#1
Ja hier ook ðTegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai![]()
Ja hier ook ðTegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai![]()
Word steeds erger joh..Ja hier ook ð
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz ððð
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
Jaaa, good old times ðJa dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. ð
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mgâs die jullie noemen een beetje te veel?Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Voor mij komt zuivere speed het beste binnen tussen de 30 en de 50mg. Nasaal dan.Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mgâs die jullie noemen een beetje te veel?
Hallo allemaal,
Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.
Groetjes Macnreus
Bommetje, zou ik 2 puntjes in doen en wachten op het effect.
Als je boven in de zoekbalk zoekt staan er al best veel topics over. Je hebt wel meer nodig dan met snuivenHoeveel moet ik dan in een bommetje doen?
Hoeveel moet ik dan in een bommetje doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."