Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar snuiven op een feest?

Waar snuiven op een feest?

70 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine J zei:
Ik heb zelf trouwens nog wel iets vervelends meegemaakt, want ik was gewoon bij m'n vriendin, en toen ik naar huis ging werd ik ineens niet lekker, en nu is het zo dat ik over het algemeen wel heel hard fiets, maar ik dacht dat ik teveel gedronken zou hebben totdat ik me herrinnerde dat ik juist niet zo veel gedronken had, ik had het dus opgezocht, en bleek het om niets meer dan alleen een zout tekort te gaan, opzich is een korte termijn van een zout tekort niet zo heel erg, maar ik maak het liever niet meer mee, want m'n hart klopte als een gek omdat m'n bloed verdunt was en daarom minder zuurstof kon opnemen, en dat voelde heel raar in combinatie met een hele kalme ademhaling, en nog over doseringen gesproken, ik let eigenlijk niet echt op hoeveel ik pak, als ik maar niet boven de 500mg uitkom, want uit vertrouwelijke gebruikersbronnen heb ik vernomen dat je bij een percentage van 73% maximaal 2 gram mag hebben voor een gemiddeld iemand van 65 kilo, ik weet in ieder geval wel dat ik ongeveer 150 tot 250mg per keer doe, of het moet warm zijn, dan gebruik ik maar ongeveer 50 tot 100mg, klinkt hoog, maar het valt nog best wel mee voor mij, (nadelig voor mij --->) want ik ben uit mezelf al tolerant, want m'n eerste paar keren moest ik persee boven de 200mg gebruiken om iets te kunnen voelen. Ik heb trouwens wel een groot voordeel in combo met een hoge bloeddruk onder invloed, want ikzelf heb namelijk een ondergemiddelde bloeddruk, wat het gevaar op hartklachten/gevaren gelukkig vermindert
Klik om te vergroten...

Naast zouttekort is dit ook gewoon een typische reactie van een oververmoeid lichaam op overdreven inspanningen: het werkt niet meer.

Daarnaast zijn je doseringen belachelijk hoog, ga er maar vanuit dat jouw vertrouwlijke gebruikersbron niet eens in de buurt zit bij 73% puurheid, of een jarenlange verslaafde en uit de slof geschoten gebruiker is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Naast zouttekort is dit ook gewoon een typische reactie van een oververmoeid lichaam op overdreven inspanningen: het werkt niet meer.

Daarnaast zijn je doseringen belachelijk hoog, ga er maar vanuit dat jouw vertrouwlijke gebruikersbron niet eens in de buurt zit bij 73% puurheid, of een jarenlange verslaafde en uit de slof geschoten gebruiker is.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat hij minder dan 70% heeft, want ik kom vaak uit rond de 65%(anders koop ik het niet). Ik gebruik veel en vaak en ik kom nooit boven een 500mg per etmaal, uitzonderingen daargelaten.

Daarnaast heeft Kleine J last bij sporten, en naar huis fietsen, volgens mij heeft deze kerel Gewoon een chronisch zout tekort. Ik vraag me af hoe Amfetamine sulfaat afgebroken word in je lichaam... Kun je dat zout gebruiken, of is dat niet noemenswaardig voor je bloedwaarden, Fool?

Of Wikipedia, heeft niemand zin het op te zoeken? Ik kan even niet de juiste zoek thermen vinden voor middelen in zoutvorm (HCL) die dehydraterend kunnen werken tevens effect hebben op zout terkort in je lichaam, maar ik ben het onderwerp wel ongeveer zat nu...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, je lichaam heeft hoofdzakelijk behoefde aan Natium- en Kaliumzouten.
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon op de wc meestal. Hou het sealtje beetje horizontaal zodat ik met m'n andere hand met een rietje de gewenste hoeveelheid naar voor kan schuiven en kan opsnuiven.(heb alles van te voren al goed fijn gemaakt) Als ik t gevoel heb dat ik in de gaten wordt gehouden door secuirity ofzo, dan snuif ik terwijl ik de wc doorspoel. kost nog geen halve minuut op deze manier. Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen perse ergens een lijntje willen leggen als je ook uit het zakje kan snuiven.

Alleen in t openbaar is deze methode niet heel handig (in de trein en buiten op straat wel eens gedaan, maar zou dat niet doen als ergens security rondloopt) .. dus moet eens kijken naar een bullet of neusspray.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Nee, je lichaam heeft hoofdzakelijk behoefde aan Natium- en Kaliumzouten.
Klik om te vergroten...
Counteren met GHB dus :grin:

missPanda zei:
Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen perse ergens een lijntje willen leggen als je ook uit het zakje kan snuiven.
Klik om te vergroten...

Mee eens maar jouw methode klinkt ook niet heel handig. Waarom niet gewoon een sleutel of een snuifpeddel? :wink:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Nee, je lichaam heeft hoofdzakelijk behoefde aan Natium- en Kaliumzouten.
Klik om te vergroten...
Counteren met GHB dus :grin:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin:


SmartieAndMe zei:
Mee eens maar jouw methode klinkt ook niet heel handig. Waarom niet gewoon een sleutel of een snuifpeddel? :wink:
Klik om te vergroten...

Ik vind soms een "lijntje" nemen ook wel leuk. Het geeft een kick of iets dergelijks.
Als ik coke doe (wat bijna nooit gebeurt) moet het in lijntjes. Weet niet hoezo, denk van films :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je alles na gaat doen uit films zal je kort leven.
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Mee eens maar jouw methode klinkt ook niet heel handig. Waarom niet gewoon een sleutel of een snuifpeddel? :wink:
Klik om te vergroten...

Sleutel vind ik onhandig omdat er dan vaak poeder onderaan je neus blijft hangen. En dan moet je ook nog een vaste hand hebben :tearsofjoy:
Ik vind rietjes echt heel veel handiger en efficiënter
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf snuif ik speed gewoon in de zaal. Of ik maak capsules met genoeg er in voor een nak, of ik doe het in een bullet. Gewoon ga ik gewoon even doen als of ik m'n veters ga strikken en dan neem ik een nakkie. Veel minder opvallend dan in de wc als je het mij vraagt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
missPanda zei:
SmartieAndMe zei:
Mee eens maar jouw methode klinkt ook niet heel handig. Waarom niet gewoon een sleutel of een snuifpeddel? :wink:
Klik om te vergroten...

Sleutel vind ik onhandig omdat er dan vaak poeder onderaan je neus blijft hangen. En dan moet je ook nog een vaste hand hebben :tearsofjoy:
Ik vind rietjes echt heel veel handiger en efficiënter
Klik om te vergroten...

Als je handen trillen heb je te veel speed op :tearsofjoy:

Ik vind deze ideaal:



lekker compact en makkelijk in je sealtje te vouwen. Je keus kun je schoonvegen met een natte vinger. Is in ieder geval een stuk makkelijker doseren dan een rietje in een berg poeder duwen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook zo'n schepje/lepeltje en vind ze echt top. Ik weeg met een nieuwe stof ook altijd eerst het aantal mg in het lepeltje, zodat ik daarna enigszins betrouwbaar kan doseren. In ieder geval een stuk betrouwbaarder dan van een sleutel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."