#1
Ik deed een aanname. Ik hoor nogal eens mensen zeggen dat het getest maar daarmee bedoelen ze gewoon dat iemand het goed bevonden heeft.
Goed van je dat je naar de GGD bent gegaan.
Goed van je dat je naar de GGD bent gegaan.
Hoeveel mg nam je uiteindelijk?Het is prima gegaan. Het was een heerlijke ervaring. Ook al omdat ik binnen een kwartier een diepe buikademhaling had die wel 20 uur aanhield. Ik heb nooit een diepe buikademhaling dus dit was voor mij een bonus. Verder heerlijk energiek! Wel slecht geslapen nadien...
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...70 mg maar wat had dat al een lang effect, bizar!
Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saaiBij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Heb ik ook .. ik gebruik best veel op 1 avond. Een grootverbruikerHeb ik met coke.
Heb ik met coke.Tegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai![]()
Ja hier ook ðTegenwoordig moet ik speed echt wel om de 30/40 minuten bijnemen anders word het heel snel saai![]()
Word steeds erger joh..Ja hier ook ð
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz ððð
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
Jaaa, good old times ðJa dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. ð
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mgâs die jullie noemen een beetje te veel?Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Voor mij komt zuivere speed het beste binnen tussen de 30 en de 50mg. Nasaal dan.Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mgâs die jullie noemen een beetje te veel?
Hallo allemaal,
Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.
Groetjes Macnreus
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik lekker helemaal niks van die zooi. ðð
Ben er ooit ook aan begonnen met mijn ex.
Eerst af en toe in het weekend...
Dan ook doordeweeks om de kater van het weekend op te vangen.
Uiteindelijk iedere dag!.
Heb 8 tot 10 jaar speedverslaving gehad.
Wil niet de pret bederven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 ðð
Ik begon mijn gebruik met speed van matige kwaliteit.offtopic: Ik snap nooit hoe mensen dat zo lang in stand kunnen houden, zoals bv Herman Brood.
Heb zelf 3 jaar dagelijks genomen ongeveer, onsje per maand (50g droog), altijd 70% maar na 3 jaar kon ik bommen wat ik wilde maar het deed gewoon niks meer.
offtopic: Ik snap nooit hoe mensen dat zo lang in stand kunnen houden, zoals bv Herman Brood.
Heb zelf 3 jaar dagelijks genomen ongeveer, onsje per maand (50g droog), altijd 70% maar na 3 jaar kon ik bommen wat ik wilde maar het deed gewoon niks meer.
Ja, wel herkenbaar. Het 'hardgaan' gaat eraf, maar daarentegen worden de katers ook steeds minder of blijven uit.Ik begon mijn gebruik met speed van matige kwaliteit.
Door de jaren heen verschillende malen gewisseld van dealer.
De dealer in de laatste jaren van mijn verslaving had beste kwaliteit.
Het brengt ook niet veel meer na zo'n lange tijd.
Maar in mijn geval kreeg ik dus steeds betere kwaliteit speed met de jaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."