#1
Wees trots op jezelf! You got this! 😎
Eigenlijk zou hij niet meer moeten als jij problemen hebt gehad met deze drug. Hij heeft ADHD toch ? Dan is het extra oppassen met verslaving.Nou een paar dagen later ligt er toch weer 5 gram in de vriezer... 🙈
Had zondag samen met mn vriend XTC gedaan en had nog heel klein beetje pep van de vorige keer over waar ik gisterochtend 2 bommetjes van heb gemaakt voor ons om de dag gister nog een beetje door te komen.
Maar mn vriend wilde 's middags toch nog wel meer. Eigenlijk wilde hij het liefst coke hebben, maar dan weet ik wel hoe het gaat en dan gaan we weer echt een dag door en dat was niet de bedoeling. Maarja toen heb ik hier een dealer gebeld maar dan moest ik wel 5 gram kopen. Toch maar gedaan, zelf niet meer genomen en mn vriend alleen nog 1 bommetje gehad van 50mg😅
De rest ligt hier dus toch weer in de vriezer en dat geeft toch wel weer rust in mijn hoofd 🙈 Maar ik ben wel echt heel trots op mezelf dat ik het 2 maanden heb volgehouden 💪😎
Wel ook de afspraak gemaakt met mijn vriend dat ik echt gewoon blijf proberen om het alleen gepland te gebruiken zoals de afgelopen maanden. Maar dat ik het als ik de "mist" in ga het wel gewoon eerlijk tegen mijn vriend vertel. En niet dat hij een keer in het weekend wil en dat het dan stiekem allemaal op is 🙈
Eigenlijk zou hij niet meer moeten als jij problemen hebt gehad met deze drug. Hij heeft ADHD toch ? Dan is het extra oppassen met verslaving.
Vind het wel goed dat jij niet meer neemt🤗
Ik zou afspreken dat waneer je de mist ingaat dat het vanuit de vriezer direct de wc pot in beland. Zo word je ook meteen gestraft als je je niet aan je afspraken houd want een beetje op de vingers tikken werkt niet bij een verslaving.Nou een paar dagen later ligt er toch weer 5 gram in de vriezer... 🙈
Had zondag samen met mn vriend XTC gedaan en had nog heel klein beetje pep van de vorige keer over waar ik gisterochtend 2 bommetjes van heb gemaakt voor ons om de dag gister nog een beetje door te komen.
Maar mn vriend wilde 's middags toch nog wel meer. Eigenlijk wilde hij het liefst coke hebben, maar dan weet ik wel hoe het gaat en dan gaan we weer echt een dag door en dat was niet de bedoeling. Maarja toen heb ik hier een dealer gebeld maar dan moest ik wel 5 gram kopen. Toch maar gedaan, zelf niet meer genomen en mn vriend alleen nog 1 bommetje gehad van 50mg😅
De rest ligt hier dus toch weer in de vriezer en dat geeft toch wel weer rust in mijn hoofd 🙈 Maar ik ben wel echt heel trots op mezelf dat ik het 2 maanden heb volgehouden 💪😎
Wel ook de afspraak gemaakt met mijn vriend dat ik echt gewoon blijf proberen om het alleen gepland te gebruiken zoals de afgelopen maanden. Maar dat ik het als ik de "mist" in ga het wel gewoon eerlijk tegen mijn vriend vertel. En niet dat hij een keer in het weekend wil en dat het dan stiekem allemaal op is 🙈
Ben nog steeds trots hoor🤗😘😘Ja hij is zelf al jarenlang coke-verslaafd geweest (en nu dagelijks blowen en drinken) en ook zelf gedeald en daardoor in de problemen gekomen omdat hij zelf alles opsnoof🙈 Maar dat was idd wel beter geweest. Dankjewel!🤗
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬Doe net als mij, koop een vaatwasser😜
Sorry, flauw grapje, kon het niet laten😅
Maar ik begrijp je als geen ander meid... Je moet het echt willen loslaten en dan gaat het lukken, weet ik zeker!😘 Ik heb nu ook nog heel vaak, als ik wegga dat ik ff in de spiegel check van... zit er geen wit onder m'n neus... Ooh nee wacht...🤣. Al die gewenningen, heeft gewoon echt tijd nodig ik blijf het zeggen, komt goed❤
Ik heb eens gelezen dat het een paar maanden duurt voor je hersenen om een nieuwe gewoonte aan te leren. Toen ik stopte met roken heb ik dit opgezocht.Maar dan is het zo'n koppeling na een tijdje afwassen=speed, dat dat lastig uit te wissen is. Nu neem ik dan niet meer, maar het zit nog wel in mijn hoofd.
En zo heb ik dus heel veel verbindingen gemaakt.
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬
Ket en GHB verslaafd geweest meerdere malen. Een dikke week geleden nog een truffel trip gedaan.Even een oprechte vraag..
Was je verslaafd aan Keta en gebruik je nu niks meer? Of af en toe toch een andere drugs? Niettemin knappe prestatie !
Ik had zo vaak wit onder mijn neus nog... Ga je het huis uit, neus check, alles weg. Vervolgens kijk je in de spiegel... Wéér wit. Jezelf helemaal afvragen wie of wat het gezien heeft. 😂😬
Ben trots op je 🤗.Even een korte update, ik heb nog steeds die 6/7 gram in de vriezer liggen, want ik heb nog steeds niet gebruikt 👍
Heb vandaag zelfs een nieuw record 💪💪💪
3 weken niet gebruikt 👍😎
Bekijk bijlage 8594
Ik was daar zo bang voor de 1e keer dat ik snoof! Was cocaine en we waren bij een groot concert. Met een sleutel uit een pony pack, in het half donker, zonder spiegel je neusgat weten te vinden. Als noob he..Ik had t ook weleens jaa😳 had ik heel gesprek met mn ouders, liep ik de deur uit en onderweg keek ik in de spiegel, zag ik toch weer zo'n wit hoekje... gotver de gotver, nja... ik heb er nooit iets over gehoord gelukkig maarja....😅🤣
Ben trots op je. 😘😘😘Nou mensen, het is zover! Ik heb NIKS meer in huis sinds dit weekend!💪Zaterdag op de meet aan de pep gezeten en had nog iets over om thuis nog 1 nachtje te kunnen doorhalen daarna. Zondagmiddag het laatste beetje opgemaakt en ik heb nu dus 0 gram meer in huis! Dus de uitdaging is nu echt begonnen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik zie mn vriend meestal 2 keer in de week, dus mocht ik een sociale gelegenheid hebben waar ik mezelf toestemming voor geef om te gebruiken, is het ook niet heel moeilijk om dan een klein beetje daarvoor te kopen. Daarom heb ik nu niet zoveel paniek verder denk ik. Maar ook al gebruik ik het nu ook al een tijd alleen sociaal, het is toch wel goed voor me om dat achterdeurtje van het in huis hebben dicht te hebben. Want er kan altijd zo weer iets gebeuren waardoor het toch wel verleidelijk wordt om het om andere redenen te nemen. En nu kan dat dus niet zo makkelijk meer
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."