Het is gewoon uw mindset veranderen...Heel knap als je dit kan, moet je mentaal sterk genoeg voor zijn.
Veel succes!
Je hebt gelijk maar lieve woordjes doen soms goedHet is gewoon uw mindset veranderen...
Het is gemakkelijk om te minderen met drugs die niet lichamelijk verslaafd is, het zit "tussen de oren" (niet grof bedoeld)
Zat zelf op een piek van 20dagen in een maand 4mmc gebruik, en nu is het alweer 3 weken geleden, ervoor ook 3 weken.
Waar een wil is, is een weg ! You can do this ! 😊
een hekel heb aan de afwas doen
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬Doe net als mij, koop een vaatwasser😜
Sorry, flauw grapje, kon het niet laten😅
Maar ik begrijp je als geen ander meid... Je moet het echt willen loslaten en dan gaat het lukken, weet ik zeker!😘 Ik heb nu ook nog heel vaak, als ik wegga dat ik ff in de spiegel check van... zit er geen wit onder m'n neus... Ooh nee wacht...🤣. Al die gewenningen, heeft gewoon echt tijd nodig ik blijf het zeggen, komt goed❤
Ik heb eens gelezen dat het een paar maanden duurt voor je hersenen om een nieuwe gewoonte aan te leren. Toen ik stopte met roken heb ik dit opgezocht.Maar dan is het zo'n koppeling na een tijdje afwassen=speed, dat dat lastig uit te wissen is. Nu neem ik dan niet meer, maar het zit nog wel in mijn hoofd.
En zo heb ik dus heel veel verbindingen gemaakt.
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬
Ket en GHB verslaafd geweest meerdere malen. Een dikke week geleden nog een truffel trip gedaan.Even een oprechte vraag..
Was je verslaafd aan Keta en gebruik je nu niks meer? Of af en toe toch een andere drugs? Niettemin knappe prestatie !
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬
Ben trots op je 🤗.Even een korte update, ik heb nog steeds die 6/7 gram in de vriezer liggen, want ik heb nog steeds niet gebruikt 👍
Heb vandaag zelfs een nieuw record 💪💪💪
3 weken niet gebruikt 👍😎
Bekijk bijlage 8594
Ik was daar zo bang voor de 1e keer dat ik snoof! Was cocaine en we waren bij een groot concert. Met een sleutel uit een pony pack, in het half donker, zonder spiegel je neusgat weten te vinden. Als noob he..Ik had t ook weleens jaa😳 had ik heel gesprek met mn ouders, liep ik de deur uit en onderweg keek ik in de spiegel, zag ik toch weer zo'n wit hoekje... gotver de gotver, nja... ik heb er nooit iets over gehoord gelukkig maarja....😅🤣
Ben trots op je. 😘😘😘Nou mensen, het is zover! Ik heb NIKS meer in huis sinds dit weekend!💪Zaterdag op de meet aan de pep gezeten en had nog iets over om thuis nog 1 nachtje te kunnen doorhalen daarna. Zondagmiddag het laatste beetje opgemaakt en ik heb nu dus 0 gram meer in huis! Dus de uitdaging is nu echt begonnen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik zie mn vriend meestal 2 keer in de week, dus mocht ik een sociale gelegenheid hebben waar ik mezelf toestemming voor geef om te gebruiken, is het ook niet heel moeilijk om dan een klein beetje daarvoor te kopen. Daarom heb ik nu niet zoveel paniek verder denk ik. Maar ook al gebruik ik het nu ook al een tijd alleen sociaal, het is toch wel goed voor me om dat achterdeurtje van het in huis hebben dicht te hebben. Want er kan altijd zo weer iets gebeuren waardoor het toch wel verleidelijk wordt om het om andere redenen te nemen. En nu kan dat dus niet zo makkelijk meer
![]()
Goed bezig! Als je de mogelijkheid hebt om een kleine hoeveelheid zoals 1 of 2 gram te kopen, is dat beter! Dan koop je voor die speciale gelegenheid en als de nacht voorbij is, gooi je de rest weg!
Want als het in huis ligt, gebruik je vaker ongepland. Zo ging dat bij mij!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."