#1
Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.

Topic is uit 2006 en met een beetje Google kom je er achter dat het hard drugs is.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
ADHD medicatie valt onder hard drugs.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
ja valt onder dealen van illegale middelen. Is dus strafbaar.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Met dit soort opmerkingen blijf je zwakzinnig. Kom op, nou.Speed In ADHD Pillen?
maar er zijn er veel die die pillen snuiven dus dan word het risico al wat groter
Het is ook zo droog en fijn, het schiet gewoon je keel in.Daar hebben ze tegenwoordig wat op verzonnen. De ritalin's van vandaag de dag zit zoveel opvul middel bij dat het echt niet in je neus te krijgen is. Gaat misschien een uurtje goed maar dan heb je echt een neus vol cement en nog altijd maar heel weinig actieve stof binnen gekregen.

idd,maar er zijn er veel die die pillen snuiven dus dan word het risico al wat groter,maar je vriend heeft gelijk...in lage dosering word ik ook rustig van speed...ik heb ook adhd dusBal0n zei:De dosis ligt heel erg laag, het is niet dat ze strak staan ofzo, alleen het concentratie vermogen neemt toe, dus dat valt heel erg mee.
Kerel ga lekker in de zandbak sterke verhalen vertellen.crazy jack zei:in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
slipperman zei:Kerel ga lekker in de zandbak sterke verhalen vertellen.crazy jack zei:in ritalin zit idd amfetemine,speed dus.ik heb ooit wel eens 2 van die pillen op van 10 mg of zoiets,en ik werdt er nog bijna strakker van dan als met speed.ik bleef door die 2 pillen ook 2 dagen strak,dus t werkt wel.ik heb dus geen adhd,anders werdt ik er niet strak van....
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."