#1
Dat klinkt als een hele lieve man en een bijzondere band wat jullie hadden.
Veel sterkte vandaag! Mooi berichtje.
Knuffel!![:kissingheart:]()
Veel sterkte vandaag! Mooi berichtje.
Knuffel!
Dat klinkt als een hele lieve man en een bijzondere band wat jullie hadden.
Veel sterkte vandaag! Mooi berichtje.
Knuffel!![]()
Hele mooie post!
Maak er een positieve dag van.
x
Wat een mooie post Syl, spreekt echt heel veel liefde uit. Sterkte vandaag! ๐

lekker bezig @Syl
fijne vorderingen!
Wat fijn dat het contact met je zusje nu zo anders is @Syl en je die erkenning hebt gekregen voor hoe het vroeger bij jullie thuis was. Doe idd vooral wat goed voor je voelt in het contact en probeer dicht bij jezelf te blijven.
En goed bezig in de sportschool hoor, topper! Soms lastig om de stap erheen te zetten, maar als je eenmaal bezig bent en daarna geeft het wel echt een lekker voldaan gevoel.
ik denk die heeft een zak hennepafval gevonden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."