Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
150 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Oei veel beterschap dan Syl. Wordt je niet makkelijk gemaakt zo. Toch blijf je doorzetten en het goed doen. Knap hoor topper dat je bent. Gefeliciteerd met de afwijzing van de gijzeling. Toch flinke lichtpunt lijkt me zo:).
:blushing:
Klik om te vergroten...

Dank je wel ..!!:redheart:
Het merendeel van mijn lichamelijke klachten word veroorzaakt door mijn ptss en stress.
Ik werk er momenteel hard aan dus daarmee zullen hopelijk in toekomst de meeste klachten afnemen.
Het heeft toch allemaal wel verbamd met elkaar denk ik.
Jaaa ben blij met hoe rechtzaak is geëindigd en zeer tevrede over hoe de rechter mij behandeld heeft !:relaxed:
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Dank je wel ..!!:redheart:
Het is wel beetje apart vind ik zelf dat nu ik clean ben ik met veel meer lichamelijke klachten te maken heb.
Zal zo vast zijn redenen voor zijn.
Ik ben 9 sept precies een half jaar clean dus dat is alvast een aardige overwinning!!:blushing:
Klik om te vergroten...

Ouwe sh*t die eruit komt, nieuwe sh*t die aangewakkerd is door therapieën en je helingsproces.
Zo zie ik het (vanaf de zijlijn).

Qua slaap, is je slaapkamer goed op slapen ingericht? Zo donker mogelijk, koel, raam open voor zuurstof, geen rommel, geen beeldschermen, boek lezen voor je gaat slapen etc. En heb je een vast slaapritme? Allemaal basiszaken om je slaap in orde te maken.

En 09 september party dus!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
mod4fun zei:
Blijven doorzetten!! Ook al heb je een terugslag, blijf goed bezig!
Klik om te vergroten...

Dank je wel ..!!:redheart:
Het is wel beetje apart vind ik zelf dat nu ik clean ben ik met veel meer lichamelijke klachten te maken heb.
Zal zo vast zijn redenen voor zijn.
Ik ben 9 sept precies een half jaar clean dus dat is alvast een aardige overwinning!!:blushing:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag dag 180 zonder speed.
Gisteravond bedacht ik ,ik maak een screenshot van mijn startscherm als ik wakker word.
Zo kan ik s'ochtends precies zien hoevaak en hoelaat ik s'nachts wakker was.
Nou uitkomst van afgelopen nacht; 1 uur , 2 uur , 3 uur en half 6.
Voel me ook nog steeds beroerd dus ga proberen nog paar uurtjes te slapen.
Vanmiddag even naar de apotheek mijn astma medicatie ophalen en supermarkt lopen.
Fijne dag iedereen !
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Succes met de workshop en gratis lessen!!
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! :relaxed:
Gaat vast wel lukken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee in de urine kan zelfs tot 6 weken
Blowde hij veel?
De hele dag door?
280 is meestal als iemand 3 per dag heeft gerookt
Kan zelfs over de 300 gaan de wiet is tegenwoordig zo sterk las ik. De Thc gehalte van de Haze is niet meer als die skunk van vroeger
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net de Breaking bad film "El Camino" gekeken.
Had er echt veel van verwacht aangezien ik Breaking Bad een van beste series vind.
Vond hem tegenvallen.
Hebben jullie hem al gezien en zoja wat vonden jullie ervan?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben hem nu aan t kijken xD zal straks terug rapporteren
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja ik snap wel wat je bedoeld. Voelde gewoon als een lange aflevering. Niet slecht maar ook niet helemaal wat ik verwacht had. Maar goed heb me toch wel vermaakt...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ikbeneenfiets zei:
Mja ik snap wel wat je bedoeld. Voelde gewoon als een lange aflevering. Niet slecht maar ook niet helemaal wat ik verwacht had. Maar goed heb me toch wel vermaakt...
Klik om te vergroten...

Iets kijken van de makers van Breaking bad is altijd goed maar inderdaad voelde meer als lange afl ja.
Dexter is ook een super goeie serie weet niet of je die al hebt gezien maar echt goed!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar ben ik weer ff.
Omdat mijn dochter donderdag 18 word krijg ik dus nu minder belastingtoeslag a €350.
Dat is toch wel heel veel geld voor mij.
Nu zou afgelopen donderdag mijn uitkering komen.
Vrijdags was het er nog niet dus ik de gemeente gebeld.
Ik kreeg te horen dat ze inderdaad mijn uitkering niet hadden overgemaakt
En wel om de reden "dat mijn kind deze mnd 18 word".
Ik zei : oh en dus als mijn kind 18 word dan hoef ik mijn vaste lasten niet meer te betalen en hoeven wij niet meer te eten??.
Ze hebben toen een voorschot overgemaakt en dat heb ik vrijdagmiddag ontvangen.
Het resterende bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen.
Net weer gebeld naar de gemeente, had 15 wachtende voor me.
Kreeg toen te horen dat de afdeling welke ik moest hebben momenteel niet bereikbaar is en ik morge terug moet bellen.
Dat er dingen kunnen veranderen als je kind 18 word weet ik maar als ze opnieuw berekening moeten maken waarom word dat niet voor de uitbetaaldatum gedaan?!.
Je kunt toch niet iemands uitkering niet uitbetalen omdat je nu nog ff berekening moet maken.
Donderdag heb ik afspraak bij het wijkteam en gaan ze opnieuw aanvraag doen voor de voedselbank.
Dit zijn van die dingen waar ik echt stress van krijg.
Geen duidelijkheid hebben en niet weten waar je aan toe bent.
Vanacht niet geslapen, draaien van links na rechts, maar weer na de wc en dat hele nacht door.
Heb zo trauma therapie en ben echt gesloopt.
Als ik klaar ben en boodsch gehaald heb hoop ik dat ik ff kan liggen.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Daar ben ik weer ff.
Omdat mijn dochter donderdag 18 word krijg ik dus nu minder belastingtoeslag a €350.
Dat is toch wel heel veel geld voor mij.
Nu zou afgelopen donderdag mijn uitkering komen.
Vrijdags was het er nog niet dus ik de gemeente gebeld.
Ik kreeg te horen dat ze inderdaad mijn uitkering niet hadden overgemaakt
En wel om de reden "dat mijn kind deze mnd 18 word".
Ik zei : oh en dus als mijn kind 18 word dan hoef ik mijn vaste lasten niet meer te betalen en hoeven wij niet meer te eten??.
Ze hebben toen een voorschot overgemaakt en dat heb ik vrijdagmiddag ontvangen.
Het resterende bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen.
Net weer gebeld naar de gemeente, had 15 wachtende voor me.
Kreeg toen te horen dat de afdeling welke ik moest hebben momenteel niet bereikbaar is en ik morge terug moet bellen.
Dat er dingen kunnen veranderen als je kind 18 word weet ik maar als ze opnieuw berekening moeten maken waarom word dat niet voor de uitbetaaldatum gedaan?!.
Je kunt toch niet iemands uitkering niet uitbetalen omdat je nu nog ff berekening moet maken.
Donderdag heb ik afspraak bij het wijkteam en gaan ze opnieuw aanvraag doen voor de voedselbank.
Dit zijn van die dingen waar ik echt stress van krijg.
Geen duidelijkheid hebben en niet weten waar je aan toe bent.
Vanacht niet geslapen, draaien van links na rechts, maar weer na de wc en dat hele nacht door.
Heb zo trauma therapie en ben echt gesloopt.
Als ik klaar ben en boodsch gehaald heb hoop ik dat ik ff kan liggen.
Klik om te vergroten...
Geldzorgen zijn een zware last op je schouders. Zo jammer dat de gemeente het je nog eens wat moeilijker maakt. Alsof je nog niet genoeg zorgen hebt. Ambtenaren... :( Het lijkt ze weinig te interesseren hoeveel gezeur en stress je hierdoor hebt.

Ik hoop dat je het snel geregeld krijgt.

Ik lees nog steeds mee en bewonder je nog steeds. De problemen blijven maar op je pad komen en je slaat je er dapper doorheen. Je verdient het echt dat het leven je eindelijk eens wat makkelijker gemaakt wordt, voor jou en je dochter.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen juni ben ik gestart met mijn trauma-theraphie.
De psycholoog welke ik heb was net bij deze praktijk komen werken.
Ik voel me echt op mijn gemak bij haar en ben zeer tevrede over haar werkwijze.
Nu kom ik net bij haar en krijg ik de mededeling dat ze in Dec ergens anders gaat werken.
Ik ga dus een andere psycholoog krijgen.
Ik baal hier echt enorm van want zoals ik al tijd terug heb verteld overkomt mij dit dus x op x!!.
We hebben nu de meest heftige trauma's behandeld en zouden nu aan de gang gaan met hoe mijn jeugd is verlopen.
Dit gaat dus nu gebeuren bij een ander.
Het is nu dus afwachten wanneer ik terecht kan bij haar collega.
Tot die tijd kan ik wel bij mijn huidige psycholoog terecht maar ga ik met haar niet starten aan het verdere verloop van mijn behandeling.

Ik heb tijdje geleden bij mijn 2 contactpersonen van het wijkteam aangegeven dat alles ff op laag pitje staat.
Dit omdat ik zo enorm moe ben door het slechte slapen en het gewoon ff niet zo lekker gaat.
De laatste x dat ik een afspraak bij hun had welke ik heb afgezegd heb ik mijn vrouwelijke contactpersoon hier voor geappt.
Ik heb dit gedaan dag voor deze afspraak stond.
Ik hoorde niks terug dus volgende ochtend heb ik voor zekerheid mijn mannelijke contactpersoon geappt.
Ik gaf aan dat ik niks op mijn eerdere app had gehoord en ik dus niet wist of het nu duidelijk was dat afspraak niet door ging.
Weer hoorde ik niks en pas vlak voor dat afspraak gepland stond appte die vrouw namens hem.
Ze zei dat de boodschap was aangekomen.
Hele tijd geen contact met ze gehad tot ze laatst appte met de vraag hoe of het met me ging.
Ik reageerde en vertelde dat ik nog steeds niet goed in me vel zat, slecht slaap en veel last van migraine heb.
Heb tot op de dag van vandaag hierop geen enkele reactie gekregen.
Ik denk dan waarom toon je interesse als het je eigenlijk geen reet boeit.
Ik heb door dit alles niet meer het gevoel dat ze er voor me zijn en ze naar de menselijke kant kijken.
Nee ik heb nu alleen maar het gevoel dat ze puur en alleen bezig zijn voor gemeente om mijn schulden op orde te krijgen.
Ik weet dat ik niet de enigste cliënt ben en ze echt wel druk zullen zijn maar dit komt zo niet sociaal en gemeend over voor mij.

Mijn probleem is dat ik geen vertrouwe heb in mensen.
Ik ben best teleurgesteld dat ik nu weer het gevoel heb dat deze mensen die zeiden dat ze er voor me zijn mij me zo laten voelen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Syl
Dat gaat voor heel veel mensen op, er wordt flink bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. Zo heb ik in een jaar of 3 zon 12 psychiaters zien komen en gaan, sommigen heb ik niet eens gezien lol.

Daarnaast moet je je realiseren dat het hun werk is en dat je een patient bent, dus probeer niet te veel waarde te hechten aan de relatie patient/hulpverlener.

Ze hebben echt het beste met je voor maar de werkdruk is enorm hoog voor de gemiddelde hulpverlener dus minder tijd per patient en vriendschap wordt sowieso als ongewenst gezien in de geestelijke hulpverlening...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Daarnaast moet je je realiseren dat het hun werk is en dat je een patient bent, dus probeer niet te veel waarde te hechten aan de relatie patient/hulpverlener.
Klik om te vergroten...

Ik persoonlijk vind het iets heel belangrijkst dat je je op je gemak voelt bij je hulpverlener.
Vooral als je iemand bent die zich totaal niet makkelijk openstelt naar anderen.
Ik weet uit eigen ervaring dat het beloop van je therapie ook samenhangt met het feit of je je prettig en vertrouwd voelt bij hulpverlener.

Tuurlijk ben het wel eens dat het door bv bezuinigingen nou eenmaal kan gebeuren.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
verwondering zei:
Geldzorgen zijn een zware last op je schouders. Zo jammer dat de gemeente het je nog eens wat moeilijker maakt. Alsof je nog niet genoeg zorgen hebt. Ambtenaren... :( Het lijkt ze weinig te interesseren hoeveel gezeur en stress je hierdoor hebt.

Ik hoop dat je het snel geregeld krijgt.

Ik lees nog steeds mee en bewonder je nog steeds. De problemen blijven maar op je pad komen en je slaat je er dapper doorheen. Je verdient het echt dat het leven je eindelijk eens wat makkelijker gemaakt wordt, voor jou en je dochter.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je berichtje :heartsuit:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hoort bezig te zijn je leven op te bouwen, in plaats van de hele dag aan geld te moeten denken. En de verjaardag van je dochter hoort iets leuks te zijn.

De passie waarmee jij voor je dochter vecht, daarmee ben je eigenlijk heel rijk. Al heb je geen rooie cent, dat is het mooiste kado wat je haar kunt geven.

Ik hoop dat je ook nog even van de zon kunt genieten vandaag. Die schijnt voor niets.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
verwondering zei:
Je hoort bezig te zijn je leven op te bouwen, in plaats van de hele dag aan geld te moeten denken. En de verjaardag van je dochter hoort iets leuks te zijn.

De passie waarmee jij voor je dochter vecht, daarmee ben je eigenlijk heel rijk. Al heb je geen rooie cent, dat is het mooiste kado wat je haar kunt geven.

Ik hoop dat je ook nog even van de zon kunt genieten vandaag. Die schijnt voor niets.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je super lieve bericht! :heartsuit:
Ik ben net lekker ff naar winkelcentrum gewandeld met 80's muziek op. :rock:☺️
Daar paar kleine kadootjes gekocht en een mooie kaart.
Heb der mobiel opgewaardeerd zodat ze bereikbaar is als ze weg is.
Heb nog beetje geld over en dat kan ze meenemen voor eten en drinken.
Ben inmiddels gebeld door gemeente dat er niks veranderd aan mijn uitkering nu mij dochter 18 word en ze het met spoed gaan overmaken.
Nou dat zou fijn zijn na een week.

Voor mijn dochter doe ik echt alles.
Voor mezelf opkomen is iets waar aan gewerkt moet worden maar als mijn
dochter onrecht word aangedaan dan ontpop ik mij in de duivel herself .^_^
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou jongens ik ga zo het vriendje van mijn dochter ontmoeten. :sweatsmile:
Heb hem al wel x aan de tel gesproken en op de app paar x.
Ik heb allemaal instructies gekregen van wat ik wel moet doen en absoluut niet moet doen.:speechball::warning::crossmark:
Zelfs kledingadvies gekregen wat ik aan kan doen wat mooi staat.
En mam je zet me niet voor schut hé!!!!. :innocent:
Het is een buitenlandse jongen en mijn ex had dit never nooit goed gekeurd.
Ik ben van mening dat verbieden geen zin heeft dan gaan ze stiekum elkaar zien.
Ik heb liever dat ze bij mij thuis zijn dan dat ze ergens buiten rond hangen.
De afkomst is voor mij niet belangrijk, zolang ze mijn dochter maar met respect behandelen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een mooie post Syl, spreekt echt heel veel liefde uit. Sterkte vandaag! 😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."