Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar snuiven op een feest?

Waar snuiven op een feest?

70 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kokosmakroon900 zei:
Ik ga meestal op de tribune of in de chil ruimte zitten, tussen de mensen en als het mogelijk is iemand op de ''uitkijk''. Mijn ervaring is echter dat men met ADE niet streng is qua drugsgebruik. Dat ze er niet actief naar opzoek zijn. Dus waarschijnlijk kan je het wel op de wc doen.
Klik om te vergroten...
Op de meeste feesten bij ADE zijn ze niet zo streng inderdaad, echter gaat de TS naar AMF wat een groot en commercieel feest is. Daar wordt vaak toch wat strenger gecontroleerd dan op de kleinere feesten.

ASOT zei:
Oke ik heb het als volgt gedaan: een vriend die bekend is met speed geraadpleegd welke ongeveer een volgens hem gangbare dosis in lijntjes klaar gelegd. Vervolgens heb ik capsules gekocht bij de smartshop en de speed in 3 capsules verdeeld zodat ik het over de avond kan verdelen. Hierbij zal iedere capsule aan de op het oog veilige kant van de 100 Mg liggen.

Het is een beetje gokwerk geworden maar hoop het op deze manier vrijdag toch veilig te kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Zijn dit gangbare doseringen om te snuiven of te slikken volgens die vriend? Met slikken heb je vaak toch wel wat meer nodig als met snuiven. Maargoed, waarschijnlijk zit je op deze manier wel goed. Als je het slikt en gaat bijdoseren zou ik er in ieder geval niet op rekenen dat je nog gaat slapen die nacht of ochtend. Bij pep slikken lijkt er met 1 dosering al bijna geen einde aan te komen vind ik altijd.
A
ASOTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om te slikken. Ik heb 2 capsules waar wat meer in zit en 1 capsule waar wat minder in zit. (Allemaal onder de 100 Mg op het oog) ik begin met een goed gevulde en afhankelijk hoe die valt kan ik later niks, de vollere of de minder volle bijnemen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ASOT zei:
Om te slikken. Ik heb 2 capsules waar wat meer in zit en 1 capsule waar wat minder in zit. (Allemaal onder de 100 Mg op het oog) ik begin met een goed gevulde en afhankelijk hoe die valt kan ik later niks, de vollere of de minder volle bijnemen.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit klinken als een goed plan. En ff terzijde: ik heb wel eens op een feest capsules pep meegenomen. Toen wilde ik er 1pakken, maar door de warmte waren ze zacht geworden en zijn ze aan elkaar gaan plakken waardoor ik er 2 pakte zonder dat ik het door had (denk dat er ong. 150-200mg per capsule in zat). Resultaat: ik ging kneiter- maar dan ook kneiterhard, maar ik heb geen moment het idee gehad dat ik niet goed zou gaan. Mijn ervaring is dus dat het met pep allemaal niet zo heel nauw komt. Let wel op, dat is MIJN ervaring, ik weet niet hoe andere mensen erop reageren
A
ASOTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ahh bedankt voor de geruststellende woorden, ik heb er ook vertrouwen in dat het vrijdag allemaal goed gaat komen, ik laat nog wel weten hoe het feestje was. Bedankt voor alle reacties en een fijne ade allemaal :wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krijg je zon snuifbullet wel mee naar binnen dan> Is toch wel weer een hard object.

Ik doe het meestal even op het toilet maar goed die worden ook wel is opengetrokken. Zelf nog niet meegemaakt. Ook gesnoven op de dansvloer maar dan moet mijn shit wel in een zakje zitten niet in een pony pack dit resulteert bij mij dan altijd in een nogal zooitje van rond springende pep.

Dus doe het altijd in een gripzakje om dan eben wat op mijn hand te kloppen en dat te snuiven een goede rug van een budy helpt genoeg tegen de bewakers.


ooscaar zei:
Of je kunt zo een snuifbullet kopen in de smartshop. Op de dansvloer goed om je heen kijken voor bewaking, ding in je neus steken, verder gaan waar je mee bezig was. :rock:

Edit: op het toilet inderdaad uitkijken, want met strenge bewaking kan er worden opgelet of er niet van een toilet verdacht veel snuifgeluiden komen. In dat geval kun je dus extra gefouilleerd worden.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon in me neus, ik ben meestal organisatie. backstage doet niemand er moeilijk over. security draait vaak ook op volle toeren... zwaar hypocriet eigenlijk.
A
ASOTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil nog even zeggen dat de bommetjes gisteravond super goed uitgepakt hebben! Ik ben de hele avond lekker steady gegaan met energie voor 10! Heerlijk licht en energiek gevoel in m'n lichaam terwijl ik nog steeds heel helder in m'n hoofd was. Verder een praatkick van hier tot Tokyo en het gevoel dat ik er nog een feest achteraan kon plakken. Kortom een zeer goede avond gehad en denk dit in de toekomst weer een keer te willen doen :)
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#8
vorig jaar zelf bij AMF geweest en stonden met onze groep voornamelijk op de tribunes in de Arena. Als je even rustig gaat zitten op een van de voorste rijen en van te voren rondkijkt of er bewaking of iets dergelijks staat kan er in principe vrij weinig fout gaan. Desondanks is het risico hiervan nog altijd vele malen groter dan een bommetje innemen op het toilet!

Normaal bij hardcore feesten is het niet raar om tussen het publiek te pakken, naar mijn ervaring kijkt niemand er naar om of vind het raar ofzo. Bij housefeesten is het iets minder gebruikelijk en ga ik ook liever naar het toilet, zeker als ik veel mensen van de organisatie rond zie lopen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
ASOT zei:
Ik wil nog even zeggen dat de bommetjes gisteravond super goed uitgepakt hebben! Ik ben de hele avond lekker steady gegaan met energie voor 10! Heerlijk licht en energiek gevoel in m'n lichaam terwijl ik nog steeds heel helder in m'n hoofd was. Verder een praatkick van hier tot Tokyo en het gevoel dat ik er nog een feest achteraan kon plakken. Kortom een zeer goede avond gehad en denk dit in de toekomst weer een keer te willen doen :)
Klik om te vergroten...
Welcome to the club.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
gewoon in me neus, ik ben meestal organisatie. backstage doet niemand er moeilijk over. security draait vaak ook op volle toeren... zwaar hypocriet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Verbaast me niks hoor, security moet ook de hele nacht door natuurlijk. En sowieso hoort gebruik nou eenmaal bij de scene en alles eromheen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
blijkt maar weer bij mijn ervaringen bij de ADE. ik hoorde dat er superveel mensen opgepakt waren, maar heb niet echt het nieuw kunnen volgen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Edit: ik quote het verkeerd :tearsofjoy: Lees die bron onderstaand maar.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat we wel weten: gedurende de vijfdaagse werden volgens de politie ongeveer 250 mensen aangehouden. Ruim 100 incidenten vonden plaats op zaterdagavond, de drukste dag van ADE, ongeveer evenveel op de vrijdag. De aard van deze arrestaties is niet duidelijk, en ook is niet bekend hoeveel van hen een ADE-evenement bezochten.
Klik om te vergroten...
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/Amst ... ngen-.html

Vind ik eerlijk gezegd nog best meevallen voor een groot feest, maximale controle en veel buitenlandse toeristen die denken dat amsterdam een stad zonder regels is?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het idee dat de media de komende jaren sowieso zullen berichten dat er 'veel' arrestaties en ongevallen zijn geweest, want laten we eerlijk zijn: op 365000 bezoekers is het aantal incidenten echt minimaal. Een kop van 'veel aanhoudingen op ADE' trekt nou eenmaal meer lezers dan 'alles ging goed op ADE'.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben het hier wel mee eens.

ooscaar zei:
Ik heb het idee dat de media de komende jaren sowieso zullen berichten dat er 'veel' arrestaties en ongevallen zijn geweest, want laten we eerlijk zijn: op 365000 bezoekers is het aantal incidenten echt minimaal. Een kop van 'veel aanhoudingen op ADE' trekt nou eenmaal meer lezers dan 'alles ging goed op ADE'.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt. De reacties zijn helaas al het hele ADE negatief in de media, terwijl het procentueel heel erg goed is.. Er zijn weinig mensen onwel geworden en opgepakt enzo, heeft de grote open minded aanpak toch gewerkt! :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vond het al heel wat dat er op het nieuws werd gezegd "Er is een vrouw uit zwolle overleden op de ADE door het gebruik van drugs, de vrouw is overleden omdat ze veel verschillende drugs had gecombineerd" inplaats van "De vrouw is dood door xtc"

SmartieAndMe zei:
Klopt. De reacties zijn helaas al het hele ADE negatief in de media, terwijl het procentueel heel erg goed is.. Er zijn weinig mensen onwel geworden en opgepakt enzo, heeft de grote open minded aanpak toch gewerkt! :)
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.nrc.nl/next/2015/10/20/ade-t ... rs-1548961
De Aanleiding
Een record: het vijfdaagse Amsterdam Dance Event, trok afgelopen week meer volk dan het jaar ervoor. „365.000 bezoekers”, waren er op het dancefestival, op bijna honderd locaties, stond gisteren in deze krant.

Conclusie
Het getal 365.000 gaat over bezoeken, niet bezoekers. Dat er zoveel verschillende mensen zijn geweest, is vrijwel onmogelijk. Dan zou er niemand naar meer dan één evenement gegaan zijn. De bewering is dus onwaar. Hoeveel verschillende mensen ADE bezochten is niet bijgehouden. Maar zaterdag middernacht waren er zo’n 150.000 mensen tegelijk aan het dansen.
Klik om te vergroten...

Het hele artikel kun je op die site vinden, nu hebben we wel weer genoeg grappen gemaakt een foutje. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja maar dat klopt ook meestal wel redelijk. Combinatiegebruik wordt meestal wel vermeld. Vorig jaar had volgens mij elke overledene ook echt alleen xtc gebruikt. Het kwam dan voor zover we weten wel door oververhitting en overdosering, maar dat terzijde.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tussen de 100 en 150 mg (mits hoge kwaliteit) in een capsule doen, innemen voordat het feest begint. Hele feest geen omkijken naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."