#1
Geniet er dan maar extra van! Pas wel op dat je niet overmoedig word op een of andere wijze en je eigen feessie verknalt.Geniet van je welverdiende rust. Een avondje helemaal niks doen is ook weleens fijn.
Hier met twee vrienden naar een feestje toe, 6-APB erbij. Mijn leven is ook niet bepaald zorgeloos op dit moment. Even losgaan vannacht en alles loslaten. Alle woede en verdriet van de afgelopen weken begraven onder een dikke laag schijt aan alles. Therapeutisch feestje, ik heb het nodig.