Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik Nieuw op dit forum.. op dit moment lekker op de Speed .. ma vroeg me toch het 1 en ander af Zit nu in mn laatste week van mijn Dianabol kuur .. Dus das 10mg per dag.. Nu zit ik al 3 dagen op speed te studeren .. en ik merk dat ik het "Heldere" gevoel niet meer krijg.. wakkerblijven wel .. maar ik kan gerust eten & drinken en slapen .. Durf niet overdrijven met speed nu .. dus durf ook niet meer nemen dan ik normaal neem.. Voel dus eigelijk het effect niet van speed .. tegen vroeger was dat dus wel.. Iemand die hier nog al ervaring mee heeft ? alvast bedankt"
"Dianabol is soort Steroide ... om uit te zetten dus Vrij hard spul blijkbaar .. Want heb keer 5 redbulls gedronke en had gevoel of ik 3 xtc pille gepakt had .."
"Mja heb mijn Herexamens vorig jaar op speed gedaan .. en nu heb ik echt een heeel ander gevoel van speed .. Ma denk da da door dianabole is .. allez hoop ik toch .. want potverdikke dees is ni zo fijn ze"
"Ni echt waarschijnlijk Maja .. tis van moete .. of ik mag me jaar herdoen Ma .. Dianabol is laatste week .. dan ist gedaan"
"hMmz .. kweet niet .. is het nu ni meer gewoon een "vervanger" dat je aan het zoeken bent om toch te kunnen blijven snuiven ? Ok ja .. speed is rotzooi .. dat weet iedereen hier en toch snuift veel volk het door zn neus .. Coke is ook niet gezond .. integendeel .. Maar waar gaat het eindigen ? Denk dat we als eigen gebruikers snel gaan relativeren naar het is "maar" coke .. niet ? bvb .. vorig jaar .. was ik RADIKAAL tegen harddrugs .. en rookte ik mss 1x per maand een jointje.. Deze tijd nu : op 1 jaar tijd XTC,Speed,Paddo's.. allemaal geprobeerd.. Eens je die stap naar de big boyz drugz" hebt gezet .. denk ik dat je alles supersnel vanzelfsprekend relatieveert .. en dus zegt .. majaaaa is maar wa Coke .. of maar wa Speed (mijn mening derover reacties altijd welkom )"
"Hellow! Allereerst bedankt voor de reacties .. Project is afgewerkt nu .. dus voor mij geen speed & Anabolen meer samen.. Volgende lijn is pas over 2 weken .. en mijn kuur eindigd zondag avond .. dus .. vanaf 3januari ist pas op Speed .. zal allesinds beter zijn dan nu .. have a nice night yall"
"Heb serieuze spiergroei gehad.. Maar woog eigelijk al 82kg.. nu weeg ik er 87. Na mijn zware week .. een week nix meer voor mij .. Water drinken gelijk zot om in die 1 week tijd mijn bloed zo proper mogelijk te krijgen zodanig dat ik op 2januari kan beginnen met de blok .. op de sneeuw natuurlijk"
"Fat Freddy's cat zei: Midnite zei: Hoi, Zit nu in mn laatste week van mijn Dianabol kuur .. Dus das 10mg per dag.. Klik om te vergroten... 10 mg per dag is natuurlijk een belachelijk lage hoeveelheid. Als je kuurt doe het dan in 1X goed, want nu zal je wel de schadelijke gevolgen hebben, maar nagenoeg geen spiergroei en daar doe je het toch voor? Klik om te vergroten... Ik heb een kuur gehad van 6weken he.. op een gegeven moment zat ik aan 30MG Dianabol Metho. per dag.. wat vrij veel is voor dianabol tabs. Hoger en meer per dag is dodelijk voor je lever he.."
"Ik neem het alleen voor mn examens & mondelinge presentaties .. en ik zeg u .. ik lul iedereen onder tafel .. ik kan een tafelpoot intressant maken met een lijntje pep Gisteren nog maar een half uur aan het lullen geweest over een domme boom die voor mn kot stond .. En guess what ? mn vriende vonden het hilarisch"
"Wat ik vooral denk is wa der in mij omgaat.. Ben nu 12u zonder speed .. En vraag mij dus ook af of mensen die nooit drugs gebruikt hebben echt gelukkiger leven .. Heb nu gewoon zo iets van buh .. mijn leven is een rotzooi zo .. terwijl ik eigelijk helemaal zo slecht niet bezig ben opschool .. ik me kapotfeest in het weekend zonder pep & al die dingen .. en eigelijk gewoon 2x per jaar 6 gram door men neus jaag om mijn examens te kunnen doen .. is het allemaal zo slecht ? Denk da je het gewoon zelf grotendeels onder controle hebt.. niet ?"