Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn probleem is dat ik bijna elke keer na of tijdens pep in psychose raak. Ik weet dat dit niet goed voor me is maar toch blijf ik trek houden en neem ik weer onnodig risico. Ik vroeg me af of er mensen zijn met een soort gelijk probleem of mensen met tips en trucs om alles wat makkleijker te maken."
"een vraag wat gebeurt er als ik gewone amfetamine uitkook met ammonia 1 is dit mogelijk 2 wat zijn de effecten en 3 hoe verwoestend is dit ivm snuiven of slikken"
"speed en weed trippy voor mij staat die combi garant voor een hoop vaag en naar gedoe tip van mij gewoon niet doen slapen word er niet makkelijker op en als je er niet goed met de negativie lading om kan gaan kan het nog vrij heftig worden. nog een tip is blijf rustig als je Vaag word en houd ten alle tijden in je achter hoofd wat je voelt ziet of hoort 1 het is nep en 2 alles komt goed. Na een stuk of 200 psychoses zit er er ook nog steeds naar ratio fris bij. ps. ongeveer de helft van alle gebruikers kan het wel hebben."
"Speed weed en een beetje alcohol. lekker op zonder de scherpe randjes."