Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat zal er zeker in hebben gezeten, want cafeïne en amfetamine zijn geurloos en cafeïne wordt ook niet zo vies geel. Ik ben ook benieuwd of de pep nog zo stralend wit blijft. Dat was het namelijk ook toen ik het kreeg. Ook maar even laten testen binnenkort!
J
Johan81Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelfde hier, hebben wij geluk of is het overal deze kwaliteit tegenwoordig?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik geloof ook niet dat je (4-?)MA eruit wast als je het oplost hoor. :P

Maar buiten dat gaat het hier om het advies dat je geeft, dat jij relatief pure speed hebt betekend niet dat lotske dat heeft, dus slaat het ook nergens op dat je zegt dat ze het moet gaan koken om pure speed te krijgen?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat de (sommige) dealers eens naar het geluk van de mensen mag gaan zien inplaats van hun zelf gelukkig te maken met winst..
Jullie mening graag..
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
En wat bedoel je met het geluk? Dat jij vrijuit kan gebruiken tegen lage kosten? Zo werkt dat nou eenmaal niet in die wereld, iedereen is op eigen winst uit. Het is eigenlijk inherent aan drugsgebruik. Je zou deze stellingen op heel wat onderwerpen in de maatschappij kunnen projecteren. (politiek, banken, zorgverzekeraars) Vrijwel iedereen is uit op eigen gewin en het geluk van een ander wordt vaak terzijde geschoven. Zo was iedereen in de middeleeuwen, tegenwoordig is er niets veranderd, en dat zal wel altijd zo blijven. :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee bedoel dat ze de pep zo niet mogen versnijden..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja zolang mensen het blijven kopen werkt het. Ik heb ook wel eens versneden zooi gekocht terwijl mijn dealer zij dat het volledig puur was. Laten testen en het bleek zwaar versneden. Toen heb ik hem aangegeven dat ik nooit meer bij hem koop en al mijn vrienden die bij hem kochten ook gezegd dat ze niet meer bij hem moeten kopen.

Paar maanden later kreeg ik een berichtje van hem dat ie nu beter spul had. Bleek dat ik hem best wat klanten gekost had omdat iedereen het ging doorvertellen...

Het is nu wel duurder bij hem maar wel kwaliteit :)

Ik kan het ook niet waarderen als mensen rommel verkopen als kwaliteit, maarja... Zolang zo'n markt niet gereguleerd wordt kan iedereen doen wat ie wil.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dealers die het voor de mensen doen zijn er maar weinig helaas. Wellicht vind je er nog een paar die in psychedelica handelen ofzo, maar verder gaat het gewoon puur om de winst. Legalisatie en regulatie zou het antwoord zijn. Niet dat de farmaceutische industrie niet op winst uit is, maar die verkopen in ieder geval geen versneden zooi.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. :) betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. :rock: overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..
Klik om te vergroten...

63% is toch aardig kwaliteit hoor. Heb je dat percentage zelf mogen horen van een testcentrum? Of is het dealerpraat? :rolleyes:

Alles boven de 60% is gewoon goed spul. 65% en hoger is helemaal top.

Wat verwacht je dan van de pep die je snuift? Behalve dat je wakker blijft? Misschien verwacht jij wel iets totaal anders.

Mijn laatste uitslag was 73% :rock: Daar blijf ik wakker van, krijg heerlijke rillingen en tintelingen in mijn lichaam. Fijn spul blijft dat toch.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je al langer met het spul bezig bent weet je wel waar je het moet halen, kleine hoeveelheden kopen bij mensen die je niet kent is niet echt handig. de meeste mensen die ik ken die verkopen hebben trouwens vaak 2 voorraden, 1 die ze aan jan en alleman verkopen en 1 waar ze niks bovenop gooien voor zichzelf, vrienden en mensen die groot inkopen.

versnijden is alleen maar klote, maar als je geld nodig hebt wel de manier.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden.. :wink:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?
Klik om te vergroten...

Weet niet hoeveel jij per dag snuift? En voor hoe lang al? Het is ook zo dat wanneer men "verslaafd" is aan amfetamine dat de positieve effecten verminderen en je eigenlijk alleen maar de negatieve effecten overhoud. Maakt niet uit hoeveel je snuift, hoe goed je speed is, je voelt je toch alleen maar moe en klote. En hebt het spul nodig om op de been te blijven en je humeur op te peppen.


Wanneer ik daar 2 kleine lijntjes van snuif dan krijg ik zin om wat te ondernemen. Maar ik sta niet te springen van de energie ofzo. Vroeger toen ik nog jong was wel.
Ik moet toegeven dat met de jaren het effect van speed minder wordt. Je hersens veranderen, je bouwt tolerantie op en zoals met iedere drug zijn de eerste ervaringen de beste. Daarna haal je dat nooit meer.


lotske1984- zei:
@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
Klik om te vergroten...

In Belgie? :wave:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amen :wink:

dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:
@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
Klik om te vergroten...

In Belgie? :wave:
Klik om te vergroten...

En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
In ieder geval, het is er! Maar je moet de juiste contacten hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik meende dat er in Brussel een testlaberatorium was? :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Ik meende dat er in Brussel een testlaberatorium was? :)
Klik om te vergroten...

Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja idd.. :wave: :( pfffff..maar in nederlands ok 2 keer dikke rommel hoor..waar zijn die goeie contacten.? :rock:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
De enige persoon die ik erover heb horen praten kon er prima ofwel engels ofwel nederland praten, welk van de 2 het was ben ik vergeten. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."