#1
Ok. Dankjewel voor de geruststelling!!!!!
Ik denk dat dat wel meevalt. Zolang je geen moeite hebt met spraak en gewoon nog normaal kunt lopen en je armen en benen kunt bewegen is er vast niks aan de hand.Ok, maar niet dat ik in gevaar ben voor hersenbloeding of zoiets?
Je kunt altijd naar de huisarts bellen in zulke situaties toch?Nee, kan mijn bloeddruk niet meten thuis. De koppijn lijkt ook goed te minderen na fles water...en ik ben kalm van de tranxene, was effe heel erg in paniek en schaamte dat in voelde om naar mensen te bellen die ik ken en geen gebruikers zijn...oef. t is beter....
Ja, had ik moeten doen. Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔Je kunt altijd naar de huisarts bellen in zulke situaties toch?
Zal ik doen nu dadelijkZou een hoge bloeddruk kunnen zijn. Je kan beter even met een arts bellen denk ik.
Herkenbaar ik kom liever ook niet als junk over bij me huisartsJa, had ik moeten doen. Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
Heb net huisarts gebeld en heb vandaag nog een afspraak voor check up. Als t terug verergerde moest ik even naar spoed bellen.Herkenbaar ik kom liever ook niet als junk over bij me huisarts
Voor het zelfde geld herhaalt ze me diazepam niet, dan is het oorlog😈
Nee maar ze heeft wel het beste met je voor dus je kunt dan beter je trots opzij zetten en gewoon eerlijk de situatie vertellen dan dat het echt fout gaat
Maar vaak helpt het al om eerst zelf na te denken en kom je er zelf niet uit dan echt die huisarts bellen
👏🏻💪🏻Heb net huisarts gebeld en heb vandaag nog een afspraak voor check up. Als t terug verergerde moest ik even naar spoed bellen.
Nee, absoluut veel te weinig gedronken en gegeten...en ik merkte het wel op maar was gewoon in een "t kan me nu niet schelen" bui... Normaal let ik er toch wel op.Genoeg water gedronken tijdens je gebruik?
Als ik te weinig water op heb krijg ik ook hoofdpijn tijdens pepgebruik.
Dankje. Ja, moet ik echt doen en hoop dat ik deze keer t niet vergeet dat t wel es goed fout kan lopen...😌👏🏻💪🏻
Probeer voortaan ook beetje uit te kijken he, voorkomen is beter dan genezen👍🏻
Ik weet al te goed hoe het is om zelfdestructief te zijn hoorDankje. Ja, moet ik echt doen en hoop dat ik deze keer t niet vergeet dat t wel es goed fout kan lopen...😌
Idd.....ik hoop dat k goed wakker geschud ben want met dit spul en veel tolerantie en al overdreven over mijn fysieke grenzen is effe stevig doorgaan met een foerthouding echt gevaarlijk.Ik weet al te goed hoe het is om zelfdestructief te zijn hoor
Je ziet door de bomen het bos niet meer en zonder hoop en motivatie boeit het geen fuck eigenlijk meer en kan je in extreme situaties belanden
Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...Idd.....ik hoop dat k goed wakker geschud ben want met dit spul en veel tolerantie en al overdreven over mijn fysieke grenzen is effe stevig doorgaan met een foerthouding echt gevaarlijk.
Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...
Misschien overwegen waard om te kijken naar een medicijn die beter geschikt is?
Neem je die concerta en speed vanwege adhd concentratieproblemen of?
Is het misschien een idee om anti depressiva te gaan gebruiken in combi met de eerste paar weken een benzo ? Die medicijnen kunnen ook goed tegen ADD helpen en die stimulanten gaan het op deze manier alleen maar erger maken, maar ik zeg maar wat hoor ik ben geen dokter....Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."