En die dingen als een hoge bloeddruk en hartproblemen kunnen ook gevolgen van je speedgebruik zijn lijkt me? Ook al ben je nu al bijna een jaar clean ( kan niet vaak genoeg zeggen hoe super dat is!
![:clapping:]()
), je weet nooit wat voor effect het op de lange termijn heeft.
Dat zou best kunnen ik heb geen idee eigenlijk.
Als je 8 jaar dag in dag uit speed gebruikt is je hartslag natuurlijk aardig verhoogd.
Geen idee of dat blijvende schade heeft kunnen aanrichten. 🙄
Super lief van je 😘 ben volgende maand precies jaar clean!!!🙏🎉
Jeetje van 4 hoog joh...
Heb je wel een lift??.
Jaaa ik vind dat ook echt verschrikkelijk als er lui in je huis aan de gang moeten.
Hier zijn ze in dec hele dag in huis geweest voor ventilatieschacht.
Zat zo'n kerel bij die steeds heel smerig sjansen naar me zat te glimlachen.
Heb woonkamerdeur gauw dicht gedaan 😟
Ik heb dat dat al eens gehad ooit 🤣🤣🤣
We woonde toen in appartement midden in centrum.
Ik lig in me string en shirtje op de bank, zie ik ineens glazenwassen op hoogwerker 😱😱😱
Ging ie ook nog zwaaien 😵😥
Ennnnn run....... 🏃♀️🤣🤣
Ik heb ook altijd van die rare lui joh wie gestuurd worden door woningbouw.
Had x verstopping en kwam zo'n vent met electrische veer.
Hij zette zijn voet op apparaat en zei heel stoer (vond ie zelf dan heel stoer he 🤣) :
Jaaaa ik ken een trucje die niemand van mijn collega's kent en weet 😏(zo'n zwoele blik).
Wtf kerel ontstop gewoon die leiding en gaat heen please,🙏😐🤣🤣