Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
19% naar 35% betekent dat je 46% van je materiaal verwijderd hebt.

Je hebt na het halveren van je totaal nog 11% cafeine. Voor het halveren van het materiaal was deze caffeine verantwoordelijk voor 6% van het totaal.

Je zou dan dus 43% caffeine eruit hebben gehaald en 3% overige rommel. Mogelijk heb je er alleen maar caffeine uit gehaald en is die 3% fout door onnauwkeurigheden in de getallen.

Je had zelf de conclusie al getrokken, het is goed om caffeine eruit te halen, maar je hebt ook nog 54% overig. Dat hoort maar 26% te zijn. Je werk is dus nog niet klaar, welke zooi zit er nog in, en hoe haal je dat eruit ? :P

Maar toch denk ik dat het makkelijker en goedkoper is om gewoon goede pep te gaan zoeken en je geld terug eisen bij wie je dit verkocht heeft. :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt :)

Als je kijkt naar de beginwaarden 19% Amf en 49% Caf. Wat samen 68% is blijkt dat daarin dus nog 6% andere zooi zit.
Helaas is dit niet verdwenen met het filteren waardoor het percentage ervan zo erg vergroot is.
Ik denk dat het niet beter te krijgen is dan dit. :cry:

Als je b.v. pep zou hebben met 40 % Amf en 34 % Caf. Zou je behoorlijke resultaten kunnen halen.

p.s.
Van het testcentrum hoorde ik dat de resultaten de laatste tijd erg slecht zijn. Ze noemde nog een resultaat wat ook vandaag was binnengekomen 61 % cafeine :openmouth: Diep triest.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk niet dat er dan 6% andere zooi inzit

Normaal is het 74 + 26%

nu heb je 19% amfetamine, daarbij zou dan lijkt mij 6% noodzakelijk bijproduct horen. Samen 25% dus. Tel daarbij je 49% cafeine en er is nog 26% overige troep.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zou kunnen, maar wat dan vreemd is, is dat als je 100% zuivere snuifbare pep hebt is dat 74% Amfetamine 26% Sulfaat. De pep welke ik had bestaat uit 49% Cafeine en 19% Amf + (evt 5% bijproduct) = 74 %
Wat is dan de overige troep die overblijft na het verwijderen van de cafeine.

Of is het zo dat die 19% Amfetamine maar 6,68 % sulfaat nodig heeft om snuifbaar te zijn en de cafeine niets ?? :confused:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
73 vs 27 is ongeveer 1 op 3 verhouding.

Dus 19 amf zou dan idd 6 2/3e sulfaat nodig hebben.. klinkt me niet gek in de oren.

Caffeine is in zn puurste vorm poeder en kan meteen gesnoven worden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat je die zelf wel niet al te moeilijk kunt maken van je pep!

weetje dat zeker? lijkt me wel vet! doe een beetje olie achtige pep in een capsule, en wakkeren maar!! :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo gaat het:
Dealer heeft een kilo puur liggen. 740 g Amf 260 g Sulfaat Puurheid 74%
Dealer (eikel) versnijdt 1 op 2 en gooit er een kilo cafeine (en andere troep) bij.
Resultaat: 740 g Amfetamine 260 g sulfaat 1000 g Cafeine
Resulteerd in 2000 / 740 = 37 % en voila het vaak gehoorde getal.

De volgende versnijder versnijdt weer 1 op 2 en je krijgt 740 / 4000 is 18,5 % en dat is de troep die ik hier heb :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi gerekend jongens!! :P :P jammer van je kutpep..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nouja het was kutpep het is nu gewoon gemiddelde pep:


Bron: www.drugs-test.nl
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
WTF happened in 2000 :openmouth:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Taat zei:
WTF happened in 2000 :openmouth:
Klik om te vergroten...

We got fucked in 2000, that's what happened.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
evil_kermit zei:
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:
Klik om te vergroten...

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
DonnieDark0 zei:
evil_kermit zei:
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:
Klik om te vergroten...

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %
Klik om te vergroten...

75 %, heb namelijk eens laten testen op 75 %, dat was volgens de testservice de max!!!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#15
dus die mensen die pep willen sprayen zouden eigenlijk 100% pure vloeibare pep moeten hebben, en dat in een spray stoppen.

dat blijft dan oneindig houdbaar, en geeft tenminse een fatsoenlijke dosis pep per spray :sunglasses:

nu nog opzoek naar 100% pure, vloeibare pep
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat je die zelf wel niet al te moeilijk kunt maken van je pep!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
75 % vreemd, ik zeg onnauwkeurige meting :)

Dat is wel DE pep trouwens.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#18
De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen
Klik om te vergroten...

Hey Donnie! Bedankt om dit met ons te delen! Het is voor mij alleszins erg bruikbaar omdat ik moeite heb om aan kwalitatief goeie speed te geraken. Maar ik zit nog met een aantal vragen:

1) Wat voor filter gebruik je om de caffeine eruit te wassen? Gewoon een koffiefilter?

2) Waar geraak je aan aceton? Kan je dit gewoon bij de apotheker halen (met of zonder voorschrift)?

3) Gooi je eerst je speed samen met de aceton in een glas om zo door te roeren de caffeine op te lossen en giet je dit mengsel daarna door de filter? Of leg je gewoon je speed in de filter en giet je de aceton erover uit?

4) Gaat er door het oplossen in aceton echt niets amfetamine kwijt?

Bedankt alleszins! Ik hoop dat er nog veel meer van deze erg bruikbare posts komen!
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#19
De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.

Stel dat je 1000 mg hebtm 30 % amf 30% caf.
Dus 300mg amf
300 mg caf
400 mg rest
Je filter het en je houd 37,5% amf, 12,5% caf over en je hebt nog 700 mg
amf = 700 * 0,375 = 263 mg
dan heb je dus 37 mg amfetamine verloren
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Na enige tijd zijn eindelijk de resulaten bekend van mijn speed zuiverings projectje:

De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine :(

De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.

De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine

Conclusie

De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen


Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."