Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf 13 jaar speed gebruikt Een vriend zei dat je na 3 maanden een omslagpunt krijgt. En dat was ook zo. Tot dat mijn dochter werd geboren was het heel relaxed. Toen ben ik in 1 keer gestopt. En nu rook ik af en toe een blowtje met mijn kinderen. Relaxen"