Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?

Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....

Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel drinken en rusten.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, maar niet dat ik in gevaar ben voor hersenbloeding of zoiets?
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok. Dankjewel voor de geruststelling!!!!!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fairflower zei:
Ok, maar niet dat ik in gevaar ben voor hersenbloeding of zoiets?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat wel meevalt. Zolang je geen moeite hebt met spraak en gewoon nog normaal kunt lopen en je armen en benen kunt bewegen is er vast niks aan de hand.
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fairflower zei:
Hey mensen,

Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?

Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....

Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
Klik om te vergroten...
Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Janb zei:
Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn
Klik om te vergroten...
ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzo
dafalgan is ok, maar puur op hoofdpijn werk aspegique voor me beter

echter meen ik al een. groot aantal toch alarmerende berichtjes te hebben gelezen over @Fairflower haar gebruik.

Zelf heb ik als ik veel tijd om handen, en veel pep in de vriezer heb er een zwak voor,

ik zie hieronder bij simular threads van fairflower drie topics staan : ik word depri ,gevoelloos en uitermate passief van speedgebruik
de hoop verloren ooit te kunnen stopen ik ben wanhopig en dan nog drie mindfuck me harder ernstig verslaafd aan concerta,

ik merk ook wel dat ik vaak gebruik terwijl ik het maar semi fijn meer vind, en altijd veel langer wakker blij dan gepland;
maar bij jou fairflower lijkt het nog een stukje verder gaan, ganse grammen per dag pfff
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
blue eyes zei:
ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzo
dafalgan is ok, maar puur op hoofdpijn werk aspegique voor me beter

echter meen ik al een. groot aantal toch alarmerende berichtjes te hebben gelezen over @Fairflower haar gebruik.

Zelf heb ik als ik veel tijd om handen, en veel pep in de vriezer heb er een zwak voor,

ik zie hieronder bij simular threads van fairflower drie topics staan : ik word depri ,gevoelloos en uitermate passief van speedgebruik
de hoop verloren ooit te kunnen stopen ik ben wanhopig en dan nog drie mindfuck me harder ernstig verslaafd aan concerta,

ik merk ook wel dat ik vaak gebruik terwijl ik het maar semi fijn meer vind, en altijd veel langer wakker blij dan gepland;
maar bij jou fairflower lijkt het nog een stukje verder gaan, ganse grammen per dag pfff
Klik om te vergroten...
Ja. Mijn gewenning is zo groot dat ik echt niet meer mag hervallen. De eerste 2 dagen kan ik erg weinig (voor mij dan) gebruiken. Maar elke keer loopt t nadien uit de hand door iets wat me emotioneel dwars zit waar ik met stimulanten bij de hand direct mee omga door te gebruiken I p v er gewoon mee om te gaan. Vanaf ik een keer goed doorgebruikt heb heb ik er niks meer aan, weinig gebruiken terug lukt me dan niet meer, en mijn tolerantie is zo hoog dan onmiddellijk dat gematigd gebruiken de craving niet wegneemt en veel gebruiken tot een punt waarop ik iets van tevredenheid voel zich al snel omzet in niks dan heftige negatieve bijwerkingen.

Of ik een herval in de toekomst kan tegenhouden, daar durf ik niet meer ja op zeggen. Wel zou ik dit dan moeten beperken tot maar 1 of anderhalve gram speed te halen of maar 5 concerta s. Niet beiden. Ik blijf hopen op kunnen controleren dan, maar dat kan ik na al die mislukkingen me echt niet meer wijsmaken.

Uiteindelijk heb ik voornamelijk afgezien van dit herval. Tijdens het gebruik en nu komt de vermoeidheid en de afkick. Dus de rationele conclusie is duidelijk.

Echter, ik ben zeer ernstig verslaafd, mijn hoofd ziet over een tijdje enkel nog de voordelen die ik ooit had en vergeet dit afzien en t gevaar volledig. Ik hoop dat ik niet vergeet dat t gewoon niet meer gaat en ik ook op zeer moeilijke dagen niet meer mag hervallen en indien wel: zeer weinig in huis halen.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fairflower zei:
Of ik een herval in de toekomst kan tegenhouden, daar durf ik niet meer ja op zeggen. Wel zou ik dit dan moeten beperken tot maar 1 of anderhalve gram speed te halen of maar 5 concerta s. Niet beiden. Ik blijf hopen op kunnen controleren dan, maar dat kan ik na al die mislukkingen me echt niet meer wijsmaken.
Klik om te vergroten...

Dat is echt veels te veel ook al heb je tollerantie.
500mg is voor mij al veels teveel en krijg dus koppijn.
Je snuift gewoon echt veels te veel ook al ben je verslaafd met kleinere dosis kan je echt wel de dag door onder de gram. Ook al denk je van niet.
Zou het sws niet snuiven om verdere hersenschade te voorkomen wat nu al speelt.
En bommetjes slikken.

En om je eerdere vraag te beantwoorden ik zou nu je dit schrijft even een afspraak maken bij de dokter en compleet de waarheid vertellen en kijken wat hij kan doen.
Dan maar even een tijdje wat oxazepam om die afkick af te bouwen.

Btw snuif een tijdje veel water nu.
Geen zout oplossingen, geen neusspray!
Gewoon pure water voor het herstel van hersens en neusholte.
Puur gewoon water gaat echt helpen en echt heel vaak zou nu een oplossing zijn tegen de hoofdpijn. Onder de douche met warm water.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik heb namelijk een ex die was ook speed verslaafd. Succes.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jumping Jack zei:
Dat is echt veels te veel ook al heb je tollerantie.
500mg is voor mij al veels teveel en krijg dus koppijn.
Je snuift gewoon echt veels te veel ook al ben je verslaafd met kleinere dosis kan je echt wel de dag door onder de gram. Ook al denk je van niet.
Zou het sws niet snuiven om verdere hersenschade te voorkomen wat nu al speelt.
En bommetjes slikken.

En om je eerdere vraag te beantwoorden ik zou nu je dit schrijft even een afspraak maken bij de dokter en compleet de waarheid vertellen en kijken wat hij kan doen.
Dan maar even een tijdje wat oxazepam om die afkick af te bouwen.

Btw snuif een tijdje veel water nu.
Geen zout oplossingen, geen neusspray!
Gewoon pure water voor het herstel van hersens en neusholte.
Puur gewoon water gaat echt helpen en echt heel vaak zou nu een oplossing zijn tegen de hoofdpijn. Onder de douche met warm water.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik heb namelijk een ex die was ook speed verslaafd. Succes.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips en me te waarschuwen. Ik heb al een behoorlijk beschadigd geheugen door een langdurige benzoverslaving. Dat ik op een manier bezig ben die me weer hersenschade berokkend doet me best wel slikken.
Hulpverlening heb ik gelukkig al. Drughulpverlening, huisarts en maatschappelijk werkster.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hevige koppijn na speed is herkenbaar.
Dan heb ik dus te veel gebruikt. En dat is niet altijd dezelfde hoeveelheid, ligt er aan hoe ik verder in m'n velletje zat, hoe fit ik was en uitgerust of niet. Ligt er ook maar aan wat ik verder 'opgepept' en wel, heb gedaan.

Na gebruik werkt sowieso bij me het beste, om terug ritme op te pakken, gezond (licht, verse groenten en fruit en extra voedingssupplementen) te eten. Goed slapen. Water drinken is ook goed, gewoon de anderhalve liter die je eigenlijk sowieso tot je schijnt te moeten nemen.

Plat gezegd: lekker m'n lichaam doorspoelen zodat de chemicaliën er weer uit gaan.

En daarna wat langer wachten tot de volgende keer, of beter opletten hoe ik me voel tijdens 't gebruik.

Drugs zijn leuk.
Voelen dat ik zonder drugs ook leuk ben - al ben ik de enige die me leuk vindt, dan is dat alsnog een meerderheid van één - is ook fijn. :upsidedown:

Wie weet helpt deze kijk een ander.
*) Mede dank aan mensen die me spiegel voorhouden, ook hier op de site.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fairflower zei:
Ik heb al een behoorlijk beschadigd geheugen door een langdurige benzoverslaving.
Klik om te vergroten...

Heftig want Oxazepam is wel het medicijn wat je nodig hebt om het tegen te gaan.
Is daar een alternatief voor? Wat raden ze aan?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fairflower zei:
Bedankt voor de tips en me te waarschuwen. Ik heb al een behoorlijk beschadigd geheugen door een langdurige benzoverslaving. Dat ik op een manier bezig ben die me weer hersenschade berokkend doet me best wel slikken.
Hulpverlening heb ik gelukkig al. Drughulpverlening, huisarts en maatschappelijk werkster.
Klik om te vergroten...
Sterkte !
Laat drugs jou niet gebruiken, als je drugs gebruikt. Al klinkt dat misschien te simpel.

Je hebt je ogen open, ziet wat er gebeurd. Da's sowieso KEI knap.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vorige huisdokter is echter een heel eind verhuisd, de nieuwe moet ik nog leren kennen,
Jumping Jack zei:
Heftig want Oxazepam is wel het medicijn wat je nodig hebt om het tegen te gaan.
Is daar een alternatief voor? Wat raden ze aan?
Klik om te vergroten...
Een klein beetje tranxene mag ik wel gebruiken, gewoon heel erg in de gaten houden dat ik het maar max 2 dagen na elkaar gebruik en dan best 5 tot 7 dagen niet meer. En steeds bij lage dosis blijven. Het lukt me om dit nu zo min mogelijk te gebruiken.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
Na gebruik werkt sowieso bij me het beste, om terug ritme op te pakken, gezond (licht, verse groenten en fruit en extra voedingssupplementen) te eten. Goed slapen. Water drinken is ook goed, gewoon de anderhalve liter die je eigenlijk sowieso tot je schijnt te moeten nemen
Klik om te vergroten...

Dit klopt ook heel belangerijk, vers eten met alle vitaminen en daar boven op ook nog vitamine pillen om de rest aan te vullen dat je niet binnen krijgt.

En tegen hersenschade Omega-3 want je krijgt daar gewoon simpelweg niet genoeg van binnen.
En dat is voor je herstel.
En daar moet je de dure versie van kopen en niet op besparen want de duurdere Omega-3 versies zijn dus ook echt beter.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Dit klopt ook heel belangerijk, vers eten met alle vitaminen en daar boven op ook nog vitamine pillen om de rest aan te vullen dat je niet binnen krijgt.

En tegen hersenschade Omega-3 want je krijgt daar gewoon simpelweg niet genoeg van binnen.
En dat is voor je herstel.
En daar moet je de dure versie van kopen en niet op besparen want de duurdere Omega-3 versies zijn dus ook echt beter.
Klik om te vergroten...
Het kan altijd beter maar de potten met vitamine- en andere supplementen nemen hier meer ruimte in beslag dan het voorraadje pep, xtc en flesje ghb;

Aanvullingen welkom, maar dit wat ik dan extra in m'n mik mik om te herstellen:

- Daviatom Compleet weerstand (met o.a. D3);
- Alfa-Liponzuur;
- Visolie Omega 3 (2000 mg 33/22);
- Magnesium Complex (400 mg);
- Vitamine C.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
QueerMan zei:
Magnesium Complex (400 mg);
Klik om te vergroten...

Oh ja die moet ik weer kopen was het ff vergeten heel belangerijk bij mijn zware ghb gebruik.

QueerMan zei:
- Alfa-Liponzuur;
Klik om te vergroten...

Nooit van gehoord waarom neem je dat?
Ik ga ook ff googlen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Nooit van gehoord waarom neem je dat?
Ik ga ook ff googlen.
Klik om te vergroten...
Als ik 't me goed herinnerde is Alfa-Liponzuur een soort super-antioxidant.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Voor het zelfde geld herhaalt ze me diazepam niet, dan is het oorlog😈
Klik om te vergroten...
Si vis pacem, para bellum

Hij, die vrede wil, bereide zich voor op oorlog

M.a.w. dit contact met een nieuwe huisarts goed voorbereiden.
Als deze tegen diazepam is, moet je welbespraakt uit de hoek kunnen komen!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Fairflower ,
Maar als ik zo even naar uw post kijk wil je dus niet stoppen voor maandag (familiefeest).
Of lees ik verkeerd?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."