Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
QueerMan zei:
Na gebruik werkt sowieso bij me het beste, om terug ritme op te pakken, gezond (licht, verse groenten en fruit en extra voedingssupplementen) te eten. Goed slapen. Water drinken is ook goed, gewoon de anderhalve liter die je eigenlijk sowieso tot je schijnt te moeten nemen
Klik om te vergroten...

Dit klopt ook heel belangerijk, vers eten met alle vitaminen en daar boven op ook nog vitamine pillen om de rest aan te vullen dat je niet binnen krijgt.

En tegen hersenschade Omega-3 want je krijgt daar gewoon simpelweg niet genoeg van binnen.
En dat is voor je herstel.
En daar moet je de dure versie van kopen en niet op besparen want de duurdere Omega-3 versies zijn dus ook echt beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jumping Jack zei:
Dit klopt ook heel belangerijk, vers eten met alle vitaminen en daar boven op ook nog vitamine pillen om de rest aan te vullen dat je niet binnen krijgt.

En tegen hersenschade Omega-3 want je krijgt daar gewoon simpelweg niet genoeg van binnen.
En dat is voor je herstel.
En daar moet je de dure versie van kopen en niet op besparen want de duurdere Omega-3 versies zijn dus ook echt beter.
Klik om te vergroten...
Het kan altijd beter maar de potten met vitamine- en andere supplementen nemen hier meer ruimte in beslag dan het voorraadje pep, xtc en flesje ghb;

Aanvullingen welkom, maar dit wat ik dan extra in m'n mik mik om te herstellen:

- Daviatom Compleet weerstand (met o.a. D3);
- Alfa-Liponzuur;
- Visolie Omega 3 (2000 mg 33/22);
- Magnesium Complex (400 mg);
- Vitamine C.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
QueerMan zei:
Magnesium Complex (400 mg);
Klik om te vergroten...

Oh ja die moet ik weer kopen was het ff vergeten heel belangerijk bij mijn zware ghb gebruik.

QueerMan zei:
- Alfa-Liponzuur;
Klik om te vergroten...

Nooit van gehoord waarom neem je dat?
Ik ga ook ff googlen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Nooit van gehoord waarom neem je dat?
Ik ga ook ff googlen.
Klik om te vergroten...
Als ik 't me goed herinnerde is Alfa-Liponzuur een soort super-antioxidant.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Voor het zelfde geld herhaalt ze me diazepam niet, dan is het oorlog😈
Klik om te vergroten...
Si vis pacem, para bellum

Hij, die vrede wil, bereide zich voor op oorlog

M.a.w. dit contact met een nieuwe huisarts goed voorbereiden.
Als deze tegen diazepam is, moet je welbespraakt uit de hoek kunnen komen!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Hij, die vrede wil, bereide zich voor op oorlog
Klik om te vergroten...
Dit komt niet uit de tekst van een song van 'Army of Lovers' toch? :upsidedown:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
Als ik 't me goed herinnerde is Alfa-Liponzuur een soort super-antioxidant.
Klik om te vergroten...

Ja dat las ik en er zit zwavel in wat je lichaam bijna niet meer aanmaakt als je ouder bent.
Ga even wat onderzoek doen of je dat wel echt nodig hebt.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Ja dat las ik en er zit zwavel in wat je lichaam bijna niet meer aanmaakt als je ouder bent.
Ga even wat onderzoek doen of je dat wel echt nodig hebt.
Klik om te vergroten...
Vanaf welke leeftijd wordt aanmaak zwavel dan minder?
ik ben geen 30 meer, ook geen 40.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
QueerMan zei:
Vanaf welke leeftijd wordt aanmaak zwavel dan minder?
ik ben geen 30 meer, ook geen 40.
Klik om te vergroten...
No way. Ik zou je op basis van je manier van schrijven inschatten halverwege de 20 😐
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
QueerMan zei:
Vanaf welke leeftijd wordt aanmaak zwavel dan minder?
ik ben geen 30 meer, ook geen 40.
Klik om te vergroten...

Hier een website:

Alfaliponzuur | Stichting Orthokennis

<p>Alfaliponzuur is een zwavelhoudend vetzuur, dat van nature voorkomt in het menselijk lichaam. De stof is al sinds de jaren dertig van de vorige eeuw bekend. In 1951 werd de stof voor het eerst geΓ―soleerd, en de naam alfaliponzuur gegeven.</p>
m.orthokennis.nl m.orthokennis.nl

Kan helaas geen een functie meer gebruiken sinds vandaag dus je moet ff kopie past. Weet niet waarom.

Het is meer een medicijn dan een suplement.
Moet je die lijst eens zien.

undefinedIndicaties

Diabetes type 1

Diabetes type 2

Diabetescomplicaties (diabetische neuropathie, diabetische retinopathie)

Insulineresistentiesyndroom/ metabool syndroom

Leverziekten

Oogaandoeningen (cataract, glaucoom, netvliesbeschadiging)

Burning mouth syndroom

Aangezichtsverlamming van Bell

Bescherming tegen straling

Wonden

Carpale-tunnelsyndroom

Claudiatio intermittens (etalagebenen)

Neurodegeneratieve ziekten (Alzheimer, Parkinson)

Zware metalen belasting (o.m. cadmium, kwik, koper, ijzer)

Verhoogde oxidatieve stress

Veroudering Copyright (C) Orthokennis https://m.orthokennis.nl/nutrienten/alfaliponzuur
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier ben ik dan...opnieuw a t begin van een ontwenning. Momenteel nog thuis
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
No way. Ik zou je op basis van je manier van schrijven inschatten halverwege de 20 😐
Klik om te vergroten...
Geen vrouw... dat helpt zo goed tegen veroudering... :upsidedown: πŸ₯³ :smilingimp: :wink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Dit komt niet uit de tekst van een song van 'Army of Lovers' toch? :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Nee.
Het komt uit China, en is al heeeeel oud, deze spreuk.
Nog eentje om het af te leren:

Quo pathet Orbis
Zo wijd de wereld strekt
deze komt van het Korps Mariniers.

Ook een mooie ( ja, de laatste!) Is deze:

Nunc aut nunquam nu of nooit
De lijfspreuk van het Korps Commandotroepen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan de t.s. :
ga asap naar je huisarts of de spoedlijn bellen!
En, logischerwijs meteen minderen dat speed gebruik maar dat wist je al...probeer om er helemaal mee te stoppen!
En wees eerlijk tegen je huisarts, en verdere hulpverleners.
Dan kun je jezelf een kans geven om een " gewoon " leven te gaan leiden.
Als je zo doorgaat komt er een hele hoop shit op je af, en ben je na enkele jaren helemaal opgebrand.
Dat moet je niet willen!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
Geen vrouw... dat helpt zo goed tegen veroudering... :upsidedown: πŸ₯³ :smilingimp: :wink:
Klik om te vergroten...

Zo gay πŸ˜‹
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Zo gay πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
And gay is just another word for happy. πŸ˜‹
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Happy gay guy πŸ˜‚
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Happy gay guy πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
πŸ•Ί
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Remy030 zei:
Beetje bij gekomen?
Klik om te vergroten...
K durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fairflower zei:
K durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
Klik om te vergroten...
Dit is in mijn ogen de definitie van verslaving. Juist nu heb je echt hulp nodig bij het doorbreken van de cirkel waar je in ronddraait. Ik hoop dat je er met professionele hulp uit kunt komen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."