Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreetbui Tijdens speed

Vreetbui Tijdens speed

81 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Klik om te vergroten...
Subtiel.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.

Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo :tearsofjoy:
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Klik om te vergroten...
Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..
Klik om te vergroten...

Hahaha.

Eh....

Nu mogen we dan definitief constateren dat jij de boel in de maling neemt toch?

Of niet?

Goddomme ik kom er niet uit.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
benniesmitters zei:
Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.

Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Er is weinig meer over te vertellen. Stop je speed in het filter, maak het flesje aceton open en giet het direct in het filter (opvangen in een glas of kommetje), indien gewenst de aceton nogmaals het filter laten passeren (maar dan wel snel!), tien minuutjes laten drogen en je hebt idd de ergste rommel eruit.

Maar dan wordt het pas interessant he? Want je wilt eigenlijk ook de levo-isomeer lozen. Dat is die troep waarvan je bek in de klem trekt en waarvan je dwangmatig tegen de onderkant van het tafelblad zit te schoppen de hele tijd, vanwege overmatige stimulatie van het peripheraal zenuwstelsel. Dexamfetamine > amfetamine. Dus gaan we de isomeren scheiden.

Wie doet er gezellig mee?

Boodschappenlijst:

Aceton
Gips (CaSO4)
Ethanol (96%)
Hexaan
Natriumhydroxide
Geconcentreerd zwavelzuur (hoe geconcentreerder hoe beter)
Isopropanol
pH-papier
Wijnsteenzuur (l-tartaric acid, waarbij l = cruciaal)
Een oven, een vriezer, een paar potten en pannen en een berg straatspeed.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
W
WildBillyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik leg het nog even uit beste mensen. ik gebruik niet vaak speed om de 2/3 maanden ofzo.ik heb sinds me laaste twee sessie's ook geleerd om gewoon te eten erbij om de kater te verminderen.alleen deze keer nadat ik wat gegeten had kreeg ik ineens gigantische honger apart genoeg. sorry voor de late reactie :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
Klik om te vergroten...
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
H
HopsaPlopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
HopsaPlop zei:
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.

lotske1984- zei:
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Klik om te vergroten...

Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
HopsaPlop zei:
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.

lotske1984- zei:
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Klik om te vergroten...

Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
Klik om te vergroten...
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
Klik om te vergroten...
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..
Klik om te vergroten...
:)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..
Klik om te vergroten...

andere dealer proberen?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.

Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb dat eigenlijk elke dag wel, ook al kan die 72 uur duren... op een gegeven moment heb ik trek, en als ik eenmaal aan het eten ben haal ik gelijk de 2 gemiste maaltijden in. Anorectisch vind ik het niet, ik kan geen 20 uur zonder maaltijd hoor, met of zonder speed.

Soms heb je geen zin in eten, maar wel honger. Ik heb voor mezelf allerlei dingen gevonden die ik best naar binnen krijg, en daarna krijg ik meestal wel een vreetkick, als ik me niet aan de normale 3 maaltijden gehouden heb.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tommie_K zei:
Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.

Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.
Klik om te vergroten...
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..
Klik om te vergroten...
Wat zegt ze nou weer :tearsofjoy:
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Krijg zelf geen hap door de keel maar m'n vriend eet gewoon rustig door. Pas als hij een pauze van een weekje of 2, 3 inlast merkt hij dat eten wel een stukje moeizamer gaat als die dan weer aan de speed zit. Misschien gebruik je te regelmatig?
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".

Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.

Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Klik om te vergroten...

Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tommie_K zei:
Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".

Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.

Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Klik om te vergroten...

Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
Klik om te vergroten...
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."