Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Macnreus zei:
Het is prima gegaan. Het was een heerlijke ervaring. Ook al omdat ik binnen een kwartier een diepe buikademhaling had die wel 20 uur aanhield. Ik heb nooit een diepe buikademhaling dus dit was voor mij een bonus. Verder heerlijk energiek! Wel slecht geslapen nadien...
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg nam je uiteindelijk?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniet ervan. Het blijft nooit lang op 70mg.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Macnreus zei:
70 mg maar wat had dat al een lang effect, bizar!
Klik om te vergroten...
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai :sweatsmile:
U
UnknowmLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Heb ik met coke.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook .. ik gebruik best veel op 1 avond. Een grootverbruiker
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Heb ik met coke.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ja hier ook 😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jesse Pinkvrouw zei:
Ja hier ook 😂
Klik om te vergroten...
Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz 🙈🙈🙈
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz 🙈🙈🙈
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesse Pinkvrouw zei:
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
Klik om te vergroten...
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. 😄
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. 😄
Klik om te vergroten...
Jaaa, good old times 😂
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#12
geflipt zei:
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Klik om te vergroten...
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anjadebij zei:
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?
Klik om te vergroten...
Voor mij komt zuivere speed het beste binnen tussen de 30 en de 50mg. Nasaal dan.
Ik dacht dat je toch steeds enkele weken tussen je gebruik zou moeten laten om geen tolerantie op te willen bouwen...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Macnreus zei:
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.

Groetjes Macnreus
Klik om te vergroten...

Getest door andere mensen zeker?
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap deze reactie niet helemaal, ik weet toevallig dat dit is getest bij de ggd.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik lekker helemaal niks van die zooi. 🙈🙊
Ben er ooit ook aan begonnen met mijn ex.
Eerst af en toe in het weekend...
Dan ook doordeweeks om de kater van het weekend op te vangen.
Uiteindelijk iedere dag!.
Heb 8 tot 10 jaar speedverslaving gehad.

Wil niet de pret bederven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 😉😊
Klik om te vergroten...

offtopic: Ik snap nooit hoe mensen dat zo lang in stand kunnen houden, zoals bv Herman Brood.
Heb zelf 3 jaar dagelijks genomen ongeveer, onsje per maand (50g droog), altijd 70% maar na 3 jaar kon ik bommen wat ik wilde maar het deed gewoon niks meer.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carlitos zei:
offtopic: Ik snap nooit hoe mensen dat zo lang in stand kunnen houden, zoals bv Herman Brood.
Heb zelf 3 jaar dagelijks genomen ongeveer, onsje per maand (50g droog), altijd 70% maar na 3 jaar kon ik bommen wat ik wilde maar het deed gewoon niks meer.
Klik om te vergroten...
Ik begon mijn gebruik met speed van matige kwaliteit.
Door de jaren heen verschillende malen gewisseld van dealer.
De dealer in de laatste jaren van mijn verslaving had beste kwaliteit.
Het brengt ook niet veel meer na zo'n lange tijd.
Maar in mijn geval kreeg ik dus steeds betere kwaliteit speed met de jaren.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik deed een aanname. Ik hoor nogal eens mensen zeggen dat het getest maar daarmee bedoelen ze gewoon dat iemand het goed bevonden heeft.
Goed van je dat je naar de GGD bent gegaan.
r
rodeoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb zelf 13 jaar speed gebruikt Een vriend zei dat je na 3 maanden een omslagpunt krijgt. En dat was ook zo. Tot dat mijn dochter werd geboren was het heel relaxed. Toen ben ik in 1 keer gestopt. En nu rook ik af en toe een blowtje met mijn kinderen. Relaxen
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Carlitos zei:
offtopic: Ik snap nooit hoe mensen dat zo lang in stand kunnen houden, zoals bv Herman Brood.
Heb zelf 3 jaar dagelijks genomen ongeveer, onsje per maand (50g droog), altijd 70% maar na 3 jaar kon ik bommen wat ik wilde maar het deed gewoon niks meer.
Klik om te vergroten...

Syl zei:
Ik begon mijn gebruik met speed van matige kwaliteit.
Door de jaren heen verschillende malen gewisseld van dealer.
De dealer in de laatste jaren van mijn verslaving had beste kwaliteit.
Het brengt ook niet veel meer na zo'n lange tijd.
Maar in mijn geval kreeg ik dus steeds betere kwaliteit speed met de jaren.
Klik om te vergroten...
Ja, wel herkenbaar. Het 'hardgaan' gaat eraf, maar daarentegen worden de katers ook steeds minder of blijven uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."