#1
Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.
Wat zegt ze nou weerlotske1984- zei:Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..Tommie_K zei:Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".
Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
lotske1984- zei:Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..
Hoop binnekort op betere..Tommie_K zei:lotske1984- zei:Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..
Iets anders gevonden of ga je de troep in het algemeen vaarwel zeggen?
lotske1984- zei:Tommie_K zei:lotske1984- zei:Hoop binnekort op betere..
Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
Ja maar dat was niet getest volgens mij, alleen van horen zeggen...mikoz zei:Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz
Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..Tommie_K zei:lotske1984- zei:Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz
Dagelijks 20 a 30mg en daarnaast geen andere drugs?
Kun je het effect beschrijven dat je merkt van 30 mg?
Toen je speed gebruikte, wat voor dagelijkse doses waren dat ongeveer? En hoe was effect dan?
Zeg je nu dat je psych niet weet hoe hij van een geneesmiddel de dosering kan achterhalen? Of wil hij je het middel niet voorschrijven?
Of woon je in NL? Daar kan je een dex-recept beter even vergeten totdat de rookwolken rondom registratie van het middel zijn opgetrokken. Kon wel eens een duur grapje worden.
2mg methylfenidaat = 1mg dex. Dex is dus tweemaal zo sterk. Daarnaast werkt het een uur langer door).
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/
lotske1984- zei:Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..
Vroeger was 5 gram op en week ongeveer nu vele minder..wa effect goede speed mij geeft als het goede is gelukkg voelen..voor vele dingen zin hebbe gewoon goed voelen..
Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Als dit niet bevestigd dat je tolerantie hebt Lotske dan weet ik het ook niet meer hoor. Je kunt moeilijk gaan zeggen dat je farmaceutische speed ook rommel is...lotske1984- zei:Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."