#1
And gay is just another word for happy. 😋Zo gay 😋
And gay is just another word for happy. 😋Zo gay 😋
🕺Happy gay guy 😂
K durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...Beetje bij gekomen?
Dit is in mijn ogen de definitie van verslaving. Juist nu heb je echt hulp nodig bij het doorbreken van de cirkel waar je in ronddraait. Ik hoop dat je er met professionele hulp uit kunt komenK durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
K durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
Mensen hier kunnen helaas niet meer dan sterkte wensen en je een opname aanraden.... Je moet het zelf doenK durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
Bij mij is het zo dat als ik me pillen niet heb of krijg dan zeg ik gewoon dat ik heel me bed uberhaupt niet uitkom, ik praat niet met je, ik probeer niet eens gemeen te zijn laat me gewoon alleen met me drugs zijn.... Let me be! Maar ik weet wel dat het de verslaving is die dat veroorzaakt. Maar jij weet ook dondersgoed wat voor gedrag en gevolgen je verslaving veroorzaakt...K durf hier ook amper nog iets te zeggen...want ondanks mijn heftig schrikken en t goeie willen doen luister ik voor geen millimeter naar mijn eigen gezonde verstand, dat lijkt gone...en daarbij dus ook niet naar iedereen die zijn best doet voor mij... ik zeg tegen een vriend dat ik stop en leg de telefoon neer en neem een lijn...
T is nu bijna op en denk nu ook aan vandaag bijhalen, ik schaam me dood.
Bij mijn hulpverlening ben ik ook altijd eerlijk.Je bent hier nu in ieder geval eerlijk.
Wat zij je huisarts woensdag?
Ja, ik ben verslaafd in de zin dat ik mezelf echt niet meer kan vertrouwen en telkens dezelfde cirkeltjes maak in mijn denken om t toch maar te kunnen controleren. 10 dagen blijf ik meer en meer snuiven terwijl t vanaf dag 3 echt niet meer fijn is...Op het moment, dat je inziet, dat je verslaafd bent, en dat je echt wilt stoppen met hulp, dan kun je met succes afkicken!
Sommige dingen moet je eerst accepteren en begrijpen.
En dan is er genezing mogelijk, met een veel grotere kans op succes...
Dit kan je! Want ik kan dat ook, en ik ben stevig verslaafd geweest....en dat ben ik nog steeds, alleen drink en blow ik niet meer. Verslaafd ben ik en blijf ik.Eenmaal clean en lang genoeg hoop ik echt voor clean leven te kunnen kiezen.
Waw! K vind t ongelooflijk knap te horen!! Super van je 🤗!!!! Moet heel zwaar geweest zijn lang, maar nu een pak lichter 💚Dit kan je! Want ik kan dat ook, en ik ben stevig verslaafd geweest....en dat ben ik nog steeds, alleen drink en blow ik niet meer. Verslaafd ben ik en blijf ik.
Alleen voer ik dat verslaafd zijn niet meer in de praktijk uit. Al vele jaren niet meer.
Nu heb k niks meerIk zag, dat je ook in eerdere topics al aangaf, dat de speed jou toch wel aardig in zijn macht heeft.
De opname is prima! Je ziet alles goed in!
Gooi dit spul weg, als je de opname in gaat
Niets meer bewaren.
Anders zit je der zo weer aan vast....
Weg ermee!
Weet niet of 'peptalk' het juiste woord is om in deze context te gebruikenDan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!
Sterkte en alle succes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."