#1
Vandaag dag 177 zonder speed.
Ik kom net van mijn huisarts af .
Hij heeft me aangemeld bij longarts voor een slaapapneu test.
Ik krijg een deze dagen bericht wanneer ik moet komen.
Ze gaan me dan volhangen met apparaatjes en snoertjes en dan mag ik daarmee na huis.
Volgende dag weer terug naar ziekenhuis om alles er af te laten halen.
De dokter zei ; niet je jas open trekken dan inde bus hoor dan denken ze dat je een bomgordel draagt !.
Omdat de dokter eerst wil afwachten wat eruit de uitslag komt word de antidepressiva niet opgehoogd vandaag.
Ik gaf aan dat ik weer enorm veel pijn heb al week aan mijn si-gewricht en dit uitstraalt naar mijn lies.
Ik moest gaan liggen en hij ging me onderzoeken.
Toen ging ie met volle kracht op mijn bekken duwe en ik zat bijna in het plafon van de pijn.
Hij stuurde me gelijk door naar de assistente waar ik mijn urine moest laten testen en bloed moest laten prikken.
Daarna haalde de dokter me weer op en zei dat ik zo geen ontstekingswaarde in mijn bloed heb maar wel beetje bloed in urine.
Morgevroeg moet ik terug komen met ochtendurine en gaat assistente van te voren weer bloedprikken.
De dokter zei dat het zou kunnen dat ik nierstenen heb.
Wat een ellende weer zeg ik ben kapot moe maar liggen is amper te doen en ik mag tot onderzoek van slaapapneu is geweest ook geen slaapmedicatie.
Nou zoals ik altijd zeg ; we gaan gewoon weer door !![:pensive:]()
Ik kom net van mijn huisarts af .
Hij heeft me aangemeld bij longarts voor een slaapapneu test.
Ik krijg een deze dagen bericht wanneer ik moet komen.
Ze gaan me dan volhangen met apparaatjes en snoertjes en dan mag ik daarmee na huis.
Volgende dag weer terug naar ziekenhuis om alles er af te laten halen.
De dokter zei ; niet je jas open trekken dan inde bus hoor dan denken ze dat je een bomgordel draagt !.
Omdat de dokter eerst wil afwachten wat eruit de uitslag komt word de antidepressiva niet opgehoogd vandaag.
Ik gaf aan dat ik weer enorm veel pijn heb al week aan mijn si-gewricht en dit uitstraalt naar mijn lies.
Ik moest gaan liggen en hij ging me onderzoeken.
Toen ging ie met volle kracht op mijn bekken duwe en ik zat bijna in het plafon van de pijn.
Hij stuurde me gelijk door naar de assistente waar ik mijn urine moest laten testen en bloed moest laten prikken.
Daarna haalde de dokter me weer op en zei dat ik zo geen ontstekingswaarde in mijn bloed heb maar wel beetje bloed in urine.
Morgevroeg moet ik terug komen met ochtendurine en gaat assistente van te voren weer bloedprikken.
De dokter zei dat het zou kunnen dat ik nierstenen heb.
Wat een ellende weer zeg ik ben kapot moe maar liggen is amper te doen en ik mag tot onderzoek van slaapapneu is geweest ook geen slaapmedicatie.
Nou zoals ik altijd zeg ; we gaan gewoon weer door !

☺️