Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik twijfel aan wat ik gekocht heb omdat het een beetje vettig is en grotere brokjes die ik niet goed tot poeder kan maken, het zou snuif coke moeten zijn maar ik zou eerder denken dat het base-coke is.. Iemand een idee hoe ik dit verschil kan zien of testen? Grt"
"💪💪💪Keepyourheaduppp💪💪💪"
"Dat is niet raar. Kan allemaal oorzaken hebben. Gemoedstoestand vooraf, verwachting, setting. Zie mdma niet als een upper.. Dat gaat uit eindelijk tegen vallen denk ik. Ook met weinig energie kan je heerlijk gaan op mdma. Maar als je het gebruikt na een lange dag ga je de energie wel missen ja. Hou het leuk en blijf genoeg tussen tijd houden tussen de keren dat je neemt. Geloof me dat houd het echt leuk. anders verneuk je de leukste dingen met je tolerantie. Maar als je energie wil pak dan speed. Combineer deze niet samen is mijn advies verder. Succes met je dip morgen💪"
"Beetje bij gekomen?"
"Je had al een paniek aanval zonder 'drugs'.. Dan ben je gewoon gevoelig voor de negatieve bijwerkingen.. het is een beetje savonds een man sochtens een man.. Hou maar rekening met het ergste, dan valt het allemaal mee. Maar als je er nu al bang voor ben, ben ik bang dat het er niet beter op word. Je kan ook gewoon lekker gaan op drank en paar sterke bakke koffie.. Succes"