#1
Te weinig
strawberry_colada zei:psychopsychedelic zei:strawberry_colada zei:Maximum 5 gram per week en dat is voor mij echt de limiet (meestal zit ik rond 4g).
das redelijk veelik heb 1 x 3 gram verdeeld in n week,.. nou liever niet nog eens:P,, haha, met 2 gram haal ik t wel denkik,, maar liever gwn grammetje per weekend^^
![]()
In het weekend gebruik ik quasi niets (tenzij ik nr een feestje ga).
psychopsychedelic zei:haha oke dan,, heel veel klachten?? lichaamlijk en geestenlijk??
zo houd ik ook een beetje de verslaving(weekendverslaving) tegen.
.Albino zei:Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak.
En daarna sliep je een week niet?Albino zei:Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak.
Debris zei:En daarna sliep je een week niet?Albino zei:Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak.
Debris zei:Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.
Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."