Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreetbui Tijdens speed

Vreetbui Tijdens speed

81 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
soms heb ik geen trek, maar als ik dan toch iets eet krijg ik ook wel de neiging om mn maaltijden in 1 keer in te halen. ik kan trouwens gewoon alles eten als ik snuif. van ovenpizza tot 3,5 uur freten in een steakhouse.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
weed = vreetkick, speed = juist niet...

ik snap t wel
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij moet je haar zin nog een keer lezen, Bob, zo vreemd is deze niet in de juiste context. :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is juist een van de betere Lotske-zinnen toch :P

En ik denk ook, hoe vaker je speed gebruikt, hoe groter de kans wordt dat je gewoon honger krijgt onder invloed.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Klik om te vergroten...
Ah komop, deze zin snap jij ook wel. :wink:

Maar zoals ik in het andere topic al vermelde, azerty. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, dat is niet normaal. Vind je het vervelend?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
Klik om te vergroten...
Nee weet ik wel..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Klik om te vergroten...
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.
Klik om te vergroten...
Nee weet ik wel..
Klik om te vergroten...
Wat is je punt dan?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe bedoel je.?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zegt dat het niet normaal is, omdat hij niet dagelijks gebruikt. Dat betekent dat het wel normaal zou zijn als hij wel dagelijks zou gebruiken. Maar vervolgens ben je het ermee eens dat het dan ook niet normaal is. Dus wat was je punt dan?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat het niet normaal is da je vreetbuien krijgt..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Behalve als je dagelijks gebruikt?
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#16
MeejheM zei:
wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Klik om te vergroten...
hahaha :tearsofjoy:
W
WildBillyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik leg het nog even uit beste mensen. ik gebruik niet vaak speed om de 2/3 maanden ofzo.ik heb sinds me laaste twee sessie's ook geleerd om gewoon te eten erbij om de kater te verminderen.alleen deze keer nadat ik wat gegeten had kreeg ik ineens gigantische honger apart genoeg. sorry voor de late reactie :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
Klik om te vergroten...
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
H
HopsaPlopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."