Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik leg het nog even uit beste mensen. ik gebruik niet vaak speed om de 2/3 maanden ofzo.ik heb sinds me laaste twee sessie's ook geleerd om gewoon te eten erbij om de kater te verminderen.alleen deze keer nadat ik wat gegeten had kreeg ik ineens gigantische honger apart genoeg. sorry voor de late reactie"
"Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?."
"ik vindt fruit altijd lekker tijdens pep makkelijk te verteren."