Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed In ADHD Pillen?

Speed In ADHD Pillen?

41 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
B._023Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
echt vaag, heb je ADHD. Krijg je Speed :grin:
maarja het schijnt wel te werken, best vaag..
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren ben ik met een maatje van mij aan de pep gegaan maar hij heeft adhd dus na allebei een lijn te hebben genomen voelde ik me al redelijk opgepept maar hij voelde niks en toen kwam hij met het verhaal:

'ja ik heb adhd dus ik voel er tog niks van want in mijn pillen zit ook pep'

maar dit is tog de grootste onzin als je adhd hebt moet je tog wel gewoon wat van de pep voelen.
En in adhd pillen kan tog nooit pep zitten?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
In ADHD medicatie zit of amphetamine (speed dus) of methylphenidate (ritalin). :)
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#5
dus het zit er wel in? :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan toch lezen? :)
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij gebruikt hij ritalin.
maar worden er dan eigenlijk niet veel mensen verslaafd aan die pillen?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
De dosis ligt heel erg laag, het is niet dat ze strak staan ofzo, alleen het concentratie vermogen neemt toe :), dus dat valt heel erg mee.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
B._023 zei:
Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Klik om te vergroten...
Topic is uit 2006 en met een beetje Google kom je er achter dat het hard drugs is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
B._023 zei:
Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Klik om te vergroten...
ADHD medicatie valt onder hard drugs.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
B._023 zei:
Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Klik om te vergroten...
ja valt onder dealen van illegale middelen. Is dus strafbaar.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed In ADHD Pillen?
Klik om te vergroten...
Met dit soort opmerkingen blijf je zwakzinnig. Kom op, nou.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
maar er zijn er veel die die pillen snuiven dus dan word het risico al wat groter
Klik om te vergroten...

Daar hebben ze tegenwoordig wat op verzonnen. De ritalin's van vandaag de dag zit zoveel opvul middel bij dat het echt niet in je neus te krijgen is. Gaat misschien een uurtje goed maar dan heb je echt een neus vol cement en nog altijd maar heel weinig actieve stof binnen gekregen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
n8wachT zei:
Daar hebben ze tegenwoordig wat op verzonnen. De ritalin's van vandaag de dag zit zoveel opvul middel bij dat het echt niet in je neus te krijgen is. Gaat misschien een uurtje goed maar dan heb je echt een neus vol cement en nog altijd maar heel weinig actieve stof binnen gekregen.
Klik om te vergroten...
Het is ook zo droog en fijn, het schiet gewoon je keel in.
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Worde ADHDmense dan nie depri of psychotisch (na langer gebruik) van ritalin vraag ik me dan af?

Kbedoel, als ik een avondje pep op heb, nou dan ben ik de volgende dag geen feestbeest or :grin:
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#16
kijk dat wou ik weten :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
De dosis ligt heel erg laag, het is niet dat ze strak staan ofzo, alleen het concentratie vermogen neemt toe :), dus dat valt heel erg mee.
Klik om te vergroten...
idd,maar er zijn er veel die die pillen snuiven dus dan word het risico al wat groter,maar je vriend heeft gelijk...in lage dosering word ik ook rustig van speed...ik heb ook adhd dus :)
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#18
in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
crazy jack zei:
in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
Klik om te vergroten...
Kerel ga lekker in de zandbak sterke verhalen vertellen.
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
crazy jack zei:
in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
Klik om te vergroten...
Kerel ga lekker in de zandbak sterke verhalen vertellen.
Klik om te vergroten...

kerel,zeg liever meneer tegen mij,en welkom terug jongen!!!!speel jij nog in zandbakken joh?dan hoef je mij nog niet uit te nodigen in je zandbak!vandaar al die zandkastelen die je bouwt(letterlijk en figuurlijk).geloof t dan niet,jongen.ik hoef die troep van een ritalin nooit meer,met die 2 pillen van(?)mg,ben ik 2 dagen strak geweest.ik heb dan ook geen adhd,maar ben zeer relax van me zelf.misschien kan jij beter tegen ritalin,ligt er hoe druk je bent.misschien wordt jij er rustig van,zo ja,zou ik toch naar de dokter gaan of je zelf geen adhd heb.de ene kan beter snuiven,ik kan beter blowen en drinken.niemand uit mijn omgeving drinkt mij er uit en blowt mij er uit,niet om te bluffen(en niet om trots op te zijn).alleen met amfetemine wordt ik snel waus,met 1 gram kan ik 2 dagen dag en nacht doorgaan,maar ik heb t niet zo op amfetemine,geef mij maar wiet,veel lekkerder en gezonder.vroeger snoof ik veel,maar ik heb t voor gezien,ik vindt er niet zo veel meer aan,aan heel dat drugsgebeuren.dat heb je als je wat ouder wordt,dan is de loll er van af,en heb je minder nodig om goed waus te worden(als je t niet te veel doet.....)

ik ben er ook weer,mensen( :smoke: :beer: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."