Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok. Dankjewel voor de geruststelling!!!!!
T
Trippy langkous

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fairflower zei:
Ok, maar niet dat ik in gevaar ben voor hersenbloeding of zoiets?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat wel meevalt. Zolang je geen moeite hebt met spraak en gewoon nog normaal kunt lopen en je armen en benen kunt bewegen is er vast niks aan de hand.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je bloeddruk hoog is met zo’n ernstige hoofdpijn dan kan het wel spoed zijn. Kun je toevallig meten?

Hoofdpijn kan vele oorzaken hebben… Maar goed om even in de gaten te houden!
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, kan mijn bloeddruk niet meten thuis. De koppijn lijkt ook goed te minderen na fles water...en ik ben kalm van de tranxene, was effe heel erg in paniek en schaamte dat in voelde om naar mensen te bellen die ik ken en geen gebruikers zijn...oef. t is beter....
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fairflower zei:
Nee, kan mijn bloeddruk niet meten thuis. De koppijn lijkt ook goed te minderen na fles water...en ik ben kalm van de tranxene, was effe heel erg in paniek en schaamte dat in voelde om naar mensen te bellen die ik ken en geen gebruikers zijn...oef. t is beter....
Klik om te vergroten...
Je kunt altijd naar de huisarts bellen in zulke situaties toch?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou een hoge bloeddruk kunnen zijn. Je kan beter even met een arts bellen denk ik.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Je kunt altijd naar de huisarts bellen in zulke situaties toch?
Klik om te vergroten...
Ja, had ik moeten doen. Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Zou een hoge bloeddruk kunnen zijn. Je kan beter even met een arts bellen denk ik.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen nu dadelijk
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fairflower zei:
Ja, had ik moeten doen. Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
Klik om te vergroten...
Herkenbaar ik kom liever ook niet als junk over bij me huisarts
Voor het zelfde geld herhaalt ze me diazepam niet, dan is het oorlog😈
Nee maar ze heeft wel het beste met je voor dus je kunt dan beter je trots opzij zetten en gewoon eerlijk de situatie vertellen dan dat het echt fout gaat
Maar vaak helpt het al om eerst zelf na te denken en kom je er zelf niet uit dan echt die huisarts bellen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Genoeg water gedronken tijdens je gebruik?
Als ik te weinig water op heb krijg ik ook hoofdpijn tijdens pepgebruik.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Herkenbaar ik kom liever ook niet als junk over bij me huisarts
Voor het zelfde geld herhaalt ze me diazepam niet, dan is het oorlog😈
Nee maar ze heeft wel het beste met je voor dus je kunt dan beter je trots opzij zetten en gewoon eerlijk de situatie vertellen dan dat het echt fout gaat
Maar vaak helpt het al om eerst zelf na te denken en kom je er zelf niet uit dan echt die huisarts bellen
Klik om te vergroten...
Heb net huisarts gebeld en heb vandaag nog een afspraak voor check up. Als t terug verergerde moest ik even naar spoed bellen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fairflower zei:
Heb net huisarts gebeld en heb vandaag nog een afspraak voor check up. Als t terug verergerde moest ik even naar spoed bellen.
Klik om te vergroten...
👏🏻💪🏻
Probeer voortaan ook beetje uit te kijken he, voorkomen is beter dan genezen👍🏻
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Genoeg water gedronken tijdens je gebruik?
Als ik te weinig water op heb krijg ik ook hoofdpijn tijdens pepgebruik.
Klik om te vergroten...
Nee, absoluut veel te weinig gedronken en gegeten...en ik merkte het wel op maar was gewoon in een "t kan me nu niet schelen" bui... Normaal let ik er toch wel op.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
👏🏻💪🏻
Probeer voortaan ook beetje uit te kijken he, voorkomen is beter dan genezen👍🏻
Klik om te vergroten...
Dankje. Ja, moet ik echt doen en hoop dat ik deze keer t niet vergeet dat t wel es goed fout kan lopen...😌
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fairflower zei:
Dankje. Ja, moet ik echt doen en hoop dat ik deze keer t niet vergeet dat t wel es goed fout kan lopen...😌
Klik om te vergroten...
Ik weet al te goed hoe het is om zelfdestructief te zijn hoor
Je ziet door de bomen het bos niet meer en zonder hoop en motivatie boeit het geen fuck eigenlijk meer en kan je in extreme situaties belanden
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Ik weet al te goed hoe het is om zelfdestructief te zijn hoor
Je ziet door de bomen het bos niet meer en zonder hoop en motivatie boeit het geen fuck eigenlijk meer en kan je in extreme situaties belanden
Klik om te vergroten...
Idd.....ik hoop dat k goed wakker geschud ben want met dit spul en veel tolerantie en al overdreven over mijn fysieke grenzen is effe stevig doorgaan met een foerthouding echt gevaarlijk.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Idd.....ik hoop dat k goed wakker geschud ben want met dit spul en veel tolerantie en al overdreven over mijn fysieke grenzen is effe stevig doorgaan met een foerthouding echt gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...
Misschien overwegen waard om te kijken naar een medicijn die beter geschikt is?
Neem je die concerta en speed vanwege adhd concentratieproblemen of?
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...
Misschien overwegen waard om te kijken naar een medicijn die beter geschikt is?
Neem je die concerta en speed vanwege adhd concentratieproblemen of?
Klik om te vergroten...
Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fairflower zei:
Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...
Klik om te vergroten...
Is het misschien een idee om anti depressiva te gaan gebruiken in combi met de eerste paar weken een benzo ? Die medicijnen kunnen ook goed tegen ADD helpen en die stimulanten gaan het op deze manier alleen maar erger maken, maar ik zeg maar wat hoor ik ben geen dokter....
Verslaafd zijn aan die middelen is sowieso fucked😥

Ik heb een concentratie stoornis maar ik ben uiteindelijk verslaafd geraakt aan verdovende middelen omdat die me beter hielpen dan stimulanten maar dat pakte uiteindelijk ook niet zo goed uit...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben mezelf al paar uur aan t filmen, klinkt vrij gestoord maar wou dat ik kon zien hoe ik echt hard afzie van dat gebruik nu I p v dat ik nog blij, actief en moedig ervan wordt...veel gebruiken kan ik gewoon niet meer aan, bijna enkel neveneffecten nu
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."