lotske1984- zei:
Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..
Vroeger was 5 gram op en week ongeveer nu vele minder..wa effect goede speed mij geeft als het goede is gelukkg voelen..voor vele dingen zin hebbe gewoon goed voelen..
Hmm nou ja dan blijft het toch nog even onmogelijk om iets sluitends te zeggen over je tolerantie vs de kwaliteit van je speed. Al zou je in overweging kunnen nemen dat, zelfs al is jouw speed 90% rommel, het al snel en sterker effect heeft dan de 30mg MF (da's omgerekend zo'n 20mg amfetamine).
Je noemt de drie effecten van speed in de volgorde waarin die voor iedere gebruiker steeds minder worden.
- het geluksgevoel verdwijnt al na de wittebroodsweken, never to come back again.
- motivatie voel je wat langer, maar zelf bij verantwoord gebruikt kan dat verdwijnen
- focus is een effect, dat mitrs goed gemanaged, lang profijt kan blijven bieden. Het kan zelfs weer herstellen als je het door een tijdje misbruikvverloren hebt.
- Uiteindelijk zal een chronische verslaafde speed gebruiken om zich normaal te kunnen voelen. Je merkt er weinig van, maar stopt desondanks niet met gebruiken, omdat je down zult gaan tot ver onder "normaal" voelen. Maar laat je niet van de wijs brengen door horrorverhalen: als je helemaal stopt ben je in twee weken door de ergste lethargie wel heen.
Je psych is ofwel een stomme rukker, ofwel hij fingeert onwetendheid om je niet te hoeven zeggen dat hij het niet WIL voorschrijven. In beide gevallen zou ik een ander zoeken.
Verdiep je eens in Modafinil. dat heeft mogelijk hetzelfde effect als speed nu op jou (het houdt je wakker) maar het is een stuk minder een aanslag op je gezondheid. Maar goed, dat maakt allemaal natuurlijk geen ruk uit zolang je godweetwat naar binnen blijft werken, Je zou op zijn minst eens wat betere bronnen zoeken, En ik mag waarschijnlijk niet teveel zeggen maar jouw nieuwe leverancier hoeft geen Belg te zijn, noch zal je ervoor naar het buitenland hoeven. Er zijn meer plekken op het internet dan dit forum om je te informeren.