Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat klinkt als een hele lieve man en een bijzondere band wat jullie hadden.
Veel sterkte vandaag! Mooi berichtje.
Knuffel! :kissingheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Dat klinkt als een hele lieve man en een bijzondere band wat jullie hadden.
Veel sterkte vandaag! Mooi berichtje.
Knuffel! :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! โ˜บ๏ธโค๏ธ
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hele mooie post!

Maak er een positieve dag van.

x
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
Hele mooie post!

Maak er een positieve dag van.

x
Klik om te vergroten...

Dank je wel! ๐Ÿ˜Šโค๏ธ
Gaat helemaal lukken want als ik aan hem denk verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht. โ˜บ๏ธ
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier nog iemand die weinig glazuur op haar tanden heeft. Vroeger als kind teveel frisdrank gedronken en als volwassene veel medicijnen zoals antidepressiva en antipsychotica geslikt en gelukkig nu nog niet heel lang speedgebruik. Maar mijn tandarts had het pas over Facings, een soort schildje dat op je tanden wordt geplaatst en waardoor het gebit verfraait wordt. Je kunt op deze manier spleetjes verbergen, tanden witter laten lijken, afgebroken hoekjes en scheve tanden verbergen etc . Dus eind deze maand ga ik dat iig alvast bij mijn voortanden laten doen en kijken hoe dat dan bevalt. Ik heb een tandartsverzekering en hij ging het ook zo declareren bij de zorgverzekeraar (hij is eigen baas) dat ik zelf niks hoef te betalen :thumbsup:

Voor meer informatie:
Facing
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Wat een mooie post Syl, spreekt echt heel veel liefde uit. Sterkte vandaag! ๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...

Dank je wel! ๐Ÿ˜Šโค๏ธ
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgelopen zaterdag kreeg ik weer een berichtje van mijn jongste zusje van 34 jaar.
Ik heb haar dus al ruim 12 jaar niet meer gezien en gesproken.
Ze had me tijdje terug ookal x bericht gestuurd maar ik had geen fijn gevoel erbij.
Nu stuurde ze dus weer berichtje en wat was het raar om ineens haar als een volwassen vrouw te horen praten.
Gewoon wijze woorden.
Ze vertelde dat zij destijds in een verkeerde relatie zat om het ouderlijk huis maar te kunnen ontvluchten.
Om elders warmte en liefde te kunnen ontvangen.
Dat ze in deze relatie nooit gelukkig geweest en deze inzichten heeft ze sinds kort.
Ze hebt een min. contact met onze ouders
Dat wil zeggen dat ze elkaar alleen op verjaardagen zien.
Mijn ouders lopen wel de deur plat bij mijn andere zusje en mijn broer.
Hun 2 waren vroeger al de favorieten van mijn ouders.

Ondanks ik huiverig erin ben en geen idee heb wat of ik ga doen met dit contact vond ik het toch wel prettig te horen.
Dat ook zei het zelfde heeft doorgemaakt en om dezelfde redenen in een slechte relatie zat.
Om toch erkenning in dingen te krijgen.
We laten het voorlopig bij af en toe chatte en we zien wel waar het op uit loopt.
Ze heeft aan niemand in de fam verteld dat ze met mij contact heeft gezocht en dat houd ze zo.

Ik ben net voor het eerst in tijden weer wezen sporten!!! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ’ช
Heb 15 min gefietst en half uur op de loopband.
Ben nu wel gesloopt maar voel me heel erg voldaan. ๐Ÿ˜Š
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jongens ff een vraag ๐Ÿ˜
Hebben jullie wel eens in het ziekenhuis of bij bv bloedprikken de vraag gehad of je er 1 bent van een tweeling??.
Is dit een standaard vraag??.
Tijd geleden kreeg ik deze vraag in het ziekenhuis en straks bij bloedprikken weer.
Ik dacht jeetje misch heb ik wel een tweelingbroer of zus zonder dat ik het weet ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„.
Maar voordat ik spoorloos inschakelt ๐Ÿ˜œ moet ik weten of jullie deze vraag ook krijgen?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker bezig @Syl
fijne vorderingen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
๐ŸŽบ ๐Ÿฅ ๐Ÿ“ข Groot nieuws.!!!! ๐ŸŽบ๐Ÿฅ

Zojuist heeft zich een zeer groot wereldwonder plaats gevonden!!.
Ik heb zojuist de energie weten te vinden om mijn kerstboom af te tuigen en in de schuur te leggen!!.
Even ging het er op lijken dat hij zou blijven staan tot aankomemde kerst..
Maar daar was ineens eens wat energie!!.
Wie had dat gedacht, van futloos tot het laatste uur, naar kerstboom weer in de schuur!!! ๐Ÿ’ช๐Ÿ™Œ

IMG_20200114_152152.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
*.exe2.0 zei:
lekker bezig @Syl
fijne vorderingen!
Klik om te vergroten...

Thanks ๐Ÿ˜Š
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat fijn dat het contact met je zusje nu zo anders is @Syl en je die erkenning hebt gekregen voor hoe het vroeger bij jullie thuis was. Doe idd vooral wat goed voor je voelt in het contact en probeer dicht bij jezelf te blijven.
En goed bezig in de sportschool hoor, topper! Soms lastig om de stap erheen te zetten, maar als je eenmaal bezig bent en daarna geeft het wel echt een lekker voldaan gevoel.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Wat fijn dat het contact met je zusje nu zo anders is @Syl en je die erkenning hebt gekregen voor hoe het vroeger bij jullie thuis was. Doe idd vooral wat goed voor je voelt in het contact en probeer dicht bij jezelf te blijven.
En goed bezig in de sportschool hoor, topper! Soms lastig om de stap erheen te zetten, maar als je eenmaal bezig bent en daarna geeft het wel echt een lekker voldaan gevoel.
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! ๐Ÿ˜˜
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk die heeft een zak hennepafval gevonden :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
*.exe2.0 zei:
ik denk die heeft een zak hennepafval gevonden :)
Klik om te vergroten...

Neeee dat is geen wereldwonder, dat vind ik dagelijks. ๐Ÿ˜Œ
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lekker hasjolie maken syl :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sinds vanochtend viel het me op dat steeds een auto hier in de buurt rond reed.
Voor het laatst zag ik het rond 12:40 uur.
Het is een zelfde auto als mijn ex mee rijd.
Ik heb de auto meerdere malen vanuit mijn huis zien rijden.
Heel erg langzaam reed ie en soms bleef ie ff tijdje stil staan.
Gelijk slaat bij mij de paniek toe!!
Is dit mijn ex????.
Ik probeer rustig te blijven en mezelf niet gek te maken.
Maar ik moet nu lopent naar trauma therapie.
Dus als het mijn ex is en hij rijd hier nog rondjes is er een kans dat hij me ziet!!.
Ik ben misselijk en heb buikpijn.
Ik ga zo na buiten via de uitgang aan de achterkant van mijn flat.
Doe dan mijn capuchon op en verstop mijn lange haren eronder.
Ik zorg dat ik mijn tel in mijn hand heb en gelijk 112 kan bellen mocht hij het zijn.
Dit is ook de afspraak met de politie.
Met lood in mijn schoenen ga ik dan nu na therapie ๐Ÿ™
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
politie bellen!
die kan ook kijken of hij thuis is bij hemzelf of niet en mogelijk dus bij jou in de buurt is!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb eerst gezorgd dat ik veilig bij therapie aan kwam.
Toen ik er was had ik nog 10 min de tijd.
Heb toen gelijk mijn contact persoon bij politie gebeld en hem op de hoogte gebracht.
Het kenteken van mijn ex zijn auto is bekend bij politie.
Politie zou zorgen dat er een auto div malen bij mijn huis zou gaan kijken en daar ook rond rijden.
Heb mijn dochter geรฏnformeerd en haar vriend zei dat ik in het gebouw van therapie moet wachten.
Dat hij nu gelijk met mijn dochter met de trein na mij toe komt.
Hun halen mij op en lopen mee terug naar huis.
Mijn dochters vriend blijft bij ons thuis.
Hij is 2 koppen groter dan mij dus ik ben er wel blij mee.
Zit nu dus te wachten bij therapie binnen tot ze er zijn.
Voel me heel erg rot, ben super blij dat mijn dochters vriend mij zo beschermd en ook dat de politie voor me rond rijd.
Maar dit is maar een tijdelijke oplossing.
Ben enorm gespannen en heb enorme buikpijn.
De politie attendeerde mij er nogmaals op dat mocht ik vanuit mij huis mijn ex zien dat ik dit moet filmen met mijn mobiel.
Dat ik niet moet vergeten mijn tv aan te zetten en dan op teletekst.
Ik de datum en tijd hierop moet filmen.
Zodat er bewijs is welke datum en tijd dit was.
Hij heeft namelijk een contact verbod.

Soms he denk ik laat hem maar komen dan.
Laat hem zijn klus maar afmaken dan ben ik er tenminste vanaf.
Deze spanning is niet te doen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben godzijdank thuis.
Wat een middag was dit zeg ๐Ÿ˜”
Ben gesloopt en heb nog steeds buikpijn.
Gelukkig is de vriend van mijn dochter hier.
Ik probeer beetje tot rust te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."