Ik denk dat ik zeker niet meer zou gebruiken als ik jou was en gewoon goed water drinken en eten en proberen te slapen, dan komt het vast goed.
Maak me oprecht grote zorgen crisisdienst of het noodnummer bellen dat lijkt me echt aan de orde nuMijn reactie lijkt weg
Gelukkig meid je bent het waard. Hou je een beetje contact op het forum.?Ik heb net een vriend gebeld. Ga ik straks nog mee bellen. Ik zal spoed bellen ook in g achterhoofd houden
Precies het sloopt je fysiek en mentaal. Alles lijkt nu hopeloos maar alleen al het feit dat je je hier uit geeft aan hoe sterk je eigenlijk echt bentJa, doe ik. Ik kan gewoon niet meer gebruiken, 1 dagje beter erdoor en dan meer last dan wat anders...
Nee, dat is het idd niet meer waard meer..Hopelijk leer je hier ook iets uit. Dit is het toch allemaal niet waard lijkt me?
Hey mensen,
Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's?
Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen....
Ik wist niet dat t zo uit de hand liep.
Kan dit erg gevaarlijk zijn?
Maar ik schaamde me dood tegenover mijn nieuwe dokter die me nog niet kent, heb haar nog maar 1 keer gezien en was goed bezig toen 🤔
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."