Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zijn dr nog people uit omg leeuwarden,die mooie kloontjes kunnen leveren voor kas en buitenteelt. ben erg geintereseerd.alleen serieuse reacties grt henry -vitesse"
"bedankt afghaan gek de enigste met gezond verstand in zijn reactie];enne cropp wat ben jij een joker zeg, stumper.heb je nix beters te doen dan onzin verkopen?? ps en opa klaas, jij ken de boom ook in naar je familie. serireus op een vraag ingaan kunnen jullie waar schijnlijk niet eens .aghaan gek nogmaals bedankt voor je advies.grt henry-vitesse"
"waarom is de speed de laatste tijd zo zeik nat,voor de winst de helft aan gewicht vervliegt bijna as je t droogt ?"