#1
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. 



overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..lotske1984- zei:Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..
Daar blijf ik wakker van, krijg heerlijke rillingen en tintelingen in mijn lichaam. Fijn spul blijft dat toch.lotske1984- zei:Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?
lotske1984- zei:@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..

dubbel0seven zei:lotske1984- zei:@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
In Belgie?![]()
Fool zei:Ik meende dat er in Brussel een testlaberatorium was?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."