#1
Kleine J zei:Ik heb zelf trouwens nog wel iets vervelends meegemaakt, want ik was gewoon bij m'n vriendin, en toen ik naar huis ging werd ik ineens niet lekker, en nu is het zo dat ik over het algemeen wel heel hard fiets, maar ik dacht dat ik teveel gedronken zou hebben totdat ik me herrinnerde dat ik juist niet zo veel gedronken had, ik had het dus opgezocht, en bleek het om niets meer dan alleen een zout tekort te gaan, opzich is een korte termijn van een zout tekort niet zo heel erg, maar ik maak het liever niet meer mee, want m'n hart klopte als een gek omdat m'n bloed verdunt was en daarom minder zuurstof kon opnemen, en dat voelde heel raar in combinatie met een hele kalme ademhaling, en nog over doseringen gesproken, ik let eigenlijk niet echt op hoeveel ik pak, als ik maar niet boven de 500mg uitkom, want uit vertrouwelijke gebruikersbronnen heb ik vernomen dat je bij een percentage van 73% maximaal 2 gram mag hebben voor een gemiddeld iemand van 65 kilo, ik weet in ieder geval wel dat ik ongeveer 150 tot 250mg per keer doe, of het moet warm zijn, dan gebruik ik maar ongeveer 50 tot 100mg, klinkt hoog, maar het valt nog best wel mee voor mij, (nadelig voor mij --->) want ik ben uit mezelf al tolerant, want m'n eerste paar keren moest ik persee boven de 200mg gebruiken om iets te kunnen voelen. Ik heb trouwens wel een groot voordeel in combo met een hoge bloeddruk onder invloed, want ikzelf heb namelijk een ondergemiddelde bloeddruk, wat het gevaar op hartklachten/gevaren gelukkig vermindert
Naast zouttekort is dit ook gewoon een typische reactie van een oververmoeid lichaam op overdreven inspanningen: het werkt niet meer.
Daarnaast zijn je doseringen belachelijk hoog, ga er maar vanuit dat jouw vertrouwlijke gebruikersbron niet eens in de buurt zit bij 73% puurheid, of een jarenlange verslaafde en uit de slof geschoten gebruiker is.