#1
Inderdaad, hopen op een bacterie die weer weggaat. Ik ben nog steeds chronisch verkouden van die troep, dus dat kan ook maar speed verlaagt je weerstand behoorlijk dus laten we hopen dat dat het probleem is...
leipebaviaan zei:Vooruit dan, we geloven je deze keer.Mijn zware verkoudheid is gelukkig wat weggetrokken, maar ik heb toch altijd het idee dat één neusgat vrijer dan het andere is. Als ik echter met otrivin in het weer ga zit alles zo los. Is het zo dat bij chronische verkoudheid door buitenproportioneel pep gebruik je neus alsnog functioneert na een neusspray?
Susanne zei:Altijd fijn als mensen vertrouwen in je hebbenben je nog steeds gestopt?
neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/
Ik wel hoor, als je die shit niet gebruikt heb je gewoon een permanente loopneus dan. :Pleipebaviaan zei:neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/
Ik weet het, al kan ik het mij niet voorstellen dat je verslaafd aan die shit kan raken. Zou echter wel iets voor mij zijn.![]()
Susanne zei:Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
SirErick zei:What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?

SirErick zei:What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
leipebaviaan zei:Leg dat de rechter maar eens uit.
MusicIsLife zei:Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen![]()
Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Zo snel al? Whahaha, lol.leipebaviaan zei:Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."