Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op het moment, dat je inziet, dat je verslaafd bent, en dat je echt wilt stoppen met hulp, dan kun je met succes afkicken!
Sommige dingen moet je eerst accepteren en begrijpen.
En dan is er genezing mogelijk, met een veel grotere kans op succes...
F

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
Fairflower
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Update: ik ga binnenkort in een langdurige opname.

Ben al eventjes terug thuis van korte opname van 6 dagen. Maar het 'beetje' pep dat ik nog liggen had ging zodra ik thuis was direct door mijn neus...na 2 dagen overgeschakeld op concerta stuk meer dan voorgeschreven...met op t einde pseudoefedrine.

T wordt tijd dat ik voor een lange periode clean ben, terug gezond fit wordt. En alleen lukt me dat niet, k wou t heel graag alleen kunnen maar is niet de oplossing voor me.

🤗
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fairflower zei:
Update: ik ga binnenkort in een langdurige opname.

Ben al eventjes terug thuis van korte opname van 6 dagen. Maar het 'beetje' pep dat ik nog liggen had ging zodra ik thuis was direct door mijn neus...na 2 dagen overgeschakeld op concerta stuk meer dan voorgeschreven...met op t einde pseudoefedrine.

T wordt tijd dat ik voor een lange periode clean ben, terug gezond fit wordt. En alleen lukt me dat niet, k wou t heel graag alleen kunnen maar is niet de oplossing voor me.

🤗
Klik om te vergroten...
Wat vind het knap van je dat je dit kunt inzien. Gelukkig krijg je nu langdurige hulp. Het is de verslaving die jou nu stuurt en jij bent ondanks je verslaving instaat om in te zien dat het je niet alleen lukt dat is echt een enorme verschuiving in jou. Wens je alle kracht toe om dit te overwinnen. ❤️ 🍀
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fairflower zei:
Update: ik ga binnenkort in een langdurige opname.

Ben al eventjes terug thuis van korte opname van 6 dagen. Maar het 'beetje' pep dat ik nog liggen had ging zodra ik thuis was direct door mijn neus...na 2 dagen overgeschakeld op concerta stuk meer dan voorgeschreven...met op t einde pseudoefedrine.

T wordt tijd dat ik voor een lange periode clean ben, terug gezond fit wordt. En alleen lukt me dat niet, k wou t heel graag alleen kunnen maar is niet de oplossing voor me.

🤗
Klik om te vergroten...
Goed bezig topper. Je ziet in dat je dit niet alleen kunt, ontzettend knap. Heel veel succes de aankomende tijd! Blijf in jezelf geloven, want jij kan dit. 🙌🏻💯
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Op het moment, dat je inziet, dat je verslaafd bent, en dat je echt wilt stoppen met hulp, dan kun je met succes afkicken!
Sommige dingen moet je eerst accepteren en begrijpen.
En dan is er genezing mogelijk, met een veel grotere kans op succes...
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben verslaafd in de zin dat ik mezelf echt niet meer kan vertrouwen en telkens dezelfde cirkeltjes maak in mijn denken om t toch maar te kunnen controleren. 10 dagen blijf ik meer en meer snuiven terwijl t vanaf dag 3 echt niet meer fijn is...
Als de craving terug begint ga ik als een gek op zoek naar spul soms...
K denk dat ik iemand ben die toch wel dieptepunt moest bereiken effe, want anders niet luisterde.
Nu heel erg hopen dat ik over een paar daagjes eindelijk wat hersteld niet terug denk "zie je wel, ik kan t alleen" denk... Aantal mensen om me heen zijn wel bezorgd en kijken toch wat toe en checken me goed af met vragen vragen...gelukkig! En hebben de kritische houding er wel bij als ik begin te dwepen over spul.
Ben blij dat ik nuchter ben vandaag.
Ik denk dat ik het ga volhouden (ongetwijfeld ga ik daar wel es lopen en hervallen) omdat de producten gewoon niet meer werken wat in mijn voordeel werkt om door te zetten nu. Eenmaal clean en lang genoeg hoop ik echt voor clean leven te kunnen kiezen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fairflower zei:
Eenmaal clean en lang genoeg hoop ik echt voor clean leven te kunnen kiezen.
Klik om te vergroten...
Dit kan je! Want ik kan dat ook, en ik ben stevig verslaafd geweest....en dat ben ik nog steeds, alleen drink en blow ik niet meer. Verslaafd ben ik en blijf ik.
Alleen voer ik dat verslaafd zijn niet meer in de praktijk uit. Al vele jaren niet meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zag, dat je ook in eerdere topics al aangaf, dat de speed jou toch wel aardig in zijn macht heeft.
De opname is prima! Je ziet alles goed in!
Gooi dit spul weg, als je de opname in gaat
Niets meer bewaren.
Anders zit je der zo weer aan vast....
Weg ermee!
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
T was
De Zandman zei:
Dit kan je! Want ik kan dat ook, en ik ben stevig verslaafd geweest....en dat ben ik nog steeds, alleen drink en blow ik niet meer. Verslaafd ben ik en blijf ik.
Alleen voer ik dat verslaafd zijn niet meer in de praktijk uit. Al vele jaren niet meer.
Klik om te vergroten...
Waw! K vind t ongelooflijk knap te horen!! Super van je 🤗!!!! Moet heel zwaar geweest zijn lang, maar nu een pak lichter 💚
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Ik zag, dat je ook in eerdere topics al aangaf, dat de speed jou toch wel aardig in zijn macht heeft.
De opname is prima! Je ziet alles goed in!
Gooi dit spul weg, als je de opname in gaat
Niets meer bewaren.
Anders zit je der zo weer aan vast....
Weg ermee!
Klik om te vergroten...
Nu heb k niks meer
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!

Sterkte en alle succes!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik
De Zandman zei:
Dan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!

Sterkte en alle succes!
Klik om te vergroten...
Weet niet of 'peptalk' het juiste woord is om in deze context te gebruiken :wink:

Maar @Fairflower heel veel succes met je langere opname! Ik hoop dat het je veel goeds gaat brengen ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hee, idd peptalk heeft een dubbele betekenis, dat was me even ontgaan.
Anyway, ik bedoelde opbeurende gesprekken!
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is hier serieus begonnen, wenen, wenen, paniek paniek, angst angst. Heel overweldigend
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier ben ik dan...opnieuw a t begin van een ontwenning. Momenteel nog thuis.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Succes en sterkte!
Tanden op elkaar zetten en bijt je vast!
Houd vol, en gij kunt spinazie eten....
Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sterkte
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Het is hier serieus begonnen, wenen, wenen, paniek paniek, angst angst. Heel overweldigend
Klik om te vergroten...
Ben je terug gevallen? Ik dacht dat je een opname zou krijgen? Vervelend voor je zeg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."