Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ja hier ook 😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Ja hier ook 😂
Klik om te vergroten...
Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz 🙈🙈🙈
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz 🙈🙈🙈
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jesse Pinkvrouw zei:
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
Klik om te vergroten...
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. 😄
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. 😄
Klik om te vergroten...
Jaaa, good old times 😂
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Klik om te vergroten...
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anjadebij zei:
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?
Klik om te vergroten...
Voor mij komt zuivere speed het beste binnen tussen de 30 en de 50mg. Nasaal dan.
Ik dacht dat je toch steeds enkele weken tussen je gebruik zou moeten laten om geen tolerantie op te willen bouwen...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Macnreus zei:
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.

Groetjes Macnreus
Klik om te vergroten...

Getest door andere mensen zeker?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik deed een aanname. Ik hoor nogal eens mensen zeggen dat het getest maar daarmee bedoelen ze gewoon dat iemand het goed bevonden heeft.
Goed van je dat je naar de GGD bent gegaan.
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.

Groetjes Macnreus
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou met ongeveer 25/30 beginnen? Maar voor de één is het heviger dan voor de ander. Is een beetje zoeken.

Heb het over nasaal.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou inderdaad met 25 mg beginnen als je het gaat snuiven, als je nog niet op het gewenste effect zit kun je altijd nog een beetje bijpakken, maar ik zou niet meer dan 100 mg pakken voor je eerste keer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga je een bommetjes nemen of gewoon snuiven ?

Bommetje, zou ik 2 puntjes in doen en wachten op het effect.

Snuiven zou ik geen lijntjes leggen je eerste keer (Ga er vanuit dat je niet gaat wegen ?)
Maar om de 10/15 minuutjes een puntje nemen tot het gewenste effect.

In ieder geval, enjoy!
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oraal! Hoeveel dan?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Bommetje, zou ik 2 puntjes in doen en wachten op het effect.
Klik om te vergroten...
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoeveel moet ik dan in een bommetje doen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Macnreus zei:
Hoeveel moet ik dan in een bommetje doen?
Klik om te vergroten...
Als je boven in de zoekbalk zoekt staan er al best veel topics over. Je hebt wel meer nodig dan met snuiven
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Macnreus zei:
Hoeveel moet ik dan in een bommetje doen?
Klik om te vergroten...


Zoals Draakje al zei kijk eens rond en neem rustig je tijd. Vergeet niet dat een bommetje trager werkt qua werking en dat het op je maag kan spelen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
hier staat veel nuttige informatie over dosis en andere zaken:

psychonautwiki.org

Amphetamine

Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik lekker helemaal niks van die zooi. 🙈🙊
Ben er ooit ook aan begonnen met mijn ex.
Eerst af en toe in het weekend...
Dan ook doordeweeks om de kater van het weekend op te vangen.
Uiteindelijk iedere dag!.
Heb 8 tot 10 jaar speedverslaving gehad.

Wil niet de pret bederven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 😉😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."