Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat ik zeker niet meer zou gebruiken als ik jou was en gewoon goed water drinken en eten en proberen te slapen, dan komt het vast goed.
P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Paranoize.
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fairflower zei:
Idd.....ik hoop dat k goed wakker geschud ben want met dit spul en veel tolerantie en al overdreven over mijn fysieke grenzen is effe stevig doorgaan met een foerthouding echt gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...
Misschien overwegen waard om te kijken naar een medicijn die beter geschikt is?
Neem je die concerta en speed vanwege adhd concentratieproblemen of?
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ja ik weet niet waar je die shit voor gebruikt maar bij een hoop middelen is tolerantie en bijwerkingen een bitch idd...
Misschien overwegen waard om te kijken naar een medicijn die beter geschikt is?
Neem je die concerta en speed vanwege adhd concentratieproblemen of?
Klik om te vergroten...
Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fairflower zei:
Ik ben verslaafd geraakt aan concerta voor ADD bij mij. Nam er 7 a 10 per dag op t hoogtepunt en ben dan hulp gaan zoeken maar naar ambulante hulp doorverwezen....dus geen beschermde omgeving. Dit is al van in september 2020, een dik jaar geleden, dat ik probeer te stoppen, maar sindsdien herval in vanalles wat oppeppend is...speed en concerta vooral, maar ook pseudoefedrine en wat coke...stoppen is een periode van 5 maanden goed gegaan, nadien (en even tevoren) herval ik heel dikwijls. Het gaat me erg moeilijk om te stoppen. Mijn ADD helpt t alleszins niet meer vooruit op deze manier, mijn fysiek is heel erg achteruit gegaan enzovoort...
Klik om te vergroten...
Is het misschien een idee om anti depressiva te gaan gebruiken in combi met de eerste paar weken een benzo ? Die medicijnen kunnen ook goed tegen ADD helpen en die stimulanten gaan het op deze manier alleen maar erger maken, maar ik zeg maar wat hoor ik ben geen dokter....
Verslaafd zijn aan die middelen is sowieso fucked😥

Ik heb een concentratie stoornis maar ik ben uiteindelijk verslaafd geraakt aan verdovende middelen omdat die me beter hielpen dan stimulanten maar dat pakte uiteindelijk ook niet zo goed uit...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben mezelf al paar uur aan t filmen, klinkt vrij gestoord maar wou dat ik kon zien hoe ik echt hard afzie van dat gebruik nu I p v dat ik nog blij, actief en moedig ervan wordt...veel gebruiken kan ik gewoon niet meer aan, bijna enkel neveneffecten nu
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Is het misschien een idee om anti depressiva te gaan gebruiken in combi met de eerste paar weken een benzo ? Die medicijnen kunnen ook goed tegen ADD helpen en die stimulanten gaan het op deze manier alleen maar erger maken, maar ik zeg maar wat hoor ik ben geen dokter....
Verslaafd zijn aan die middelen is sowieso fucked😥

Ik heb een concentratie stoornis maar ik ben uiteindelijk verslaafd geraakt aan verdovende middelen omdat die me beter hielpen dan stimulanten maar dat pakte uiteindelijk ook niet zo goed uit...
Klik om te vergroten...
Idd...met een verslaving ben je gewoon zwaar gesjost he...niemand maakt zichzelf voortdurend dingen wijs van dat t nog wel gaat en ziet eigenlijk net ernstig af van zijn gebruik. T is geen keuze meer en verstandige omgang met t product dat je ooit wel hielp gaat gewoon niet meer...keer op keer toch geloven dat t deze keer wel goed zal gaan, verslaving is echt zwaar ziek zijn in je hoofdje...

Antidepressivum neem ik in overweging, wss 1 dat ook voor ADD wordt voorgeschreven zoals Welbutrin of Strattera....niet zozeer omdat ik depri ben of daar naar neig. Benzo s ben ik lang verslaafd aan geweest dus moet ik mee oppassen...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
K zou beter alles wat ik nog heb weggooien, mss nog wat houden voor de eerste 3 dagen ontkenning draaglijk door te komen.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fairflower zei:
K zou beter alles wat ik nog heb weggooien, mss nog wat houden voor de eerste 3 dagen ontkenning draaglijk door te komen.
Klik om te vergroten...
*ontwenning
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Zou een hoge bloeddruk kunnen zijn. Je kan beter even met een arts bellen denk ik.
Klik om te vergroten...
Hoge bloeddruk kan je ook hebben zonder hoofdpijn of andere verschijnselen..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fairflower zei:
Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds.
Klik om te vergroten...
Leermoment hoop ik?

Je kunt altijd de huisarts even bellen en het eerlijk vragen. Die weet dat beter dan mensen op een forum.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fairflower zei:
Heb net huisarts gebeld en heb vandaag nog een afspraak voor check up. Als t terug verergerde moest ik even naar spoed bellen.
Klik om te vergroten...
Ben je al geweest?
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Leermoment hoop ik?

Je kunt altijd de huisarts even bellen en het eerlijk vragen. Die weet dat beter dan mensen op een forum.
Klik om te vergroten...
Heb inmiddels al met huisarts gebeld en straks een afspraak. Dus t medische gaat bekeken worden.

Leermoment...ik heb er al een paar serieuze gehad...of t me tegenhoudt betwijfel ik na al eerder gemerkt te hebben dat ik een punt bereikt hebben van "nooit meer" gewoon vergeet..zou moeten een leermoment zijn.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Ben je al geweest?
Klik om te vergroten...
Straks om 18u pas, maar de koppijn is al wat normaler ondertussen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fairflower zei:
Leermoment...ik heb er al een paar serieuze gehad...of t me tegenhoudt betwijfel ik na al eerder gemerkt te hebben dat ik een punt bereikt hebben van "nooit meer" gewoon vergeet..zou moeten een leermoment zijn.
Klik om te vergroten...

Zeg bloempje, dit klinkt een beetje zorgelijk.
Misschien ook even benoemen bij de huisarts straks?

Fairflower zei:
Straks om 18u pas, maar de koppijn is al wat normaler ondertussen.
Klik om te vergroten...
Blij te horen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry voor het bemoeien maar laat dit een wake up call zijn. Het is niet de eerste keer dat je er problemen mee hebt.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Sorry voor het bemoeien maar laat dit een wake up call zijn. Het is niet de eerste keer dat je er problemen mee hebt.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het echt!!! 🙏
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Ik hoop het echt!!! 🙏
Klik om te vergroten...
Bespreek het maar even met je huisarts straks.
Je kunt vast meer dan je denkt, en iedereen heeft soms een beetje hulp nodig.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
QueerMan zei:
Bespreek het maar even met je huisarts straks.
Je kunt vast meer dan je denkt, en iedereen heeft soms een beetje hulp nodig.
Klik om te vergroten...
Ik heb al een dik jaar hulp van huisarts, psycholoog van drughulpverlening en mobiel crisisteam ook even gehad...en op zich heb ik er veel aan, maar hoe me de cirkel doorbreken is me nog een raadsel...dat ik al dacht opgelost te hebben ooit...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fairflower zei:
Ik heb al een dik jaar hulp van huisarts, psycholoog van drughulpverlening en mobiel crisisteam ook even gehad...en op zich heb ik er veel aan, maar hoe me de cirkel doorbreken is me nog een raadsel...dat ik al dacht opgelost te hebben ooit...
Klik om te vergroten...
It's a game called circle and I don't know how
I'm way too up to back down
But I think I'm still tryin' to figure this crap out
Thought I had it mapped out but I guess I didn't, this fuckin' black cloud
Still follows me around but it's time to exercise these demons
These muh'fuckers are doin' jumpin' jacks now
Eminem quote
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kun je niet een crisis dienst bellen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."