#1
Beetje bij gekomen?
Maak me oprecht grote zorgen crisisdienst of het noodnummer bellen dat lijkt me echt aan de orde nuMijn reactie lijkt weg
Gelukkig meid je bent het waard. Hou je een beetje contact op het forum.?Ik heb net een vriend gebeld. Ga ik straks nog mee bellen. Ik zal spoed bellen ook in g achterhoofd houden
Precies het sloopt je fysiek en mentaal. Alles lijkt nu hopeloos maar alleen al het feit dat je je hier uit geeft aan hoe sterk je eigenlijk echt bentJa, doe ik. Ik kan gewoon niet meer gebruiken, 1 dagje beter erdoor en dan meer last dan wat anders...
Nee, dat is het idd niet meer waard meer..Hopelijk leer je hier ook iets uit. Dit is het toch allemaal niet waard lijkt me?
Hey mensen,
Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?
Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....
Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijnHey mensen,
Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?
Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....
Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzoTegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn
Ja. Mijn gewenning is zo groot dat ik echt niet meer mag hervallen. De eerste 2 dagen kan ik erg weinig (voor mij dan) gebruiken. Maar elke keer loopt t nadien uit de hand door iets wat me emotioneel dwars zit waar ik met stimulanten bij de hand direct mee omga door te gebruiken I p v er gewoon mee om te gaan. Vanaf ik een keer goed doorgebruikt heb heb ik er niks meer aan, weinig gebruiken terug lukt me dan niet meer, en mijn tolerantie is zo hoog dan onmiddellijk dat gematigd gebruiken de craving niet wegneemt en veel gebruiken tot een punt waarop ik iets van tevredenheid voel zich al snel omzet in niks dan heftige negatieve bijwerkingen.ik heb vooral koppijn bij snuiven , of extreem belachelijk misbruik en of uren in een stimfixatie vergeten drinken ofzo
dafalgan is ok, maar puur op hoofdpijn werk aspegique voor me beter
echter meen ik al een. groot aantal toch alarmerende berichtjes te hebben gelezen over @Fairflower haar gebruik.
Zelf heb ik als ik veel tijd om handen, en veel pep in de vriezer heb er een zwak voor,
ik zie hieronder bij simular threads van fairflower drie topics staan : ik word depri ,gevoelloos en uitermate passief van speedgebruik
de hoop verloren ooit te kunnen stopen ik ben wanhopig en dan nog drie mindfuck me harder ernstig verslaafd aan concerta,
ik merk ook wel dat ik vaak gebruik terwijl ik het maar semi fijn meer vind, en altijd veel langer wakker blij dan gepland;
maar bij jou fairflower lijkt het nog een stukje verder gaan, ganse grammen per dag pfff
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."