Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hier nu speed liggen, kreeg het als hele druiperige massa. Zal wel om het gewicht gedaan zijn, maar goed... als je het laat drogen slaat het geel uit. Hoe kan dat dan? Hij brand ook gigantisch en beetje bijlucht. Had zo'n idee van iets vloeibaars wat het doet prikken, of dat vloeibare met water. Zoiets als de geur van chloor met pep, die richting zeg maar. Als je hem proeft, smaakt hij donders vies. Echte pepsmaak, sterker als ik normaal proef eigenlijk... maar vind hem tot nu toe niet echt fijn te vertoeven, of ik heb zoveel tolerantie opgebouwt maar dat lijkt me niet. Want weet wel doseringen e.d. ik moet nemen dus...

Las laatst ook een topic "papierpep", toen het nog in het boterhamzakje zat en je deed hem dicht komen er ook stukjes de lucht in gewaaid...

Moet echt binnenkort een keer laten testen, want sta soms te kijken van wat er allemaal rondzweeft qua sneeuw.

Dan nog iets anders, stel je hebt pep waar iemand het nat heeft gemaakt doormiddel van iets vloeibaars wat op waterbasis is of gewoon water. Pep lost daarin op dus die pep lost op in dat water en word onwerkbaar. Maar als het water gewoon in het zakje verdampt, zeg maar het zakje is daarna nooit opengemaakt ofzoiets word de opgeloste pep van weer massa en werkzaam?? :confused: Of ben ik nu wazig :mrgreen: :wave:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb zelf ook wel eens pep gehad die na drogen geel werd, maar werkte gewoon goed. brandde inderdaad erg.

stel je hebt pep waar iemand het nat heeft gemaakt doormiddel van iets vloeibaars wat op waterbasis is of gewoon water. Pep lost daarin op dus die pep lost op in dat water en word onwerkbaar. Maar als het water gewoon in het zakje verdampt, zeg maar het zakje is daarna nooit opengemaakt ofzoiets word de opgeloste pep van weer massa en werkzaam??
Klik om te vergroten...

water verdampt in het zakje, dus je blijft het water houden, als je echt wilt weten wat er inzit laat het dan is testen :)
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat snap ik. Maar dit forum is er om erover te discussieren dacht ik zo... maar meer mensen zullen vast wel dit goedje hebben gehad. Begint nu een beetje naar lijm te ruiken :beer:

Lekker
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeg maar met de kop boven de verfpot hangen zeg maar
(L)


Flashpepperts bastards :( Als het nou een gram was maarja...


Vrijdag goeie-oeie als het goed is, moet van ver komen maar dan heb je ook wat :rockband:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die heb ik volgens mij ook gehad, was een behoorlijk harde klont (gedroogd) en een hele smerige geur zat er aan.

Maar echt geen pep gevoel kreeg je er van.

Ze kunnen hier altijd zo makkelijk zeggen
als je echt wilt weten wat er inzit laat het dan is testen
Klik om te vergroten...

Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer :(
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik kan vanuit hieruit ook niet zeggen wat het zou kunnen zijn? niet voor iedereen is het makkelijk om te laten testen nee.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb er hier een die is beetje roze en na het verpoederen en drogen is hij gewoon wit..
goeie shit is het wel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
peppie zei:
Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer :(
Klik om te vergroten...
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Boven de 50% moet je al blij worden ....
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sure... was ook zulke pasta jonge hey, zo nat en pasta is altijdd goed kan er ook niet mee gedondert zijn en was ook zulke goeie hey zo... je behoort helemaal geen vocht in het zakje te zien hey, je moet pasta hebben zonder dat je de waterbellen ziet zitten...

Maar soms lopen er menmsen tussen die de boel verneuken helaas... maar heb nu echte als van oudse weten te bemachtigen. Zozo, koste wel iets meer en moest van ver komen maar dan heb je ook wat..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
Klik om te vergroten...

Waarom niet :confused:

Het hoort gewoon goed te zijn als je al niet eens meer mag klagen om dat die #@$* versnijders er troep doorgooien, waar gaan we dan heen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
heb er hier een die is beetje roze en na het verpoederen en drogen is hij gewoon wit..
goeie shit is het wel
Klik om te vergroten...

Ik heb ooit ook wel eens roze gehad, die ook roze bleef er zat een afschuwelijk smaakje aan, maar hij werkte briljant!

Ook de appeltjespep van weleer, was ook erg fijn!

Ben benieuwd naar het eindresultaat van die proef op de som, noisesupressor!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste Peppie,

2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.

dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.

Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.

Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het amfetamine collectief der Nederlanden!
Motto: Samen opzoek, samen genieten.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Beste Peppie,

2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.

dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.

Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.

Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:


:wave:
Klik om te vergroten...


Precies, en daarmee is gelijk dat probleem opgelost dat je gelijk kilo's moet kopen.

Ik spreek er zat die beweren onversneden pep te kunnen leveren, let op !!! :beweren
Maar die zitten allemaal ver weg, meestal ergens in het zuiden v/h land , of in het Noorden.
En voor een onsje goede pep wil ik wel rijden.
Maar ik wil eerst testen en ga natuurlijk niet voor 1 of 2 gram een uur in de auto zitten, om er dan vervolgens achter te komen dat het niets is.

Dan is samen werken de beste oplossing, alleen moet dat wel buiten DF om. :)
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#16
:beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
CIA-NL

Centraal Informatiepunt Amfetamine Nederland

:rock:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed idee maak maar zo'n site :P
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

73 % !!! :grin:
Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat :)
Kan dus nog beter blijkbaar !
Errug strak :)
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben er waarschijnlijk achter wat het geweest kan zijn. Er blijkt iemand zo grappig te zijn geweest om pep te maken en daar amoniak met alabastine door te gooien. Tenminste het zou me niks verbazen, zelf maar een keer de proef op de som nemen dan maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."