Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
R
Remy030Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje bij gekomen?
L
Lid 147679

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoop dat alles goed gekomen is
pure hoofdpijn is vaak door een te lage vochtinname, te hoog vochtverlies,
echter indien de hoofdpijn gepaard gaat met druk op de trommelvliezen ,pulserend gevoel in de trommelvliezen kan het zeker door een hoge bloeddruk komen.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De koppijn is weg, ik drink terug goed en heb toch wat gegeten. Maar ik heb deze nacht weer niet geslapen...nog steeds aan t gebruiken, weliswaar helemaal niet zoveel, maar toch 😒. K ben ook heel erg aan t vluchten van mijn leven enzo...k ben net een beetje met mijn voeten op de aarde aan t komen en ga nu echt wel moeten iets beslissen rond t spul dat ik nog heb liggen...
Heb ontzettende last van spierspanning, mondbewegingen, lastige ademhaling door de gespannenheid, zware afkick en wat gebruik helpt er niet meer tegen, mijn lichaam kan de dossier dis ik nodig heb gewoon niet meer aan...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee...nog steeds ben ik in mijn herval. Niks aangenaam aan...ik moet eruit zien te geraken...weer een nacht niet geslapen...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb echt hulp nodig. Vreselijke last...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn reactie lijkt weg
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fairflower zei:
Mijn reactie lijkt weg
Klik om te vergroten...
Maak me oprecht grote zorgen crisisdienst of het noodnummer bellen dat lijkt me echt aan de orde nu
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb net een vriend gebeld. Ga ik straks nog mee bellen. Ik zal spoed bellen ook in g achterhoofd houden
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fairflower zei:
Ik heb net een vriend gebeld. Ga ik straks nog mee bellen. Ik zal spoed bellen ook in g achterhoofd houden
Klik om te vergroten...
Gelukkig meid je bent het waard. Hou je een beetje contact op het forum.? :kissingheart:
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, doe ik. Ik kan gewoon niet meer gebruiken, 1 dagje beter erdoor en dan meer last dan wat anders...
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fairflower zei:
Ja, doe ik. Ik kan gewoon niet meer gebruiken, 1 dagje beter erdoor en dan meer last dan wat anders...
Klik om te vergroten...
Precies het sloopt je fysiek en mentaal. Alles lijkt nu hopeloos maar alleen al het feit dat je je hier uit geeft aan hoe sterk je eigenlijk echt bent
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zit er nu zeker niet mentaal door, dat zal nog komen 1 van de volgende dagen fysiek ben ik een wrak...heel erg opgespannen...
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is heel goed te begrijpen je kunt alleen maar met nare ervaringen belangrijke lessen leren. Geef je lijf rust veel drinken en hopelijk kun je wat eten. Banaan kun je bv fijn prakken het glijdt dan gewoon door je keel en je hebt belangrijke stoffen binnen. Melk kan ik je ook adviseren de eiwitten heb je hard nodig
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hopelijk leer je hier ook iets uit. Dit is het toch allemaal niet waard lijkt me?
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Hopelijk leer je hier ook iets uit. Dit is het toch allemaal niet waard lijkt me?
Klik om te vergroten...
Nee, dat is het idd niet meer waard meer..

Groetjes
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fairflower zei:
Hey mensen,

Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?

Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....

Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
Klik om te vergroten...

Heb ik ook hoor van pep..
De uitwerking lijkt niet zo sterk van pep maar het is gevaarlijk spul.
Pas er gewoon een beetje mee op.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
Klik om te vergroten...

Hey maar schaam je nooit tegenover je dokter als het over je gezondheid gaat. Om het zo te zeggen, hij heeft het maar te accepteren hoe je bent
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fairflower zei:
Hey mensen,

Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?

Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....

Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
Klik om te vergroten...
Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Janb zei:
Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn
Klik om te vergroten...
ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzo
dafalgan is ok, maar puur op hoofdpijn werk aspegique voor me beter

echter meen ik al een. groot aantal toch alarmerende berichtjes te hebben gelezen over @Fairflower haar gebruik.

Zelf heb ik als ik veel tijd om handen, en veel pep in de vriezer heb er een zwak voor,

ik zie hieronder bij simular threads van fairflower drie topics staan : ik word depri ,gevoelloos en uitermate passief van speedgebruik
de hoop verloren ooit te kunnen stopen ik ben wanhopig en dan nog drie mindfuck me harder ernstig verslaafd aan concerta,

ik merk ook wel dat ik vaak gebruik terwijl ik het maar semi fijn meer vind, en altijd veel langer wakker blij dan gepland;
maar bij jou fairflower lijkt het nog een stukje verder gaan, ganse grammen per dag pfff
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
blue eyes zei:
ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzo
dafalgan is ok, maar puur op hoofdpijn werk aspegique voor me beter

echter meen ik al een. groot aantal toch alarmerende berichtjes te hebben gelezen over @Fairflower haar gebruik.

Zelf heb ik als ik veel tijd om handen, en veel pep in de vriezer heb er een zwak voor,

ik zie hieronder bij simular threads van fairflower drie topics staan : ik word depri ,gevoelloos en uitermate passief van speedgebruik
de hoop verloren ooit te kunnen stopen ik ben wanhopig en dan nog drie mindfuck me harder ernstig verslaafd aan concerta,

ik merk ook wel dat ik vaak gebruik terwijl ik het maar semi fijn meer vind, en altijd veel langer wakker blij dan gepland;
maar bij jou fairflower lijkt het nog een stukje verder gaan, ganse grammen per dag pfff
Klik om te vergroten...
Ja. Mijn gewenning is zo groot dat ik echt niet meer mag hervallen. De eerste 2 dagen kan ik erg weinig (voor mij dan) gebruiken. Maar elke keer loopt t nadien uit de hand door iets wat me emotioneel dwars zit waar ik met stimulanten bij de hand direct mee omga door te gebruiken I p v er gewoon mee om te gaan. Vanaf ik een keer goed doorgebruikt heb heb ik er niks meer aan, weinig gebruiken terug lukt me dan niet meer, en mijn tolerantie is zo hoog dan onmiddellijk dat gematigd gebruiken de craving niet wegneemt en veel gebruiken tot een punt waarop ik iets van tevredenheid voel zich al snel omzet in niks dan heftige negatieve bijwerkingen.

Of ik een herval in de toekomst kan tegenhouden, daar durf ik niet meer ja op zeggen. Wel zou ik dit dan moeten beperken tot maar 1 of anderhalve gram speed te halen of maar 5 concerta s. Niet beiden. Ik blijf hopen op kunnen controleren dan, maar dat kan ik na al die mislukkingen me echt niet meer wijsmaken.

Uiteindelijk heb ik voornamelijk afgezien van dit herval. Tijdens het gebruik en nu komt de vermoeidheid en de afkick. Dus de rationele conclusie is duidelijk.

Echter, ik ben zeer ernstig verslaafd, mijn hoofd ziet over een tijdje enkel nog de voordelen die ik ooit had en vergeet dit afzien en t gevaar volledig. Ik hoop dat ik niet vergeet dat t gewoon niet meer gaat en ik ook op zeer moeilijke dagen niet meer mag hervallen en indien wel: zeer weinig in huis halen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."