#1
Subtiel.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Subtiel.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
lotske1984- zei:Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
benniesmitters zei:Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.
Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo![]()
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..MeejheM zei:ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
HopsaPlop zei:Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick![]()
lotske1984- zei:Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..MeejheM zei:HopsaPlop zei:Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick![]()
Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.
lotske1984- zei:Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
lotske1984- zei:Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..MeejheM zei:Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
lotske1984- zei:Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zinTommie_K zei:Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.
Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.
Wat zegt ze nou weerlotske1984- zei:Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..Tommie_K zei:Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".
Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."