#1
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Nee weet ik wel..Exceptional Insight zei:Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Wat is je punt dan?lotske1984- zei:Nee weet ik wel..Exceptional Insight zei:Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
hahahaMeejheM zei:wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..MeejheM zei:ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
HopsaPlop zei:Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick![]()
lotske1984- zei:Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
lotske1984- zei:Sorry hoor.!Psychedelibee zei:Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.
pittoresk zei:lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden".![]()
. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Drugs worden toch wel gemaakt, er zullen altijd wel labs blijven die niet opgemerkt worden en er zijn altijd wel corrupte mensen waardoor het geïmporteerd kan worden.pittoresk zei:Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden".![]()
. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Dat weet je wel, hierom:Peppi en Coki zei:Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.
Had geen flauw benul dat dat ook de daadwerkelijke reden er van was. Maar toch wel mooi dat er soms nog wel juiste beslissingen worden genomen in de politiek :PFool zei:Dat weet je wel, hierom:Peppi en Coki zei:Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."