Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop altijd bij een vaste persoon waar ik al 15 jaar ga en dus ook vertrouw. Ik koop meestal 10gr speed waar ik zo een 3 a 4 gram op een anderhalve dag mee doe , en de rest bewaar ik ook in vriezer en haal ik keer per keer beetje uit om te drogen , en droge klopt houdt droog ook jaren net als pillen in principe.
Maar ik merk wel degelijk verschil tussen te droge en net droge en om niemand op de voeten te trappen...dit kan ook enkel aan mij liggen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een maat van me heeft al 25 jaar een brok speed liggen..
en als ik zeg brok bedoel ik een bonk..
en als ik zeg bonk bedoel ik een steen!
ca. jaar geleden nog wat af gebeiteld..want dat stuk was echt kneiter hard ingedroogd..
werkte nog steeds!..
weliswaar wal milder.. maar toch.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
een maat van me heeft al 25 jaar een brok speed liggen..
en als ik zeg brok bedoel ik een bonk..
en als ik zeg bonk bedoel ik een steen!
ca. jaar geleden nog wat af gebeiteld..want dat stuk was echt kneiter hard ingedroogd..
werkte nog steeds!..
weliswaar wal milder.. maar toch.
Klik om te vergroten...

WTF, 25 jaar een bonk speed bewaren? Dat is echt bizar haha!
p
prinseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik koop t vaak per 10 gram droog in om het vervolgens met aceton te wassen. Resultaat is 6-7 gram droge speed, caffeine vrij
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben niet zo goed in reageren en dingen posten(nuchter dan :sweatsmile:)

Maar supergoed bezig, en mooi om te zien dat je vriend je ook zo steunt. Straks als het op is zal een opluchting zijn, dat je ook prima zonder voorraad kan.
Ga vooral zo door:thumbsup1:

en pluspunt, meer ruimte voor perenijsjes in je vriezer dan:wink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?
Klik om te vergroten...

Ongeveer 30 gram. Ik heb wel een vriendin die een snuif hier en daar meedoet, maar ongeveer een gram per dag klopt wel.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?
Klik om te vergroten...
Verschillend maar ik reken gewoon 1 droog = 2 nat
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dingleberry zei:
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.
Klik om te vergroten...
Kan je dan niet net zo goed gwn ff wat eten of eventueel caff snuiven ipv 4fa ? Lijkt me toch flink zonde om zo je sero na de tyfus te helpen.

Of je pakt gwn ff een powernapje hoef je niks voor te gebruiken :tongueout:
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baat het niet dan schaadt het niet:smoke:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dingleberry zei:
Baat het niet dan schaadt het niet:smoke:
Klik om te vergroten...
Gevaarlijke mindset wat drugs en al helemaal wat RC's betreft.
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zucht. Ja ik was ook 100% serieus. Ik ben me er totaal niet van bewust dat drugsgebruik risico's met zich mee brengt. Ik ben er tenslotte pas gisteren mee begonnen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blijkbaar circa 13,5 gram gewassen en droog.

Niet (nooit) getest, maar de aceton was nog vrij helder na het wassen. Mede op basis van het gevoel dat het me geeft, ga ik ervan uit dat het vrij zuiver is.

Ik koop het ook per ons nat. Bij dat gegeven moet ik wel vermelden dat dit dus niet het resultaat is van een ons nat, maar het resultaat van heel lang geen zin hebben gehad om het te wassen. Het is dus het laatste beetje dat nog in de vriezer lag.

Gaat nu gewoon weer terug de vriezer in!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#14
altijd 50 gram 73% voor paar tientjes jammi
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is onbelangrijke informatie voor iemand anders. Als je het echt wil weten, 0.6 gram. Geloof me maar gewoon. Oh nu is het weg. Poef.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Amfitamientje Power zei:
Dat is onbelangrijke informatie voor iemand anders. Als je het echt wil weten, 0.6 gram. Geloof me maar gewoon. Oh nu is het weg. Poef.
Klik om te vergroten...
Over welke post heb je et ni
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Danny0531. Ik heb het niet over een post.

dit is antwoord op Topic.
Hoeveel (natte) speed heb jij op voorraad?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Amfitamientje Power zei:
@Danny0531. Ik heb het niet over een post.

dit is antwoord op Topic.
Hoeveel (natte) speed heb jij op voorraad?
Klik om te vergroten...
100gram zelf opgeklopte oli waar waar een klein beetje ethanol bij inzit vanmiddag 5 gram gewogen en gedroogd en er blijft 4.7 over. 73 % pure hoeft niet nat blijft wel vochtig waarom mezelf een oor aannaaien door het zeiknat te maken.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Danny0531 zei:
100gram zelf opgeklopte oli waar waar een klein beetje ethanol bij inzit vanmiddag 5 gram gewogen en gedroogd en er blijft 4.7 over. 73 % pure hoeft niet nat blijft wel vochtig waarom mezelf een oor aannaaien door het zeiknat te maken.
Klik om te vergroten...

VPN + TOR gebruiken. Anders naai je jezelf met deze post een oor aan. Maar inderdaad wel lekker als je goede olie hebt liggen. ik had laatst een beetje pep die ik wou oplossen. Het werd keihard als gips. Gelijk weggemieterd en gevraagd aan de verkoper wat dit moest voorstellem. Hij wist het ook niet maar had meer klachten gekregen. Ik krijg nieuwe zegt ie. I dont care. Ik zie het wel. Dat wil je toch niet als harde klont achter in je neus hebben. Soms begrijp je gewoon niet waarom mensen Pep versnijden met een goedje dat niet eens oplost in water.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Amfitamientje Power zei:
VPN + TOR gebruiken. Anders naai je jezelf met deze post een oor aan. Maar inderdaad wel lekker als je goede olie hebt liggen. ik had laatst een beetje pep die ik wou oplossen. Het werd keihard als gips. Gelijk weggemieterd en gevraagd aan de verkoper wat dit moest voorstellem. Hij wist het ook niet maar had meer klachten gekregen. Ik krijg nieuwe zegt ie. I dont care. Ik zie het wel. Dat wil je toch niet als harde klont achter in je neus hebben. Soms begrijp je gewoon niet waarom mensen Pep versnijden met een goedje dat niet eens oplost in water.
Klik om te vergroten...
Nee dat begrijp je ook niet als ze er al wat op willen gooien doe dan caf. En tor +vpn is niet nodig heb geen liters oli en kilos pep hier tis puur omdat ik er klaar mee ben troep te kopen moeten wassen wegbrengen ik weet hier zeker van dat er geen toep inzit en kwaliteit is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."