vel as ik ni gesnove had smorges as men wekker afliep! mja to the point as ge gesnove hebt voort school ga het gewoon bangelek goe, ge kunt beter volge in de klas, ge weet de antwoorde op alles, en tijdens de exames => bangelek goeie punte"