Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
verwondering zei:
Geniet van je welverdiende rust. Een avondje helemaal niks doen is ook weleens fijn.

Hier met twee vrienden naar een feestje toe, 6-APB erbij. Mijn leven is ook niet bepaald zorgeloos op dit moment. Even losgaan vannacht en alles loslaten. Alle woede en verdriet van de afgelopen weken begraven onder een dikke laag schijt aan alles. Therapeutisch feestje, ik heb het nodig.
Klik om te vergroten...
Geniet er dan maar extra van! Pas wel op dat je niet overmoedig word op een of andere wijze en je eigen feessie verknalt. :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
KropSla zei:
Er zijn zeker mensen geïnteresseerd en ook bereid om je vanaf hier te supporten en te steunen, for what it's worth. (Ik denk ook genoeg mensen die niet reageren maar stil meelezen!)
Je verhaal raakte mij ook, en des te meer respect voor hoe je nu bezig bent. Blijven doorzetten!
Klik om te vergroten...

Dank u wel !doet mij goed!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
jonkotemmer zei:
keep it up je verhaal raakt mij ook 6 dagen clean dit is de eerste stap ik hoop dat u snel hulp krijgt en dat u deze verslaving kan overwinnen
Klik om te vergroten...

Dank u wel !
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
KropSla zei:
Goed dat je zelf ook je rust kunt pakken, zal zeker deze tijd wel echt nodig zijn om je energie anders te doseren en veel te rusten.

Wij gaan vanavond naar een klein St. Patrick's Day feestje. Als KropSla ben ik in elk geval al in de juiste kleur :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heel veel plezier !!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
verwondering zei:
Geniet van je welverdiende rust. Een avondje helemaal niks doen is ook weleens fijn.

Hier met twee vrienden naar een feestje toe, 6-APB erbij. Mijn leven is ook niet bepaald zorgeloos op dit moment. Even losgaan vannacht en alles loslaten. Alle woede en verdriet van de afgelopen weken begraven onder een dikke laag schijt aan alles. Therapeutisch feestje, ik heb het nodig.
Klik om te vergroten...

Dan wens ik je een hele fijne avond/nacht !
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Wat dingen op tv terug kijken met een bakkie thee en van allerlei hapjes, snackjes, soep en wel gezond en ongezond!
Trek in een volledige maaltijd heb ik (helaas) nog niet. Oa:

Bekijk bijlage 4009

Fijne avond iedereen!

:wink:
Klik om te vergroten...

fijne avond!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekZ zei:
Samen met het vrouwtje een joint roken en netflix & chill :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hele fijne avond saampjes!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent goed bezig. 6 dagen is al een mooie tijd die je overbrugt hebt dus de wil is er zeker en vast. Waar een wil is, is een weg. Vooral geloven in jezelf dat je het kan want die 6 dagen bewijzen het. Veel succes toegewenst op jouw pad naar volledig herstel!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
Klik om te vergroten...

Proost en een fijne avond/nacht !
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Proost en een fijne avond/nacht !
Klik om te vergroten...
thanks jij ook! :)
E
Een flunnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volhouden! Zal niet gemakkelijk zijn... maar ik weet dat de natuur opzoeken een heel goede motivatie kan zijn!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goedenmiddag, Vandaag dag 8 zonder speed. Ik voel me best goed moet ik zeggen . De dokter had me geadviseerd om 2x daags een oxzepam te nemen zodat ik wat minder onrustig ben . Ook zei hij dat het meer rust gaf in de vorm van het niet steeds denken aan het score van drugs. Ik heb al een aantal weken huiduitslag bij mijn neus en rondom mijn mond. Ik dacht zodra ik gestopt ben met de speed zal dat wel langzaam weg trekken. Dat gebeurd helaas niet en het lijkt juist wat meer te worden . Verder begon me linker jukbeen wat te zwellen gisteren en rood te worden en onder me linker oog werd begon het ook wat te zwellen. Nou heb ik altijd 3 prednison tabl in huis omdat ik door een pinda/notenallergie gezwollen ogen kan krijgen en dan gelijk prednison moet innemen. Ik heb toen ik gister merkte dat het wat begon te zwellen geen oxzepam meer genomen en ff afgewacht . Vanochtend was me jukbeen en onder me oog meer gezwollen en heb 1 prednison tabl genomen . Me gezicht begint nu langzaam wat rustiger te worden. Ik ga morge de huisarts maar even bellen of het wel verstandig is door te gaan met de oxzepam. Tot die tijd neem ik het niet meer in. Ook heb ik straks mijn dealer een sms gestuurt met de mededeling dat ik gestopt ben en hem gevraagd geen smsjes meer te sturen erover. Verder voel ik me ondanks dat ik nu geen oxzepam op heb rustig . Ik ga lekker bankhangen en tussendoor af en toe wat slapen. Hebben jullie een fijne avond/nacht gehad? Wat zijn jullie vandaag zoal aan het doen?. Fijne zondag!!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
the walking dead kijken met een koud biertje en misschien later nog oxycodon. Morgen rust daggie want maandag weer werken
Klik om te vergroten...

Je mag een opiaat beslist niet samen nemen met een andere drug, ook niet met alcohol! Pas op.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat goed van je dat je je verslaving aangepakt heb! :smiley:

Ik zou voor het opzwellen even langs de huisarts te gaan ipv zelf dokteren. Zeker met Prednison.

Ik heb een gezellig weekend gehad met familie. Morgen werken en geeeeeeeeeeeeen zin:worried: Zeker aangezien ik met de trein moet en NS gaat staken. Hun goed recht om te staken, moeten ze zeker doen. Alleen ik heb 's ochtends vroeg afspraken. Voor hen vervelender als ik er niet ben.....Fingers crossed dat het meevalt.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier ook een supporter! :smiley: Ik stuur je de kracht, motivatie en positiviteit toe om het pad wat je nu ingeslagen heb te blijven bewandelen.

Ik vind dat je een heel goed verhaal opgeschreven hebt. Je laat in ieder geval zien dat je goed dosis zelfinzicht en reflectievermogen hebt. Verder ook echt super om te horen dat je een betrokken huisarts hebt. Blijven gaan inderdaad, ook al heb je gebruikt.

Het is ruk dat je zo lang moet wachten op hulp, maar helaas is het niet anders. Je bent sterk genoeg om het vol te houden en bedenk wat je in de tussentijd nodig hebt wanneer je het even niet zitten. Heb je iemand die je altijd kan bellen? Of gewoon hier komen en van je af schrijven :)

Zet hem op!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenne zei:
Wat goed van je dat je je verslaving aangepakt heb! :smiley:

Ik zou voor het opzwellen even langs de huisarts te gaan ipv zelf dokteren. Zeker met Prednison.



Ik heb een gezellig weekend gehad met familie. Morgen werken en geeeeeeeeeeeeen zin:worried: Zeker aangezien ik met de trein moet en NS gaat staken. Hun goed recht om te staken, moeten ze zeker doen. Alleen ik heb 's ochtends vroeg afspraken. Voor hen vervelender als ik er niet ben.....Fingers crossed dat het meevalt.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je reactie!.
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad met fam
Klopt ja morgen staking !!!.
Tis inderdaad hun goed recht maar zorgt wel voor de nodige problemen voor reizigers .
Hoop voor je dat het morge toch allemaal goed verloopt voor je!!

Het is inderdaad altijd beter dokter advies te vragen dan zelf dokteren.
Helaas heb ik deze zwelling bij jukbeen en oog vaker gehad dit jaar ( volgens dokter kan dit komen door mijn ptss/stress)daarom ook prednison in huis van dokter.
Juist zodat ik gelijk actie kan ondernemen en niet hoef te wachten tot bv nu na het weekend en mijn oog inmiddels dicht zit.
Ga zo bij zo morgenochtend gelijk ff dokter bellen .

Veel succes morge ik hoop dat je het gaat redden allemaal!!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Roze olifant
Bij mij wel in ieder geval.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fenne zei:
Hier ook een supporter! :smiley: Ik stuur je de kracht, motivatie en positiviteit toe om het pad wat je nu ingeslagen heb te blijven bewandelen.

Ik vind dat je een heel goed verhaal opgeschreven hebt. Je laat in ieder geval zien dat je goed dosis zelfinzicht en reflectievermogen hebt. Verder ook echt super om te horen dat je een betrokken huisarts hebt. Blijven gaan inderdaad, ook al heb je gebruikt.

Het is ruk dat je zo lang moet wachten op hulp, maar helaas is het niet anders. Je bent sterk genoeg om het vol te houden en bedenk wat je in de tussentijd nodig hebt wanneer je het even niet zitten. Heb je iemand die je altijd kan bellen? Of gewoon hier komen en van je af schrijven :)

Zet hem op!
Klik om te vergroten...

Dank je wel Fenne super je reactie doet me goed !!!
Het plaatsen van berichten hoe het verloopt helpt me ook goed merk ik.
Verslaving is een eenzame wereld en afkicken des te meer omdat er veel schaamte bij komt kijken en bang dat mensen anders tegen je aan gaan kijken .
Ik heb op moment alleen mijn dochter en die weet nergens van en daar doe ik ook alles aan omdat zo te houden .
Het feit dat mkjn dokter zo betrokken is geeft mij ook extra motivatie .
Nogmaals dank voor je lieve reactie!!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ontzettend knap dat je nu al 6 dagen clean bent! Vooral voor jezelf en je kinderen.

Keep it up, houd ons aub op de hoogte.
Ik sta achter je en we gaan voor een leven zonder deze rotzooi!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."