Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreetbui Tijdens speed

Vreetbui Tijdens speed

81 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
Klik om te vergroten...
Nee weet ik wel..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
Klik om te vergroten...
Nee weet ik wel..
Klik om te vergroten...
Wat is je punt dan?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe bedoel je.?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zegt dat het niet normaal is, omdat hij niet dagelijks gebruikt. Dat betekent dat het wel normaal zou zijn als hij wel dagelijks zou gebruiken. Maar vervolgens ben je het ermee eens dat het dan ook niet normaal is. Dus wat was je punt dan?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat het niet normaal is da je vreetbuien krijgt..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Behalve als je dagelijks gebruikt?
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Klik om te vergroten...
hahaha :tearsofjoy:
W
WildBillyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik leg het nog even uit beste mensen. ik gebruik niet vaak speed om de 2/3 maanden ofzo.ik heb sinds me laaste twee sessie's ook geleerd om gewoon te eten erbij om de kater te verminderen.alleen deze keer nadat ik wat gegeten had kreeg ik ineens gigantische honger apart genoeg. sorry voor de late reactie :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
Klik om te vergroten...
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
H
HopsaPlopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
HopsaPlop zei:
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.

lotske1984- zei:
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Klik om te vergroten...

Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
p
pittoreskLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Klik om te vergroten...
Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.

En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor.!
Klik om te vergroten...

En Lotske, alles spaghetti Bolognese? "Hengelen" wordt hier niet echt gewaardeerd, en terecht, na mijn mening. Wel netjes dat je excuses maakt. :wink:
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
pittoresk zei:
lotske1984- zei:
Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Klik om te vergroten...


Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden". :openmouth: :kots:. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Klik om te vergroten...

Dat testen is dus omdat er zoveel rotzooi verkocht wordt. Snap je toch ook wel?

En volgens mij heeft lotske beet.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#17
pittoresk zei:
Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden". :openmouth: :kots:. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Klik om te vergroten...
Drugs worden toch wel gemaakt, er zullen altijd wel labs blijven die niet opgemerkt worden en er zijn altijd wel corrupte mensen waardoor het geïmporteerd kan worden.

Testcentra zijn er juist om ervoor te zorgen dat, als je toch van plan bent om te gebruiken, je tenminste weet wat je (precies) gebruikt. Wat beter zou zijn is om de meest gebruikte drugs (cannabis, xtc, en wellicht ook speed) in gecontroleerde omgevingen te maken, waardoor je er zeker van bent wat er in zit, er deels wat wordt terugverdiend voor allerlei kosten die drugsgebruik veroorzaken (opnames), en, indien de prijs niet te hoog wordt (wat mij echt niks zal verbazen als ze dit zouden doen, dat ze bijvoorbeeld 10-15 euro per XTC pil van 80mg zouden vragen), zet dit ook het criminele circuits deels buitenspel.

Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd. Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Peppi en Coki zei:
Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Klik om te vergroten...
Dat weet je wel, hierom:

Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@pittoresk..ik denk nooit aant die regels..met mij ga het wel met jou.?
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Peppi en Coki zei:
Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Klik om te vergroten...
Dat weet je wel, hierom:

Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Had geen flauw benul dat dat ook de daadwerkelijke reden er van was. Maar toch wel mooi dat er soms nog wel juiste beslissingen worden genomen in de politiek :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."