Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Te weinig
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
strawberry_colada zei:
psychopsychedelic zei:
strawberry_colada zei:
Maximum 5 gram per week en dat is voor mij echt de limiet (meestal zit ik rond 4g).
Klik om te vergroten...

das redelijk veel :openmouth: ik heb 1 x 3 gram verdeeld in n week,.. nou liever niet nog eens:P,, haha, met 2 gram haal ik t wel denkik,, maar liever gwn grammetje per weekend^^
:rock:
Klik om te vergroten...


In het weekend gebruik ik quasi niets (tenzij ik nr een feestje ga).
Klik om te vergroten...

oke dus alleen doordeweeks en opje werk enzo? voor energie aante vullen ofzo?? blijft ni veel van over he :tearsofjoy: :wink: haha maarja, weet niet hoe goed je pepje is, maar 4 g is egt gewoon 5 dage inde week 1/2 nachten ofzo?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik praat weer speed :grin:.
Mensen kunnen me niet verstaan omdat ik m'n kaken niet teveel beweeg en tijdens 't praten met m'n tong tegen vanalles zit te duwen. Gaat wel over :).
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn rappen is van relatief goede kwaliteit denk ik (52% amfetamines).
Tijdens een werkweek gebruik ik dagelijks (slaap ongeveer 2 uur per nacht dan) en aangezien ik selectief ben in mijn feestjes gebruik ik mijn weekends gewoon om te chillen.
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychopsychedelic zei:
haha oke dan,, heel veel klachten?? lichaamlijk en geestenlijk??
Klik om te vergroten...

lichamelijk : hartkloppingen, ademnood, wondjes die niet genezen en veel blauwe plekken
geestelijk: wantrouwen, verlies van tijdsbesef, paniekaanvallen

Veel van die klachten zijn gewoon te wijten aan een tekort aan vitamines.

Ik heb één keer zodanig ver gezeten dat ik de beestjes uit mijn neus en ogen zag kruipen en ik was er heilig van overtuigd dat ze er echt waren (ik liet die beestjes zelfs aan mijn zus zien).
Sindsdien weet ik wat ik kan hebben en van zodra ik stemmen begin te horen die er niet zijn en schrik van mijn eigen schaduw, minder ik wel ff.

Ik ben het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet, I know.
d
debsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo,

ik gebruik een 5 gr per week en betaal 10€ ervoor.
Momenteel is het niets omdat ik niks meer kan vinden :confused:

groetjes
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooie eerste post.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#8
zit momenteel op 0.5g pep per weekend en in de week niks behalve jointje voor het slapengaan :grin: af en toe ook wel eens een weekendje pep overslaan en op iets anders spacen (meestal coke) :rock: zo houd ik ook een beetje de verslaving(weekendverslaving) tegen.

gz
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Albino zei:
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .
Klik om te vergroten...

en hoelang dan? en echt elke dag??
gz
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albino zei:
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
En daarna sliep je een week niet?
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sta al maanden droog zelfs van het forum!!
Binnenkort wil ik weer is lekker gaan hoor.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Debris zei:
Albino zei:
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
En daarna sliep je een week niet?
Klik om te vergroten...

per persoon erg verschillend hoor, en hoeveel slaap je gewend bent,, je bent dan egt niet persee een week wakker omdat je alles in 1 x doet,, alsje het versprijd over de dagen zou doen ja,, maar alles in 1 x,, knap alsje 3 dagen wakker kan zijn
en dan 1 of 2 gram goeie pasta
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Debris zei:
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.
Klik om te vergroten...

hahaha jaa sorry hoor maat maar ik zou je bijna mn sealtje opsturen om eens een lekkere nak te nemen,, kwaliteit is gelukkig bij de juiste mensen nog het meest belangrijk :rock: :wave:

soms ruikt t ook naar vis en kauwgom dat chemisch is bewerkt met accuzuur ofzo,, geur kan ik niet plaatsen,, chemische bloemetjes :rock:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, nou geloof mij ik had goeie hoor, 67% getest..
En dat kan echt wel ik heb ADD, ik krijg geen energy boost of rush van pep ik word er rustiger van.
Ik sta de hele nacht zo strak als t maar kan maar de volgende dag kan ik gewoon weer slapen hoor na een paar jointjes :tongueout:
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou het niet precies bij per week maar ben bang voor een gram of 4.
D
DrugsisleukLid
01-01-2024, 00:00
#18
omgSPiEThoOFD
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#19
geen :mrgreen:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elke dag niet.
Eens op een maand een gram ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."