Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
179 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Bij mij gebeurde dat telkens spontaan. Men weet niet precies waardoor dat komt. Lange slanke jonge mannen krijgen dit wel het vaakst maar verder kunnen ze er weinig over zeggen. Heeft met zwakke plekken te maken om je long waar dan een gaatje in kan komen. De valse lucht dat er dan kan ontstaan tussen je long en borstkas zorgt er voor dat je long inklapt.
Bij mij was het toen zeg maar voor de helft ingeklapt die keren. Is voornamelijk erg pijnlijk en je wordt kortademig. Je hebt immers een halve long minder:).
Vandaag iets minder last maar het zit er nog wel. Even afwachten nog.

Jij bent in ieder geval op dag 11. Niet je geld voor de verkeerde dingen uitgeven he:wink:.
Fijne dag!
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me echt doodeng joh!!.
Hopelijk trekt het weg en is het niks ernstigs .
Vandaag inderdaad dag 11 alweer en ook inderdaad de uitbetaaldag van de belasting.
Heb vanochtend eerst mijn betalingen gedaan en net voordat ik boodsch ging doen een oxzepam ingenomen.
Dus nu gedaan wat ik moest doen en ga zo heel even proberen uurtje op bed te liggen aangezien ik vanacht beroerde nacht heb gehad.
En ik ga mijn geld niet gebruiken voor de speed daarvoor ben ik vind ik nu al te ver op de goede weg .
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag dag 11 zonder speed.
Het is vandaag een beproeving voor me ...
Het is de 20ste wat wil zeggen dat de belastingtoeslagen binnen komen.
Dit is normaal gesproken de dag dat ik mijn speed weer ff insla voor paar weken.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu ik weet dat ik het geld er weer voor heb de drang om te halen meer op de voorgrond ligt.
De trek in de speed en het heerlijke gevoel van energie weer ff is zeer aanwezig.
Gewoon zin in een lijntje .
Vanochtend heb ik eerst mijn betalingen gedaan en heb telefonisch contact gehad met de kliniek om mijn aanmelding officieel te maken .
De wachttijd voordat ik er terecht kan voor hulp is min wel maand of 3 .
Daarna heb ik voordat ik boodschappen ben gaan doen een oxzepam ingenomen.
Zodat tegen de tijd ik weer thuis kwam van boodschappen doen hij zou gaan inwerken en ik toch eerst nog beetje energie had voor de boodschappen.
Net samen met mijn dochter gegeten en nu ze is werken ga ik proberen ff op bed te liggen .
Aangezien ik zeer slechte nacht achter de rug heb ben ik kapot.

Hoe is jullie dag tot nu toe?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey

Goed bezig! Hou vol!

Hier een heerlijk dagje, ben weer helemaal gereset na een flinke tripsessie van ruim anderhalve dag, alle overbodige last weer overboord gekieperd. Ik kwam nog 2 mensen tegen bij het boodschappen die me nog niet zo lang geleden een streek hebben geleverd, maar blijkbaar heb ik ze dat al vergeven, heb nog gewoon babbeltje met ze gemaakt. Per ongeluk toch weer 28 speciaalbiertjes gehaald omdat de wintercollectie bij de Jumbo er uit ging (alles was 50 cent of 1 euro). Dan ga ik dalijk nog stemmen en kattevoer halen, en ga denk ik nog wat werken aan mijn triprapport.

@Syl Is het geen goed idee om al jouw topics betreffende je afkick samen te voegen zodat er een overzichtelijk geheel is? Een van de Moderatoren wil dat best voor je doen denk ik!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Hey

Goed bezig! Hou vol!

Hier een heerlijk dagje, ben weer helemaal gereset na een flinke tripsessie van ruim anderhalve dag, alle overbodige last weer overboord gekieperd. Ik kwam nog 2 mensen tegen bij het boodschappen die me nog niet zo lang geleden een streek hebben geleverd, maar blijkbaar heb ik ze dat al vergeven, heb nog gewoon babbeltje met ze gemaakt. Per ongeluk toch weer 28 speciaalbiertjes gehaald omdat de wintercollectie bij de Jumbo er uit ging (alles was 50 cent of 1 euro). Dan ga ik dalijk nog stemmen en kattevoer halen, en ga denk ik nog wat werken aan mijn triprapport.

@Syl Is het geen goed idee om al jouw topics betreffende je afkick samen te voegen zodat er een overzichtelijk geheel is? Een van de Moderatoren wil dat best voor je doen denk ik!
Klik om te vergroten...

Dat zou wel handiger zijn ja alles samen te voegen inderdaad.
Enig idee waar ik dat kan aanvragen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Fenrir @Eik @Roze olifant @KropSla of @StimsalaBanne, een van hen wil dat vast wel voor je doen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Hey

Goed bezig! Hou vol!

Hier een heerlijk dagje, ben weer helemaal gereset na een flinke tripsessie van ruim anderhalve dag, alle overbodige last weer overboord gekieperd. Ik kwam nog 2 mensen tegen bij het boodschappen die me nog niet zo lang geleden een streek hebben geleverd, maar blijkbaar heb ik ze dat al vergeven, heb nog gewoon babbeltje met ze gemaakt. Per ongeluk toch weer 28 speciaalbiertjes gehaald omdat de wintercollectie bij de Jumbo er uit ging (alles was 50 cent of 1 euro). Dan ga ik dalijk nog stemmen en kattevoer halen, en ga denk ik nog wat werken aan mijn triprapport.

@Syl Is het geen goed idee om al jouw topics betreffende je afkick samen te voegen zodat er een overzichtelijk geheel is? Een van de Moderatoren wil dat best voor je doen denk ik!
Klik om te vergroten...

Dus jij kunt er weer ff tegenaan!.
Fijn dat je weer helemaal gereset bent!.
Dat is ook geen geld zeg voor speciaalbier!!.
Succes met het werken aan je triprapport!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het samenvoegen is gelukt zie ik :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Het samenvoegen is gelukt zie ik :)
Klik om te vergroten...

Ja super !!
Bedankt voor de tip en bedankt voor die gebe die het voor mij heeft samengevoegd!!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Ik bedoelde de sorry richting de topicstarter. :wink:

Dus het haalt moeheid weg?
Klik om te vergroten...
Ik vind 10 mg dex wel effectiever dan 10 mg speed. Logisch ook, dex is sowieso zuiverder.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel succes @Syl ! Je zit op de goede weg! :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
AphexTwin zei:
Veel succes @Syl ! Je zit op de goede weg! :)
Klik om te vergroten...

Thanks AphexTwin, ik doe hard mijn best
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bah bah bah kan me draai niet vinden.
Geprobeerd ff op wat te slapen maar voel me te onrustig.
Netflix gekeke en kaartspelletje op mijn tel gedaan maar gaat hem ook niet worden.
Heb onwijze opgezette buik ,zie eruit alsof ik elk moment kan gaan bevallen van een drieling en zo voelt het ook .
Heb nergens zin in en heb k#thumeur dus ja kom ik jullie maar ff lastig vallen met mijn geklaag
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Syl
Ik wil wel helpen zoeken hoor!

Moet het per se een draai zijn, of kan rechtdoor ook?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
@Syl
Ik wil wel helpen zoeken hoor!

Moet het per se een draai zijn, of kan rechtdoor ook?
Klik om te vergroten...

Nou 3 dubbele salto lijkt me ook wel wat eigenlijk
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goeiemorgen deze morge!!.
Net gemeente weer gebeld voor mijn uitkering.
Stond eerst weer pokkelang in wachtrij.
Toen ik eindelijk werd geholpen moest ik worden doorverbonden.
Deze vrouw vroeg of ik wel wist waarom ik het niet had gehad.
Ik zei :ja omdat mijn dochter morge 18 word maar waarom ik dan geen uitkering krijg is mij een raadsel waar ik nog steeds geen ant op heb gekregen van jullie.
Nou deze vraag kon ook zij mij niet beantwoorden.
Ik gaf aan dat ik sinds deze maand ook geen kindgebondenbudget meer krijg a €350 en dit al aanpoten is.
Dat ik ptss heb en hun mij onwijs veel onnodige stress bezorgen en mijn dochter ook nog eens jarig is morgen.
Ze zei: ik vind het echt heel erg vervelend maar de betalingen kunnen bij ons maar gedaan worden tot half 11.:weary::weary::weary:
Ze zou zorgen dat die gene die de betalingen regelt mij met spoed gaat bellen vandaag.
Nou we wachten het weer af...

Morge word mijn dochter dus jarig 18.
Als verjaardagskado krijgt ze van haar vriendje en zijn ouders een 2 daags bezoek aan "Moviepark Germany".
Hier gaan ze morgen heen t/'m vrijdag.
Het zusje van haar vriendje gaat ook mee en ze overnachten in een van der valk hotel in de buurt.
Er is een speciaal halloween thema.
Ik vind het superleuk voor mijn dochter dat ze dit gekregen heeft!!.
Van mij wil ze graag ipv kado naar disneyland (ze betaald zelf mee).
Ondanks het feit dat nog niet bekend is of dit financieel gaat lukken wil ik wel een paar kleine kadootjes geven.
Ook wil ik haar wat geld meegeven zodat ze daar kan eten en drinken.
Ik wou dus straks van mijn laatste geld ff de stad in.
Ik hoop dus dat ik morge alsnog mijn geld binnen heb van uitkering zodat ik wel geld op der rekening Kan zetten zodat ze wat bij zich heeft.

Wat een ellende dit !!!
Dit geeft mij zo onwijs veel stress!!
Er gaan de hele dag allerlei vragen door mijn hoofd.

WAT ALS ik kleine kadootjes straks koop en ik morge ook mijn geld niet krijg dan ben ik dus blut.

WAT ALS ik te horen krijg dat ik ooknog eens gekort ga worden op mijn uitkering.

Ik ben al ruim een 1,5 jaar bezig om me voor te bereiden op het moment dat mijn dochter 18 word.
Wat er dus financieel gaat veranderen en wat er optijd geregeld moet worden.
Ik dacht dat ik goed was voorbereid en alles wist en word nu totaal verrast door het feit dat ik mijn uitkering nog steeds niet heb ontvangen.
Bij sommige gemeentes word je gekort op uitkering omdat er word gezegd dat als kind 18 is deze mee kan betalen aan vaste lasten.
Ik heb ook dit onderzocht en bij mijn gemeente is dat als het kind 21 word.
Maar als kind 18 word krijgt ie zijn 1x studiefinanciering pas na 3 mnd.


Nou we wachten het gewoon maar af.
Belangrijkst vind ik dat mijn dochter zich morge echt jarig voelt en een super fijne dag heeft en geld heeft om daar te eten en drinken.
Mocht ik zelf niks meer hebben om te eten bel ik wel bij de burgermeester aan s'avonds met de vraag hoelaat gaan we eten??.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi hoi daar ben ik weer !!:relaxed:

:lolol: Vandaag ben ik precies 2 weken van de speed af !!!!!:nevergonnagiveyouup::rock::cheerpompom:

Wauw had noooit verwacht zo ver al te komen .
En ik ben er nog lang niet maar wat ben ik trots op mezelf!!! :relaxed:(en dat ben ik niet snel hoor!)
Ook heb ik vandaag nog geen oxzepam gehad!!.
Ik dacht ik ga vandaag eens ervaren hoe ik me voel zonder oxzepam .
Ook heb ik tegen mezelf gezegd dat ongeacht wat ik ook ga voelen onrust,emotioneel of wat dan ook ik het toelaat.
Ik werd wakker vanochtend rond 7 uur met hoofdpijn en heb nog steeds hoofdpijn .
Verder voel ik me wel goed eigenlijk.
Voel me vrij rustig en ja heb wel vanochtend toen ik moe op bed nog lag gedacht ; ooooh heb nu echt ff zin in lijntje speed .
Maar ben opgestaan en gaan douche met super lekkere douche-gel en onder de douche genoten van mijn blikje redbull !!! :grinning:
Probeer mezelf op de momenten dat ik na speed verlang te verwennen met iets anders .
Zowel om in te zien dat je ook kunt genieten van goede dingen ( jaaa mensen ik weet redbull is niet goed :innocent:)en op die manier leg je de aandacht en je gedachten ff ergens anders.
Voor mij werkt dit goed .
Nou ik vind dat ik best een lekker gebakje heb verdiend vandaag om mijn tot nu toe behaalde overwinning te vieren!!!:tonguewink:

Ik kijk nooit ver vooruit en leef bij de dag.
Ik kijk per dag gewoon hoe ik me voel en hoe het gaat.
Mijn emoties en gevoelens zullen nog best elkaar veel gaan afwisselen .
Dat is niet erg zolang ik maar blijf beseffen dat er altijd weer een morgen is en we het dan gewoon alweer opnieuw proberen .

Gaan jullie nog iets doen vandaag??
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi hoi ,

Inmiddels bijna 21:30 uur en nog steeds zonder een oxzepam.
Voel me best goed , niet onrustig ofzo.
Heb wel nog steeds hoofdpijn al vanaf vanochtend.
Heb vandaag ook weer goede tips en advies gekregen op dit forum waar ik echt wat aan heb!!!.:relaxed:
Super dat mensen mee denken met je !!:handok:
Wat zijn jullie zoal aan het doen deze avond/nacht ...??:rolleyes:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Hoi hoi ,

Inmiddels bijna 21:30 uur en nog steeds zonder een oxzepam.
Voel me best goed , niet onrustig ofzo.
Heb wel nog steeds hoofdpijn al vanaf vanochtend.
Heb vandaag ook weer goede tips en advies gekregen op dit forum waar ik echt wat aan heb!!!.:relaxed:
Super dat mensen mee denken met je !!:handok:
Wat zijn jullie zoal aan het doen deze avond/nacht ...??:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Wat fijn om lezen dat je zoveel steun hebt aan het forum. :)

Hier nog wat Netflixen en straks al gaan slapen. Morgen gaat de wekker al om 6u en dat voor een zondag ...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
AphexTwin zei:
Wat fijn om lezen dat je zoveel steun hebt aan het forum. :)

Hier nog wat Netflixen en straks al gaan slapen. Morgen gaat de wekker al om 6u en dat voor een zondag ...
Klik om te vergroten...

Ja heb echt veel aan de mensen hier!.

Netflix is altijd goed !:relaxed:
Wat kijk je?
Moet je morge werken?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijna 2 maanden dus! Super!

Op naar het halve jaar zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."